جعبه مقوایی طرح گندم

جعبه مقوایی طرح گندم

معرفی جعبه مقوایی

جعبه مقوایی در شرکت تبلیغاتی طرح گندم یکی از خدمات مهم و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای متعدد است. ارائه جعبه مقوایی با کیفیت و مناسب در ابعاد مختلف که حاصل طراحی جعبه صحیحی است باعث افزایش درخواست ها برای سفارش چاپ جعبه در طرح گندم شده است. باید گفت که جعبه های چاپ شده در این مجموعه دارای شرایط مختلفی است جعبه های مقوایی یکی از این انواع مختلف جعبه است.

جعبه مقوایی نوعی بسته بندی است که از مقوا ساخته می شود. در بیشتر موارد مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت جعبه مقوایی بر اساس گرمایش آن طبقه بندی می شود. هر چه ارزش حرارتی مواد بیشتر باشد به مقوا نزدیکتر است. از جعبه های مقوایی برای بسته بندی کالاها و مواد مختلف استفاده می شود. ضخامت مقوای مورد استفاده در تولید بستگی به وزن و تراکم محصولی دارد که در داخل جعبه مقوایی قرار می گیرد.

مقوای ضخیم با روکش پلی اتیلن برای بسته بندی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و ماهی استفاده می شود. همچنین برای بسته بندی کفش، بسته بندی محصولات سنگین و حمل و نقل محصولاتی که نیاز به محافظت در برابر رطوبت دارند استفاده می شود. همچنین استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولاتی مانند شکلات، نوشیدنی و لوازم آرایشی توصیه می شود.

ویژگی های جعبه مقوایی

یکی از ویژگی های اصلی جعبه های مقوایی قابلیت بازیافت و همچنین سازگاری آنها با محیط است. این امر باعث محبوبیت آنها در صنعت بسته بندی نیز شده است. جعبه های مقوایی معمولا فقط از سلولز و کاغذ ساخته می شوند. این مواد در طبیعت به راحتی و به سرعت تجزیه می شوند. در نتیجه، کارتن ها و کارتن ها را می توان به طور مکرر بازیافت کرد و کارتن های جدید ساخت.

یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای جعبه های مقوایی که باید به آن اشاره کرد وزن مناسب آنهاست. این ویژگی حمل و نقل جعبه های مقوایی را آسان می کند. هزینه های این فرآیند نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این امر منجر به کاهش هزینه ها و قیمت عادلانه تر محصول نهایی می شود.

یکی دیگر از ویژگی های جعبه های مقوایی قابلیت سفارشی سازی آنها به گونه ای انعطاف پذیر است که این جعبه ها را می توان در هر اندازه ای تولید کرد. همچنین ویژگی هایی مانند تا شدن و باز شدن را اضافه کرد. همین قابلیت تا کردن جعبه‌های مقوایی به تولیدکنندگان و انبارداران کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی از آن‌ها را در انبار خود نگهداری کنند و در مواقع لزوم جعبه‌ها را از جایی به مکان دیگر باز کرده و از آن‌ها برای بسته‌بندی کالاهای خود استفاده کنند.

نکته کاربردی تر این است که پس از استفاده، جعبه های مقوایی را می توان دوباره از محل به بالا باز کرد و برای استفاده بعدی ذخیره کرد. در نهایت، هنگامی که جعبه ها دیگر قابل استفاده نیستند، همانطور که گفته شد، می توان آنها را بازیافت کرد یا کارتن ها را می توان همانطور که هست به صنایع مرتبطی که به مواد نیاز دارند فروخت.

جعبه مقوایی طرح گندم

انواع جعبه های مقوایی

جعبه های مقوایی بسته به کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

جعبه مقوایی شیاردار ساده (RSC):

جعبه های شیاردار معمولی اولین چیزی است که در مورد بسته بندی به ذهن می رسد. این جعبه های پرکاربرد و پرکاربرد دارای فلپ هایی با اندازه یکسان هستند. اگر عرض جعبه را به دو قسمت تقسیم کنیم، طول دو لنگه بیرونی یک جعبه مقوایی معمولی شیاردار به دست می آید. این اندازه به گونه ای محاسبه می شود که هر دو فلپ در هنگام بسته شدن دقیقاً در مرکز جعبه به هم برسند و فضای خالی بین آنها وجود نداشته باشد.

جعبه مقوایی با درب های روی هم (FOL):

ساختار این جعبه کمی شبیه به جعبه های شیاردار معمولی است، اما تفاوت اصلی که آن را در دسته بندی متفاوت قرار می دهد، محل قرار گرفتن فلپ های بیرونی آن است. هنگامی که بسته می شود، دو فلپ کاملا روی هم قرار می گیرند و روی هم قرار می گیرند و یک لایه مقوایی از مقوا را تشکیل می دهند که می تواند به خوبی از محتویات جعبه محافظت کند.

جعبه مقوایی تاشو یک تکه (OPF):

این جعبه یک تکه است و قسمت های خاصی برای تا شدن روی آن مشخص شده است. این نوع جعبه های مقوایی به دلیل ماهیت خود عمدتاً برای بسته بندی ثانویه کتاب و محصولات چاپی استفاده می شوند.

جعبه مقوایی طرح تلسکوپی (FTD):

وجه تمایز این نوع جعبه مقوایی جدا بودن قسمت بالایی و پایینی آن است. این دو قسمت را می توان به راحتی جدا کرد و سپس دوباره سرهم کرد و به گونه ای طراحی می شود که در هنگام بسته شدن، لبه های کناری یا انتهایی به خوبی به یکدیگر متصل شوند. اگر بالا و پایین جعبه ها باید از هم جدا شوند، کف صاف دو شیار و راه راه ایجاد می کند. هنگام بستن جعبه، درب جعبه را به خوبی می پوشاند و روی بدنه می لغزد تا به لبه پایینی برسد. این فرآیند منجر به تشکیل یک دیوار مقوایی می شود که پایدارتر است.

پرطرفدارترین جعبه های مقوایی در طرح گندم

  1. جعبه مقوایی پشت سفید
  2. جعبه مقوایی ایندربورد
  3. جعبه مقوایی گلاسه
  4. جعبه های لمینتی
  5. جعبه های لمینتی سینگل فیس
  6. جعبه های لمینتی سه لا
  7. جعبه های لمینتی پنج لا
  8. جعبه مقوایی پشت طوسی

جعبه مقوایی محصولات دارویی

طراحی جعبه به عکس هایی زیبا و چشم نواز، در کنار نمایش تمام ویژگی های محصول نیاز دارد. خدمات عکاسی صنعتی طرح گندم نیز به همین دلیل در طراحی جعبه نیز استفاده می شود.

عکاسی صنعتی

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 17 =