ویژگی های چاپ کاتالوگ با کیفیت

چاپ کاتالوگ با کیفیت

راهنمای جامع چاپ کاتالوگ محصول

برای چاپ کاتالوگ با کیفیت باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

برای نسل‌ها، کاتالوگ‌های چاپی راهی مؤثر، اثبات‌شده و ارزشمند برای کسب‌وکارها و خرده‌فروشان بوده است تا محصولات خود را به مشتریان بالقوه نشان دهند. این یک راه فوق‌العاده برای شرکت‌ها است تا به بهترین ویژگی‌ها و مزایای محصولات و خدمات خود اشاره کنند، در حالی که جزئیات مهمی مانند اطلاعات گارانتی، اندازه‌ها، گزینه‌ها و سایر ویژگی های محصول را در بر می‌گیرد. اگر سازمان شما یک کاتالوگ تجاری را در نظر دارد، در اینجا یک راهنمای جامع برای کمک به شما نوشته ایم.

مزایای کاتالوگ چاپی چیست؟

کاتالوگ ها همچنان محبوب هستند زیرا طیف گسترده ای از مزایا را برای شرکت ها به ارمغان می آورند. مزایایی از جمله اینکه:

  • کاتالوگ ها معمولا ماندگاری طولانی دارند. در حالی که جنس بسیاری از ابزارهای بازاریابی یکبار مصرف در نظر گرفته می شوند. حتی اگر مصرف کننده بلافاصله ننشیند و آن را مرور نکند، احتمالاً آن را برای استفاده در آینده آن را نگه می دارد. این امر ارزش سرمایه گذاری در کاتالوگ چاپی را افزایش می دهد.
  • کاتالوگ ها ابزار قدرتمندی برای برند سازی هستند. شرکت هایی که از کاتالوگ استفاده می کنند خود را از رقبا متمایز می کنند و ابزار قدرتمندی برای برند سازی در اختیار دارند. یک کاتالوگ فرصت های متعددی را برای برند سازی  شرکت شما فراهم می کند.
  • آنها شما را به عنوان یک سازمان با کیفیت و مستقر قرار می دهند. کاتالوگ ها در مورد شرکت شما و نحوه انجام تجارت شما اطلاعات ارائه می دهند. حتی یک کسب و کار تازه تاسیس می تواند از طریق یک کاتالوگ احساس ثبات و طول عمر را ایجاد کند.
  • کاتالوگ ها برای کمپین های پستی عالی هستند. خواه از نظر جغرافیایی، جمعیتی یا از نظر درآمد، مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. کاتالوگ ها وسیله ای عالی برای نمایش محصولات شما در مقابل مخاطبان مورد نظر شما هستند.
  • کاتالوگ ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عالی عمل می کنند. یک کاتالوگ چاپی به جای دادن کارت ویزیت و امیدواری به بازدید از وب سایت شما، محصولات شما را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. آنها یک ابزار تبلیغاتی عالی برای ارائه در رویدادهای مدنی و اجتماعی، در فروشگاه ها و نمایشگاه ها و همایش ها هستند.
  • خرید کاتالوگ برای بسیاری انتخاب اول است. بسیاری از مصرف کنندگان از تجربه دلچسب و بدون عجله ای که همراه با خرید کاتالوگ ارائه می شود، لذت می برند. کاتالوگ ها تجربه ای منحصر به فرد از بررسی و خرید محصول را ارائه می دهند که بسیاری از آن استقبال می کنند و از آن لذت می برند.
  • محصولات را می توان در بهترین نور ممکن به مشتری نشان داد. در یک کاتالوگ، شما تصاویر و توضیحاتی را کنترل می کنید که می توانند محصولات را در بهترین نور ممکن و در مصارف مختلف نشان دهند.
  • کاتالوگ ها می توانند شامل تمام جنبه های شرکت شما باشند. نه تنها می‌توانید هر یک از محصولات خود را معرفی کنید، بلکه می‌توانید تاریخچه، فلسفه، اعضای تیم، توصیفات و اطلاعات مفید دیگر را برای کمک به مصرف‌کنندگان در تصمیم‌گیری خرید درج کنید. حتی می توانید لیستی از سوالات متداول را در کاتالوگ خود قرار دهید.

فاکتور های تاثیر گذار روی هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ

 

چاپ کاتالوگ با کیفیت

 

 

البته یکی از سوالات مهم شرکت ها در هنگام چاپ کاتالوگ هزینه آن است. فاکتور های زیادی بر قیمت نهایی چاپ کاتالوگ با کیفیت تأثیر می گذارد. برخی از این عوامل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعداد کل کاتالوگ های مورد نظر
  • تعداد صفحات در هر کاتالوگ
  • کیفیت کاغذ استفاده شده
  • صحافی و انتخاب جلد
  • اندازه صفحه
  • جوهر
  • پست

قیمت نهایی چاپ کاتالوگ تجاری نیز تحت تأثیر هزینه های حمل و نقل از چاپگر به شما خواهد بود. اگر تعداد و اندازه کاتالوگ قابل توجه باشد، هزینه های حمل و نقل نیز قابل توجه است.

زمان گردش از تاریخ تایید نهایی تایید تا تاریخ بارگیری تایید شده می باشد

برای شما و چاپگرتان مهم است که درک درستی از آنچه در “زمان چرخش” گنجانده شده است داشته باشید. به طور کلی، زمان چرخش از زمانی است که کاتالوگ شما آماده چاپ است تا زمانی که آماده ارسال برای شما می شود، طول می کشد. این موضوع شامل زمان طراحی گرافیکی، حمل و نقل و تحویل نمی شود.

همچنین توجه به این نکته ارزشمند است که هر چه زمان بیشتری را برای زمان چرخش در نظر بگیرید، چاپگر تجاری می تواند در قیمت گذاری انعطاف پذیرتر باشد. این مساله به این دلیل است که چاپگر ممکن است این فرصت را داشته باشد که پروژه های همزمان را برنامه ریزی کند تا به صرفه جویی در هزینه های کاغذ، کارکنان، برش کاتالوگ و فولد کردن آن کمک کند. یک کار «با عجله» برنامه‌های تولید را مختل می‌کند و گران‌تر از کاری در می آید که برنامه چاپ انعطاف‌پذیرتری دارد.

ویژگی های چاپ کاتالوگ با کیفیت

کاتالوگ ها روشی همه کاره و ارزشمند هستند که شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارند. همچنین وسیله ای قدرتمند برای شرکت ها برای برقراری ارتباط بین پیشنهادات تجاری به یک کسب و کار تجاری است. در اینجا نگاهی به برخی از صنایع منحصر به فرد و اینکه چگونه کاتالوگ های تجاری چاپ شده ممکن است ارزشمند باشند، می اندازیم.

چاپ کاتالوگ تیراژ بالا

چاپ کاتالوگ با کیفیت در صنعت عمده فروشی با چاپ کاتالوگ در عرصه مصرف متفاوت است، زیرا کاتالوگ های عمده فروشی برای کاربردهای صنعتی و تجاری طراحی می شوند. مخاطبین اغلب می‌دانند چه می‌خواهند، اما در حال تصمیم‌گیری هستند که آن را از کجا دریافت کنند و هزینه خرید آن چقدر است. در حالی که این کاتالوگ ها ممکن است حاوی چندین تصویر از محصولات از چندین زاویه مختلف باشند، این کاتالوگ ها اغلب اطلاعات بیشتری در خود دارند. آنها حاوی اطلاعاتی مانند نام محصول و شماره یا کدهای محصول، مقدار موجود، قیمت، کاربرد ها و سایر جزئیات هستند.

چاپ کاتالوگ پزشکی

از آنجایی که صنعت آرایشی و بهداشتی و پزشکی بسیار تخصصی و پیچیده شده است، کاتالوگ های سفارشی چاپ شده به طور فزاینده ای محبوب و ارزشمند شده اند. بسیاری از کاتالوگ های صنایع آرایشی و بهداشتی و پزشکی متمرکز بر مراقبت های بهداشتی به طور خاص برای یک حوزه از مراقبت های بهداشتی یا پزشکی ایجاد شده اند. کاتالوگ ها به طور خاص برای محصولات پزشکی و جراحی، محصولاتی که شامل تجهیزات و ابزارهای مرتبط با دندانپزشکی هستند و حتی برای متخصصان متخصص در مراقبت های کودکان یا سالمندان طراحی و چاپ شده است. کاتالوگ های سفارشی پزشکی و دارویی چاپ شده راهی کارآمد برای دستیابی به افراد حرفه ای پرمشغله مانند کسانی است که در حرفه پزشکی مشغول به کار هستند. کاتالوگ ها همچنین روشی مؤثر برای گنجاندن اطلاعات و داده های مربوط به انطباق هستند.

