جذابیت های عکاسی برای صاحبان مشاغل مختلف

جذابیت های عکاسی صنعتی

در دنیای امروز هیچ چیز مانند یک عکس با کیفیت نمی تواند به شما در فروش محصولات یا خدماتتان کمک کند. وجود عکس های با کیفیت و با جلوه های ویژه که توسط یک عکاس کاربلد گرفته شده باشد، شناسنامه ای برای محصول شما محسوب می شود. این عکس ها علاوه بر معرفی محصول و ویژگی های آن، جنبه تبلیغاتی نیز دارند. جذابیت های عکاسی صنعتی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کرده و فروش شما را چند برابر کند.

جذابیت های عکس برداری صنعتی

حتما شما هم در زمان گردش در شهر، بیلوردهای تبلیغاتی زیادی را مشاهده کرده اید. این بیلبوردها تنها یک نمونه از عکس های صنعتی هستند که با هدف فروش بیشتر محصول گرفته شده اند. علاوه بر این، عکس های روی کاتالوگ های محصولات، بروشورهای تبلیغاتی، بنرهای قرار گرفته در وب سایت های تجاری و… همگی انواعی از عکس های صنعتی هستند.

در واقع می توان گفت که یکی از حوزه های بسیار گسترده عکاسی که در برگیرنده شاخه های بسیاری است، عکاسی صنعتی نام دارد. این نوع از عکاسی برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. عکس برداری از محصولات، افراد مشهور، خدمات و… از انواع عکس برداری صنعتی هستند.

جذابیت عکاسی حرفه ای در صنعت خوراکی

عکاسی صنعتی و مزایای آن

تفاوت عکاسی تبلیغاتی با عکس برداری صنعتی

اغلب افراد عکس برداری صنعتی را با عکاسی تبلیغاتی یکی می دانند؛ در صورتی که این دو مورد دارای تفاوت های اساسی هستند. در ادامه مطلب با فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بیشتر آشنا خواهید شد:

همانطور که گفته شد، عکس برداری صنعتی برای نشان دادن ویژگی های محصول و معرفی کامل آن به کاربران است. معمولا برای این نوع عکس برداری از پس زمینه های ساده و یک رنگ (رنگ های خنثی) استفاده می کنند. هدف عکاسان از این نوع عکاسی، نمایش جزئیات محصول نیز هست.

عکاسی تبلیغاتی زیر مجموعه عکاسی صنعتی است. هدف از این نوع عکس برداری، بازاریابی و ترغیب مشتریان به خرید محصول یا خدمات است. در عکاسی تبلیغاتی از پس زمینه هایی پر زرق و برق استفاده می شود تا به وسیله آن مشتری بیشتری جلب محصول شود. در عکاسی تبلیغاتی از تکنیک های بسیار جذابی برای درگیر کردن مخاطب با سوژه عکاسی استفاده می شود.

مهم نبودن نمایش جزئیات در عکس برداری تبلیغاتی را نیز می توان فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی دانست. در واقع در عکاسی تبلیغاتی تمرکز بر روی صحنه پردازی و داستان سرایی درباره محصول است. علاوه بر این توجه به ترکیب بندی یکی دیگر از عوامل مهم در ایجاد جذابیت و منتقل کردن مفاهیم در عکس برداری تبلیغاتی است.

فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

فوت و فن های عکاسی صنعتی با موبایل

برای گرفتن عکس های صنعتی و تجاری نیازی به داشتن دوربین های حرفه ای و گران قیمت نیست. شما می توانید به راحتی و با آموزش مهارت های عکاسی صنعتی، بهترین عکس ها را با تلفن همراه خود ثبت کنید. شما می توانید عکس های ثبت شده با تلفن همراه خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کنید. البته توجه داشته باشید که عکس هایی که با تجهیزات عکاسی صنعتی و توسط یک تیم حرفه ای گرفته شده باشند، در 2 برابر کردن فروش شما موثرتر هستند.

برای ثبت عکس های صنعتی با موبایل لازم است در ابتدا بهترین موقعیت مکانی که دارای پس زمینه ساده و نور بسیار مناسب است، برای محصول خود در نظر بگیرید. شما باید از تمامی زوایا از محصول خود عکس بگیرید تا مشتری در زمان خرید آنلاین، محصول را با تمام جزئیات و ویژگی ها مشاهده کند.

اگر در منزل خود تجهیزات نور پردازی را در اختیار ندارید، بهتر است عکاسی صنعتی را در نقطه ای انجام دهید که بیشترین میزان نور طبیعی را داشته باشد. در انتهای کار نیز باید عکس گرفته شده را با نرم افزارهای حرفه ای ادیت عکس، ویرایش کنید. بسیاری از این نرم افزارها قابلیت نصب بر روی موبایل را دارند.

عکاسی صنعتی جذاب با گوشی

مهم ترین اصول عکاسی صنعتی با موبایل

کانون تبلیغاتی مدرن طرح با بهره گیری از به روز ترین متدهای دنیا و با دارا بودن کادری مجرب و متعهد، بهترین عکس های صنعتی را از محصولات شما به ثبت می رسانند؛ بنابراین اگر با اصول عکاسی با موبایل آشنایی ندارید، می توانید از خدمات مدرن طرح بهره بگیرید.

تعرفه عکاسی صنعتی ویژه سال 1402

جذابیت های عکاسی صنعتی مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارهای فیزیکی و آنلاین دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد برای معرفی کسب و کار خود به دنبال یک تیم حرفه ای برای عکس برداری هستند. یکی از چالش های مهم افراد در انتخاب تیم عکاسی، آگاهی از تعرفه خدمات آن ها است.

در این زمینه باید گفت که عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی پروژه عکس برداری صنعتی موثر هستند. از جمله این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

  • تجهیزات مورد استفاده
  • هزینه رفت و آمد
  • تعداد عکس مورد نیاز
  • تخصص عکاس و سابقه کاری او
  • تعداد افراد تیم
  • تجهیزات نرم افزاری به کار رفته در ادیت عکس

شما عزیزان می توانید تعرفه عکاسی صنعتی 1402 را به صورت آنلاین از تیم پشتیبانی مدرن طرح دریافت نمایید.

انجام انواع خدمات گرافیکی توسط طرح گندم

در دنیای پر مشغله امروز شاید دیگر فرصتی برای یادگیری آموزش های مربوط به جذابیت های عکاسی صنعتی برای همه وجود ندارد. علاوه بر این تجهیزات مورد استفاده در عکاسی، روز به روز پیشرفته تر می شوند؛ بنابراین لازم است که عکاسی از محصولات و خدمات خود را به یک تیم حرفه ای واگذار کنیم.

کانون تبلیغاتی مدرن طرح با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص و با استفاده از به روز ترین تکنیک های عکاسی، خدماتی مانند طراحی لیبل، طراحی ست اداری، طراحی پوستر، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. شما عزیزان می توانید انواع نمونه کارهای انجام شده توسط تیم مدرن طرح را در وب سایت مشاهده کرده و تعرفه عکاسی صنعتی 1402 را از طریق تماس با پشتیبانی سایت دریافت نمایید.

عکاسی صنعتی در طرح گندم !

طرح گندم بهترین انتخاب برای انجام انواع خدمات گرافیکی

امروزه تاثیر تبلیغات بر زندگی را نمی توان نادیده گرفت. اکثر ما با دیدن یک تیزر تبلیغاتی جذاب یا دیدن بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، به خرید محصولات معرفی شده توسط آن ها ترغیب می شویم. مشاهده نمونه عکس برداری درست و اصولی از محصولات می تواند فروش آن ها را چند برابر بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =