دوربین های برتر عکاسی سال2024

دوربین 2023 عکاسی صنعتی

  دوربین عکاسی صنعتی چیست؟

دوربین عکاسی صنعتی دیجیتال وسیله ای برای ثبت تصاویر برای بهبود تجارت و برندینگ می باشد . در گذشته دوربین های قدیمی تصویر را به صورت آنالوگ ثبت می کردند اما امروزه با داشتن کارت حافظه می توان آن ها را  ذخیره کرد.همچنین بعضی از دوربین ها با داشتن حافظه ی داخلی ، دیگر نیاز به کارت حافظه ندارند.نخستین دوربین به دست نیوتون اختراع  شد که به رابرت ون لی ون هوک نسبت داده شد البته عدسی یا همان لنز توسط ابن هیثم ساخته شد بنابراین اولین عکاس جهان ابن هیثم می باشد.

سوالات متداول

هر دو برند دارای دوربین های عکاسی حرفه ای هستند. انتخاب دوربین وابسته به نیاز های شما است ولی توصیه ما به شما دوربین های سونی میباشد.

مهم ترین تفاوت دوربین های بدون آیینه این است که وزن و ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین های با آیینه دارند.

دوربین های عکاسی نیز می توانند فیلم برداری کنند. کیفیت لنز و نوع دوربین شما به خروجی با کیفیت شما کمک می کند که تقریبا 3 دوربین بالا برای فیلم برداری مناسب می باشند.

 

بررسی و ویژگی های دوربین های حرفه ای

امروزه دوربین های عکاسی صنعتی بدون آیینه بیشترین محبوبیت را دربین عکاسان دارند همچنان برای خرید دوربین های حرفه ای باید به نکات مهمی توجه کرد از جمله کیفیت تصویر ،سنسور بزرگ ،قابلیت همکاری با لنز های متفاوت ،مقاومت در برابر عوامل محیطی و آسیب ها،سرعت عکاسی و تنظیم شاتر و سیستم فوکس پیشرفته و… می باشد.

بهترین دوربین های عکاسی صنعتی حرفه ای جدید باید دارای قابلیت کنترل دستی قدرتمند باشد تا عکاسان بتوانند ان ها را به دلخواه خود تنظیم کنند.این قابلیت شامل تنظیم دیافراگم ،سرعت شاتر،حساسیت ISO و تنظیم دستی شاتر می باشد.همچنان دوربین ها باید دارای سیستم فوکوس پیشرفته و هوشمند باشد تا بتوانند خروجی زیبا و جذاب را ثبت کنند.

دوربین عکاسی صنعتی دیجیتالی سونی مدل A7 IV

دوربین  ها و لنز های شرکت سونی از محبوب ترین برند ها میان عکاسان می باشد این دوربین با سنسور33 مکاپیکسلی جز بهترین های دوربین های سونی می باشد.این دوربین عکاسی صنعتی دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله تکنلوژِی تشخیص چهره و تشخیص لبخند ،تکنولوژی بی سیم ،فوکوس خودکار و دستی و زوم اپتیکال در حین فیلم برداری می باشد.این دوربین دارای لرزش گیر نیز می باشد تا تصاویر با کیفیت در هنگام لرزش دست و حرکت ثبت کند.وزن این دوربین در حدود 659 گرم و دارای صفحه نمایش لمسی و رزولوشن 4K می باشد.

دوربین دیجیتال بدون آیینه کانن مدل EOS R6 مناسب عکاسی صنعتی

یکی از برند هایی که توسط شرکت ژاپن ساخته شده است و انواع مختلف دوربین بسته به نیاز عکاسان را تولید می کند. این دوربین  عکاسی حرفه ای دارای سنسور 20 مگاپیکسلی و به همراه لنز 24-105  عرضه می شود. پردازنده تصویر Digic X در کنار سنسور این محصول توانایی بالایی برای دریافت سوژه و اتوفکوس می دهد. این محصول دارای وزن 1075 گرم می باشد و دارای شاتر مکانیکی با سرعت 12 فریم در ثانیه است و همچنان زمان استفاده از شاتر الکترونیکی سرعت 20 فریم بر ثانیه ای را دارد. این محصول دارای رزولوشن فیلم 4K می باشد این یکی از دوربین هایی می باشد که ما در خرید ان به شما توسعه می کنیم.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D به همراه لنز 18-35 میلی متری IS USM

این محصول برند کانن به همراه لنز 18-35 میلی متر IS USM  تولید می شود. دورین عکاسی صنعتی EOS 90D دسته ی دوربین های حرفه ای قرار میگرد. دارای سنسور 38 مگاپیکسلی  و از کیفیت عکاسی و فیلم برداری خوبی است. همچنان این دوربین دارای وزن 701 گرم و رزولوشن فیلم 4K می باشد. از جمله ویژگی  های این دوربین می توان به فلاش بالا جهنده ،زمان سنج خودکار و تایم لپس اشاره کرد.

جمع بندی

در مطالب بالا راجب بهترین دوربین های حرفه ای  سال 2023صحبت کردیم که عکاسان ومشتریان می توانند با توجه به نیاز هایشان ان ها را انتخاب کنند.اگر شما قصد خرید دارید پیشنهاد می شود که یک چک لیست ایجاد کنید تا بتوانید ان ها را مقایسه کنید حتی شما می توانید به فروشگاه های حضوری مراجعه کرد و آن ها را به صورت فیزیکی مشاهده نمایید.

عکاسی صنعتی در طرح گندم !

جهت مشاهده نمونه آثار عکاسی تخصصی توسط عکاسان صنعتی حرفه ای طرح گندم بر روی لینک عکاسی صنعتی کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =