طراحی انواع ست اداری شامل چه مواردی است؟

ست اداری شامل چه بخش هایی است؟

طراحی انواع ست اداری با روش اصولی

نمایش نامرتب، غیرحرفه ای و نامنسجم از نام تجاری شما می تواند فاجعه ای را رقم بزند. بنابراین شما باید طراحی ست اداری سفارشی داشته باشید که با تصویر مارک شما هماهنگ باشد.

چرا هنوز ست اداری اهمیت دارد؟

تبلیغات را به عنوان اولین برداشت مهم در نظر بگیرید. هنگامی که نام شما در خارج، در راه های آنلاین مانند رسانه های اجتماعی، یا به سادگی در خیابان ها – در هر نور، خوب یا بد وجود دارد، تغییر تصور عمومی آن دشوار است. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام اساسی، استراتژی نام تجاری خود را دقیق بررسی کنید.

طراحی ست اداری چیزی است که در دوران مدرن به دلیل ظهور تبلیغات دیجیتالی، عقب نشینی کرده است. سربرگ ها، کارت های ویزیت، برگه ها و سایر رسانه های لمسی برای نزدیک شدن به مخاطبان، فقط حق خود را ندارند. این سهل انگاری برای مشاغل هزینه داشته است. این بر توانایی آنها برای برجسته شدن در بازار جهانی که همیشه خواستار آن است تأثیر گذاشته است.

مشاغلی که هنوز در تصور غلطی مبنی بر اینکه طراحی ست اداری داستان قدیمی است، گرفتار شده اند، باید راه خود را اصلاح کنند. طول عمر نام تجاری آنها به آن بستگی دارد.

در این مقاله، ما قصد داریم اجزای طراحی انواع ست اداری و اهمیت آنها را در کمپین های برندسازی روشن کنیم.

اجزای طراحی ست اداری و اهمیت آنها

1. کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از مهمترین اجزای ست اداری است. متأسفانه، بیشتر اوقات، مراقبت ها و مشورت های خلاقانه ای که شایسته آنها است به آنها داده نمی شود.

مانند سایر ابزارهای بازاریابی، آنها نیز باید مخاطبان را مجذوب خود کنند. اگر این تصور را داشته باشید که کارت های ویزیت شما غیر اصلی و کسل کننده هستند، از انجام معاملات با شما دلسرد می شوند. آنها بیشتر تمایل خواهند داشت که آنها را به سطل زباله خود منتقل کنند.

مطالب مرتبط: آموزش طراحی کارت ویزیت

این مهم است که دیوانگی خلاقانه خود را بردارید و اجازه دهید هنگام طراحی کارت ویزیت سرایت کند.

اصول اولیه طراحی خلاق را رعایت کنید، در حالی که اطمینان دارید چیزی کاملاً منحصر به فرد می سازید. شما باید یک کارت ویزیت ایجاد کنید که سر و صدا در بازار ایجاد کند و به نبوغ شما نیاز داشته باشد.

اگر فکر می کنید از ظرفیت جسمی برای ایجاد یک کارت ویزیت دلپذیر برخوردار نیستید، همیشه می توانید به یک شرکت طراحی حرفه ای مراجعه کنید.

برای مشاهده نمونه ها بر روی کارت ویزیت کلیک کنید.

2. پاکت نامه

یکی دیگر از موارد مهم طراحی ست اداری، پاکت نامه است و می تواند به تقویت فلسفه برند شما کمک کند.

هدف آنها تا حد زیادی اشتباه درک شده است. آنها نه تنها به عنوان مکمل و جذاب مشتریان هستند. آنها ابزار موثری برای ارتقاء تصویر نام تجاری شما هستند.پاکت نامه ها  همچنین نقش محوری در تقویت روابط مشتری و تجارت ایفا می کند.

می توانید آنها را با کارت ویزیت و سربرگ ارسال کنید. اما مطمئن شوید که بقیه ست اداری شما دارای ظاهر و ظرافت یکسانی هستند. و اینکه آنها شخصی و اصلی هستند. این به ایجاد روابط دوستانه و پایدار با مشتریان هدف شما کمک می کند.

در پایان، بسیار مهم است که متوجه شوید که لغت های پاکت نامه، علی رغم اینکه فقط کاغذهایی با اندازه A4 هستند، در طرح کلی چیزها تفاوت ایجاد می کند.

3. سربرگ

سربرگ ها فقط یک نامه نگاری نیستند. آنها نمایانگر ملموس و صمیمی برند شما هستند. آنها می توانند در مورد فرهنگ و هویت برند شما صحبت کنند.

سربرگ با دقت طراحی شده می تواند شناخت، وفاداری به نام تجاری را افزایش داده و هوای پیچیدگی و حرفه ای بودن را به نام شرکت شما القا کند.

به نظر می رسد نوشتن نامه یک شیوه ارتباطی قدیمی و “ویکتوریایی” است. اما با وجود قدیمی بودن آن، این تنها راه ایجاد رابطه صمیمانه با پایگاه مشتری است. مطمئناً ارسال ایمیل مرسوم است، اما سربرگ ها این پیام را می رسانند که شما واقعاً مایل هستید برای مشتریان خود فراتر بروید.

بسیاری از طراحان از ابزارهای ویرایش آنلاین برای ایجاد طرح های سربرگ موثر و چشم نواز استفاده می کنند. شرکت ها دارای طرحی از طراحان داخلی برای انجام این کار هستند. شما همچنین باید به خدمات مشابه ایمان داشته باشید تا همه پایه ها را پوشش دهد.

قرار دادن لوگو، اندازه متن، شامل مخاطب و آدرس و بسیاری از جزئیات دیگر باید در مورد سربرگ ها به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد. این فقط پاشیدن چند کلمه بر روی یک کاغذ نیست. این را در نظر داشته باشید.

مطالب مرتبط : نکاتی در مورد ایجاد سربرگ حرفه ای

4. دفترچه یادداشت و برچسب ها

دفترچه یادداشت یکی دیگر از طراحی انواع ست اداری است.

یک دفترچه یادداشت چاپی سفارشی می تواند به حفظ حافظه کسب و کار شما کمک کند. می توانید آنها را به مشتریان خود هدیه دهید و به احتمال زیاد آنها هر روز از آن استفاده خواهند کرد. این امر باعث می شود که نام کسب و کار شما در ذهن آنها باقی بماند. و چه کسی هدیه را دوست ندارد؟ این به همه ما کمک می کند تا دوست داشتنی بمانیم.

بهترین قسمت دفترچه یادداشت ها بسیار ارزان و بادوام هستند. تقریباً می توانید آنها را به صورت فله ای چاپ کنید.

گذشته از اینکه در به حداکثر رساندن آگاهی و آگاهی از برند استاد هستند، آنها نیز بسیار مفید هستند. تقریباً همه وقتی در حال نوشتن یک عدد یا هر چیز دیگری که تا حدودی اهمیت دارد، به دفترچه یادداشت مراجعه می کنند.

نتیجه نهایی: آنها برای بسیاری از موارد خوب هستند و ارزش سرمایه گذاری دارند.

مشاهده کنید >>>> نمونه یادداشت تبلیغاتی 

5. فولدرها

شما ممکن است یک شرکت مدرن با بهترین کارکنان در اختیار داشته باشید. اما تنها راهی که مشتریان شما می توانند از شهرت شرکت شما آگاهی یابند، مطالب بازاریابی شماست.

اگر اطلاعات محصول خود را در یک پوشه نامرتب ارسال می کنید، مشتریان شما چه فکر می کنند؟

فولدرهای حرفه ای، زیبا و با دقت طراحی شده، تصویری محکم از نام تجاری شما ارائه می دهند. آنها به شما مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود می دهند.

اعتماد کردن به فولدرهای نامرغوب و غیر استاندارد که در تماس اول یا دوم از بین می روند یا شکل خود را از دست می دهند، به تصویر نام تجاری شما آسیب می رساند. اطمینان حاصل کنید که مواد فولدرهای شما درجه یک است. ممکن است برای شما کمی بیشتر هزینه بیفتد، اما ارزش دارد.

این را با اطمینان می گویم که فولدری با ظاهر عالی، با لوگو برجسته و با دقت قرار گرفته و نام شرکت ها، اثری ماندگار بر جای می گذارد. ارزش وقت و بودجه شما را دارد، خواه از آن برای مصارف داخلی استفاده کنید یا آن را برای مشتری احتمالی ارسال کنید. بنابراین، هنگام طراحی ست اداری، فولدرها را فراموش نکنید.

مشاهده کنید >>> نمونه فولدر

6. تمبرهای لاستیکی

تمبرهای خود جوهر توسط شرکتهای بزرگ بسیار ارزش گذاری می شوند. از آنها برای ساخت تمبرهای امضا، تمبرهای لوگو و سایر مواد تبلیغاتی استفاده می شود. آنها نه تنها به ارتقاء جایگاه برند کمک می کنند، بلکه به تقویت کسب و کار شما به عنوان یک موسسه حرفه ای کمک می کنند.

تمبرهای امضا یا لوگو از تصاویر با کیفیت بالا ساخته شده اند. تصاویر پیکسلی و مات توصیه نمی شود. از طرف دیگر، مهرهای اسناد رسمی و مهر برای ادغام مخاطبین و سایر اطلاعات مهم استفاده می شود و می تواند بدون تصویر این کار را انجام دهد.

هدف اصلی تمبرها کنترل اسناد و مدارک است. این دلیل اصلی سرمایه گذاری بسیاری از شرکت ها در طراحی آنها است.

7.Booklets

Booklet ها قرن ها جایگاه خود را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در میان طراحی انواع ست اداری استاندارد حفظ کرده اند. آنها نشریات چاپی چند منظوره هستند که از 15 تا 75 صفحه تشکیل شده اند.

اکثر شرکت ها آنها را جزء اصلی استراتژی های بازاریابی خود می دانند و درست است! آنها قالب کاملی برای انتقال یک پیام قانع کننده و مختصر از نام تجاری شما هستند.

می توانید اطلاعات کارکنان، اطلاعات تماس، داستان منحصر به فرد برند خود و تقریباً همه نوع اطلاعات مربوطه را در یک Booklet وارد کنید. شما همچنین می توانید آن را با تصاویر چشمگیر نمایش دهید. امکانات این ابزار بازاریابی بسیار زیاد است.

قبل از طراحی Booklet، هدف آن را مشخص کنید. آیا شرکت شما را معرفی می کند یا محصول یا خدمات را معرفی می کند؟ محتوا که درج می کنید مهم است، در مورد آن هیچ سوالی وجود ندارد، اما نحوه ارائه آن نیز مهم است. رنگ، محتوا، محل قرارگیری متن و غیره. اطمینان حاصل کنید که به تمام جزئیات توجه کرده اید.

8. تقویم ها

طراحی انواع ست اداری

 

گذشته از مزایای آشکار بازاریابی تقویم – پیگیری تاریخ ها و رویدادهای مهم – بسیاری از موارد وجود دارد که شرکت ها متوجه آن نیستند. وقتی از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود، بسیار ارزشمند است. آنها را مستقیماً به مشتریان خود ارسال کنید و با آنها رابطه دوستانه برقرار کنید.

تقویم ها نباید فقط ترکیبی از محصولات و خدمات باشند. آنها باید حاوی تصاویر جذاب و تصاویر سازگار با پیام و هویت برند شما باشند. به عنوان مثال، اگر یک شرکت حقوقی را اداره می کنید، می توانید تقویم هایی با وکلا و لباس های حمایتی آنها چاپ کنید.

به دلیل مفید بودن در طول سال، آنها همچنین ابزارهای تجاری کاملاً موثری هستند. نام و نشان شرکت شما هر بار که مشتری تاریخ تقویم هدیه شما را بررسی می کند توجه مشتری را جلب می کند.

وقت آن است که روی بازاریابی تقویم سرمایه گذاری کنید تا از مزایای باورنکردنی آن با این تاکتیک های طراحی ست اداری ساده استفاده کنید.

9. کاتالوگ ها

کاتالوگ ها باید در این عصر دیجیتال منسوخ شده بودند اما حقیقت از آن دور است.

در یک مطالعه اخیر، 38 درصد از شرکت ها معتقد بودند که اهمیت این ابزار بازاریابی فروش افزایش می یابد و 17 درصد دیگر نیز به اهمیت بحرانی آن سوگند یاد کردند.

کاتالوگ ها به دلیل طولانی بودن اهمیت خود را حفظ می کنند. به احتمال زیاد مشتریان آنها را برای مدت طولانی در اختیار خود خواهند داشت. همچنین ، آنها می توانند خدمات و محصولات مشاغل را به تفصیل شرح دهند، عملکردهای آن را روشن کرده و در نتیجه اعتبار آن را افزایش دهند.

کاتالوگ ها همه چیز را برای مشتری راحت تر می کنند. همه محصولات و خدمات شما که در کاتالوگ های طراحی شده توسط مشتریان زیبا فهرست شده اند بسیار بهتر از جستجوی پورتال های آنلاین برای کسب اطلاعات است. این یک رسانه مناسب برای نزدیک شدن به پایگاه مشتری ارزشمند شما است.

مطالب مرتبط : کاتالوگ محصول چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

برای مشاهده نمونه ها به صفحه نمونه کاتالوگ مراجعه کنید.

طراحی انواع ست اداری

کاتالوگ ها باید در این عصر دیجیتال منسوخ شده بودند اما حقیقتا اصلا منسوخ نشده است!

در یک مطالعه اخیر، 38 درصد از شرکت ها معتقد بودند که اهمیت این ابزار بازاریابی فروش افزایش می یابد و 17 درصد دیگر نیز به اهمیت بحرانی آن سوگند یاد کردند.

کاتالوگ ها به دلیل طولانی بودن اهمیت خود را حفظ می کنند. به احتمال زیاد مشتریان آنها را برای مدت طولانی در اختیار خود خواهند داشت. همچنین، آنها می توانند خدمات و محصولات مشاغل را به تفصیل شرح دهند، عملکردهای آن را روشن کرده و در نتیجه اعتبار آن را افزایش دهند.

کاتالوگ ها همه چیز را برای مشتری راحت تر می کنند. همه محصولات و خدمات شما که در کاتالوگ های طراحی شده توسط مشتریان زیبا فهرست شده اند بسیار بهتر از جستجوی پورتال های آنلاین برای کسب اطلاعات است. این یک رسانه مناسب برای نزدیک شدن به پایگاه مشتری ارزشمند شما است، همچنین میتوانید از کاتالوگ های دیجیتال خود استفاده کنید، برای اطلاعات بیشتر بر روی کاتالوگ دیجیتال کلیک کنید.

 

طراحی انواع ست اداری

پاکت ها بخشی جدایی ناپذیر از کمپین های پست مستقیم هستند.

اگر گیرنده پاکت شما را وحشتناک یا جذاب نبیند، دلیلی برای بازکردن آن نخواهد داشت. می توانید یک بروشور بصری خیره کننده یا یک کاتالوگ جذاب طراحی کنید، اما اگر در یک بسته بندی بی تاثیر قرار گیرد، اهمیتی ندارد.

اکثر شرکت ها در مورد صرف زمان زیاد برای طراحی پاکت ها مردد هستند. این قابل فهمه. پاکت های شخصی سفارشی که واقعا اثری از خود بر جای می گذارند، می تواند یک امر زمان بر باشد.

با این حال، یک سرویس چاپ سفارشی مانند Print peppermint می تواند کل فرایند را برای شما هموار کند. از برجسته سازی لوگوها تا یکپارچه سازی اطلاعات تماس، می تواند در عرض چند روز ارتش پاکت هایی را برای شما ارسال کند.

همچنین مهم است که اندازه پاکت را در نظر بگیرید. یک نامه A4 مستقیم در یک پاکت C4 و A5 در 5 مورد قرار می گیرد.

ما می توانیم با این جزئیات خوب به شما کمک کنیم تا مطمئن شوید بودجه بازاریابی شما هدر نمی رود.

11. بروشورها

یکی دیگر از طراحی انواع ست اداری شامل بروشور ها نیز میشود؛ تبلیغات برای کنسرت یا رویداد خاص یا معرفی خط جدیدی از محصولات؟ بروشورها تنها چیزهایی هستند که به آنها نیاز دارید.

در حالی که می توان این کلمه را از طریق تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها پخش کرد، اما مقرون به صرفه نیست. به خصوص مشاغل نوپا با بودجه تبلیغاتی محدود، سرمایه گذاری در چنین کمپین های تجاری با نام تجاری سرمایه گذاری دشوار است.

بروشورها از سوی دیگر نه تنها موثر بلکه مقرون به صرفه هستند. آنها بدون زحمت می توانند پیام کلیدی نام تجاری شما را به مشتریان شما معرفی کنند.

یک بروشور حرفه ای می تواند تفاوت های زیادی در درخشش نام تجاری شما ایجاد کند. برگه های استاندارد A4 و A5 هستند.

12. خبرنامه

خبرنامه های تجاری یک رسانه عالی برای به روز نگه داشتن مشتریان شما با آخرین پیشرفت ها و اطلاعات شرکت است. آنها راهی عالی برای جذب مشتریان بالقوه هستند. دفعاتی که خبرنامه های شما مخاطبان مورد نظر خود را در مورد محصولات جدید مطلع می کند ، نقش بسزایی در فروش شما دارد.

به خاطر داشته باشید: خبرنامه شما باید حاوی اطلاعات مرتبط و دقیق باشد و نباید چیزها را برای خواننده گیج یا پیچیده کند. طراحی آن نیز باید ساده و منحصر به فرد باشد.

نتیجه گیری
طراحی انواع ست اداری در کمپین های برندسازی بسیار مهم است. از افزایش شناخت برند تا ربودن تعداد زیادی مشتری، عملکردهای مختلفی دارد. در نظر گرفتن آن به عنوان یک اثر قدیمی، یک اشتباه بزرگ از طرف تجارت است. برای مشاهده نمونه های ست اداری ما بر روی نمونه ست اداری کلیک کنید.

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =