کاغذ یادداشت تبلیغاتی | طراحی دفترچه یادداشت | قیمت ارزان

کاغذ یادداشت تبلیغاتی اداری

با توجه به استقبال فراوانی که از سوی شرکت ها و مصرف کنندگان از اوراق اداری به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد تبلیغاتی در محیط کار می‌باشد.

از جمله پرکاربرد ترین آن کاغذ یادداشت است. امکان طراحی و چاپ دفترچه های یادداشت با اندازه هاو طرح های مختلف با گرماژ متفاوت کاغذ و متناسب با بودجه مشتریان محترم امکان پذیر می باشد.

کاغذ یادداشت تبلیغاتی در دو مدل صحافی می شود :صحافی سیمی. صحافی سرچسب. همچنین این امکان وجود دارد که جلد دفترچه از جنس کاغذ یا پلاستیک باشد.

صحافی سرچسب: از مزیت‌های این نوع صحافی کاغذ یادداشت می‌توان به سهولت جداسازی هر برگه کاغذ یادداشت اشاره کرد.

چاپ یادداشت تبلیغاتی
چاپ دفترچه تبلیغاتی
سفارش دفترچه یادداشت
طراحی برگه یادداشت تبلیغاتی
چاپ یادداشت تبلیغاتی
دفترچه و خودکار تبلیغاتی
چاپ یادداشت تبلیغاتی
طراحی یادداشت تبلیغاتی
چاپ و طراحی یادداشت تبلیغاتی
چاپ دفتر با طرح دلخواه
طراحی دفترچه یادداشت
چاپ یادداشت تبلیغاتی
دفترچه یادداشت تبلیغاتی

قیمت دفترچه یادداشت تبلیغاتی

رنگ، طرح خاص و فرم دفترچه های یادداشت عوامل موثری در تبلیغ برند شماست.

بسته به موارد استفاده و کاربرد، دفترچه های یادداشت تبلیغاتی در ابعاد و فرم های گوناگون عرضه می شود و تمام انتظارات مشتریان و همه نوع سلیقه ای را پوشش می‌دهد.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی ارزان

طرح گندم در زمینه چاپ و طراحی محصولات چاپی با سابقه طولانی حضوری موثر در صنف چاپ و تبلیغات کشور داشته است.

طرح گندم افتخار دارد اوراق اداری و سایر محصولات چاپی همچون دفترچه های یادداشت تبلیغاتی ارزان را با بهترین کیفیت روز دنیا و با استفاده از بهترین و بروزترین برند ماشین های چاپ و بهترین کیفیت کاغذ چاپ تهیه و تقدیم مشتریان خود نماید.

طراحی یادداشت تبلیغاتی

یادداشت های تبلیغاتی یک شیوه تبلیغاتی رایج و موثر است و موارد استفاده زیادی در محل کار و منزل دارد و یکی از مهمترین لوازم اداری به شمار می آید.طراحی یادداشت تبلیغاتی در سایز های متنوع و متفاوت عرضه می گردد که بسته به نیاز مصرف کننده و نحوه استفاده اندازه آن مشخص می شود.

طراحی دفترچه تبلیغاتی کسب‌وکار

طراحی دفترچه یادداشت باید به گونه ای باشد که افراد در استفاده از آن ها مشکلی نداشته باشند.
طراحی یادداشت های متفاوت و خلاقانه باعث می شود تا مردم فریفته و جذب آنها شده و با آن بر میزان اهمیت و اعتبار خود تاکید کنند.
با توجه به تنوع محصولات ارائه شده طرح گندم سعی کرده است تا تمامی سلایق و انتظارات را برآورده ساخته و مشتریان خود را در جهت انجام یک خرید خوب از سبد محصولات ارائه شده و خدمات طرح گندم برآورده کند.
3/5 - (2 امتیاز)