چاپ کاتالوگ اقتصادی

محصولات اقتصادی در سال‌های اخیر قابل دسترس‌تر و مصرف‌کننده‌تر شده‌اند و کاتالوگ‌های محصولات اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کنند. محصولات اقتصادی را می توان به راحتی و با جذابیت بیشتری در یک کاتالوگ چاپی ارائه کرد و در عین حال جزئیات مهم و اطلاعات پیچیده انطباق را نیز در بر داشت.

از وام های مسکن و سهام بورس گرفته تا وام خودرو، وام مصرفی، انواع محصولات سرمایه گذاری سنتی و نوآورانه، کاتالوگ ها می توانند به معرفی هر چه بهتر تعدادی از محصولات مرتبط اقتصادی کمک کنند. کاتالوگ ها همچنین روشی موثر برای دستیابی به مشتریان هدف از طریق پست یا از طریق سایر وسایل و ابزار های بازاریابی و تبلیغاتی هستند. می توانید با انتخاب نوع چاپ مناسب، چاپ کاتالوگ با کیفیت را نیز در راس سفارسات خود داشته باشید.

چاپ کاتالوگ محصول

کاتالوگ‌ها مدت‌هاست که در بازاریابی محصولات خرده‌فروشی مصرف‌کننده نقش داشته‌اند که قدمت آن به روزهای اولیه کار Sears، John Deere، Lionel و دیگران در این حوزه برمی‌گردد. از کیت های اسباب بازی خانه‌سازی گرفته تا کاتالوگ‌های صنایع دستی و اسباب‌بازی‌های گسترده، مواد چاپی در حال کار هستند. اما چاپ کاتالوگ با کیفیت یک اصل مهم در ارائه کاتالوگ برای هر کسب و کاری است.

صنعت اسباب‌بازی، به‌ویژه، از روش «جدید» برای جذب کودکان از طریق کاتالوگ‌های چاپ شده سفارشی استفاده کرده است. کودکان از ورق زدن یک کاتالوگ کتاب مانند و چرخش اقلام و نوشتن فهرست آرزوها لذت می برند. از همین رویکرد می توان در بازاریابی جواهرات، مبلمان، اقلام صنایع دستی و انواع محصولات مصرفی استفاده کرد. کاتالوگ های چاپ شده سفارشی روشی نوآورانه و در عین حال سنتی برای فروش محصولات خرده فروشی است.

کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال نوعی کاتالوگ تبلیغاتی است که نه تنها شامل تصاویر، بلکه ویدئوها، موشن گرافیک ها، انیمیشن ها، پادکست ها و موارد دیگر می باشد.

این امکان ارتباط موثر بین مشتریان و کسب و کار را فراهم می کند. کاتالوگ های دیجیتال را می توان در دستگاه های تلفن همراه مشاهده کرد و می توان آنها را به صورت افقی چرخاند.

آنها همچنین می توانند شامل محتوای صوتی و تصویری باشند. طراحی کاتالوگ دیجیتال بخشی از بازاریابی دیجیتال است و برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود.

چندین پلتفرم برای ایجاد کاتالوگ های دیجیتالی مانند Dpaper و Lenous وجود دارد. کاتالوگ های هوشمند جدیدترین نسل کاتالوگ های دیجیتال هستند.

عکاسی صنعتی پیش نیاز کاتالوگ حرفه ای است. از آنجایی که تصاویر غیر قابل استفاده در اینترنت و یا گرفته شده توسط دوربین های موبایل جایگاهی در تبلیغات ندارند، ابزار حرفه ای صنعتی همچون دوربین عکاسی مناسب، نورپردازی، بکگراند و … به همراه عکاسان باتجربه میتوانند جایگاه ویژه ای به برند شما در کاتالوگ دهند. در این بین نباید از نحوه ویرایش یا ادیت نرم افزاری عکس های صنعتی نیز قافل شد.

 

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =