طراحی و چاپ سررسید و سالنامه 1402

سالنامه و سررسید 1402: با نزدیک شدن آغاز سال جدید در زمینه های بسیاری نظیر هدایای تبلیغاتی، ارائه هدیه به کارمندان و دیگر موارد کاربرد فراوانی دارد. سالنامه تبلیغاتی سال جدید و سررسید 1402 می‌تواند جزو بهترین هدایای تبلیغاتی باشد که سازمان ها و شرکت ها می توانند برای معرفی برند خود به مردم از آن استفاده نمایند. سالنامه های تبلیغاتی سال آینده 1402 را می توان در نمایشگاه ها، سمینارها، دانشگاه ها، همایش ها و سخنرانی ها و مکان هایی دیگر عرضه کرد به گونه ای که مخاطبان مورد هدفتان را تحت شعاع قرار دهد. سالنامه برای سال نو 1402 در طرح های متفاوتی مانند موارد زیر ارائه می‌گردند.

  • سالنامه رقعی 1402
  • سالنامه پالتویی 1402
  • سالنامه خشتی 1402
  • سالنامه جیبی 1402
  • سالنامه ارگانایزر 1402
  • سالنامه وزیری 1402
  • سالنامه اروپایی 1402
  • سالنامه سلطانی 1402
  • سالنامه رحلی 1402

طراحی سالنامه تبلیغاتی 1402 و چاپ سررسید تبلیغاتی 1402 برای تمامی قشرهای یک جامعه مانند افراد دانشجو و محصل، افراد داخل یک شرکت مخصوصا صنف هایی مانند انبارداری، منشی گری و حتی افراد داخل خانه نیز مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. شایسته است جهت معرفی برند خود از طریق هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه با شرکت تبلیغاتی سالنامه که پیشینه ای درخشان در زمینه ی طراحی و چاپ دارد، همکاری نمایید.

سالنامه 1402 و سررسید 1402 بدون طراحی گرافیکی ویژه شاید تاثیر مورد انتظار را بر روی مخاطب نمی گذارد. یکی از شیوه های چشمگیر برای تبلیغات مجموعه ی شما این است که در نظر داشته باشید به هنگام چاپ سالنامه تبلیغاتی می‌توانید مرز جدا کننده ی فصل ها یا ماه ها را با برگه هایی از جنس گلاسه و یا روکشی روغنی با تصویری چشم نواز و جلوه ی مناسبی از تبلیغات برند، محصول و یا خدمات خود در نگاه مخاطب به تصویر بکشید و مجموعه خود را معرفی نمایید.
چنانچه در پی سالنامه تبلیغاتی ارزان هستید، این مجموعه با معقول ترین قیمت ها به نسبت کیفیتی که ارائه می دهد، در خدمت شما بزرگواران می باشد. جهت آگاهی دقیق از قیمت سالنامه تبلیغاتی 1402 می توانید با کارشناسان مربوطه و شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید
مجموعه طرح گندم از صفر تا صد طراحی و چاپ سالنامه 1402 را چه در زمینه ی هدایای تبلیغاتی و چه در تکمیل ست اداری سازمان یا شرکت شما، با کیفیتی ویژه تقدیم حضورتان می نماید.

سفارش طراحی و چاپ سررسید 1402

سررسید 1402 یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که می توانید در قبال فروش ویژه خود و یا تبلیغات برند تجاری خود انجام دهید. سررسید دفترچه یا کتابی است که هر برگ آن حاوی تاریخ یک روز از سال می باشد. یکی از پرکاربردترین موارد سررسید برای ثبت وقایع روزانه به همراه تاریخ آن است. جهت تبلیغات محصولات یا خدمات شما میتوان تصاویری جذاب از محصولاتتان را با نمایش برند مربوطه در برگه های جدا کننده فصل ها که از جنس گلاسه قرار دارد به تصویر کشید تا مخاطب با محصولات و برند یا خدمات شما آشنا گردد.

سررسید معمولا با توجه به اطلاعات صفحات داخلی، نوع صحافی، طراحی و چاپ اختصاصی یا عمومی، نوع جلد و سایز آن دسته بندی می شود. ارائه سررسید 1402 به نوعی هدیه تبلیغاتی مفید محسوب می گردد زیرا تمامی افراد جامعه از محصل، دانشجو و کارمندان تا افراد عادی داخل خانه از سررسید استفاده می نمایند. از آن جهت که سررسید حداقل یکسال مورد استفاده افراد قرار می گیرد، به نوعی تبلیغ برند شما را برای مدت زمان طولانی تضمین می نماید. شما برای ارائه تصویری با کیفیت از محصول خود در سررسید تبلیغاتی بهتر است از عکاسی صنعتی استدیو گندم بهره بگیرید تا کیفیت مناسبی در چاپ خود مشاهده نمایید.

سررسید از لحاظ محتوای داخل آن معمولا در سه بخش مقدمه، صفحات داخلی سررسید و صفحات پایانی تقسیم بندی می شوند. در بخش مقدمه سررسید 1402 شامل تصاویری از نوروز می باشد. صفحات داخلی آن که صفحه های یادداشت تاریخ دار روزانه می باشد که جهت نوشتن مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات پایانی سررسید نیز شامل صفحاتی برای یادداشت شماره تلفن یا فهرستی از شماره های ضروری مانند اورژانس، آتش نشانی و غیره می باشد. مجموعه طرح گندم با کادری مجرب در حیطه طراحی و چاپ، از صفر تا صد تمامی کارهای طراحی و چاپ شما مانند سررسید و سالنامه، ست اداری، کاتالوگ، کارت ویزیت، پوستر و مواردی از این دست را با کیفیتی چشمگیر تقدیم شما بزرگوارن می نماید.

سالنامه 98-سالنامه ارگانایزر
سالنامه 98-سررسید ارگانایزر
سالنامه 98-سررسید ارگانایزر
سالنامه 98-سررسید ارگانایزر
سالنامه 98-سررسید ارگانایزر
سررسید ارگانایزر
سالنامه 98-سررسید ارگانایزر
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید وزیری
سررسید 98-سررسید وزیری
سررسید اروپایی
سررسید پالتویی
5/5 - (1 امتیاز)