بازاریابی ویدئویی چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

بازاریابی ویدئویی چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

بازاریابی ویدئویی و تاثیری آن بر کسب و کار

یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغ کسب و کارتان در سال جاری بازاریابی ویدئویی است. استفاده از ویدیوها برای تبلیغ برند شما سالهاست که محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر محتوای متنی و تصویری پیدا کرده است. امسال، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال خدمات ساخت فیلم صنعتی برای توسعه ی کسب و کار خود باشید.

 

مزایای تولید ویدیو برای کسب و کار

بازاریابی ویدیویی نحوه نمایش برند، محصولات و خدمات خود را از طریق فیلم کوتاه بیان می کند. ارائه یک ظاهر سه بعدی به مشتریان ایده بهتری از آنچه کسب و کار شما می تواند ارائه دهد می‌دهد. بنابراین قانع کردن مخاطب ساده تر خواهد بود.

همچنین طبق بررسی های که تا امسال انجام شده است، ویدیوهای آنلاین بیش از 82 درصد از ترافیک اینترنتی محتوا را تشکیل دهند. بازاریابی ویدئویی به شما این امکان را می‌دهد تا از مخاطبان آنلاین در حال رشد استفاده کنید و برند سازی را در فضای مجازی و پلتفرم های آنلاین دچار تحولاتی عظیم کنید.

در این زمینه یک شرکت تولید کننده ویدئو می تواند به شما در افزایش فروش از طریق ویدئو کمک کند. ویدیوهای مناسب می توانند محصولات یا خدمات شما را بهتر توضیح دهند. در واقع دانش ارزشمند این است که چگونه می توانید تصمیمات خرید مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. برای این امر قبل از شروع فیلم برداری و تدوین لازم است مه مخاطبان هدف خود را بشناسید و با توجه به نیازهای آنها کاربرد محصولات و هدف برند خود را تعیین کنید.

همچنین بخوانید: تاثیر عکاسی در دیجیتال مارکتینگ

آیا دریافت خدمات تولید ویدیوی شرکتی ضروری است؟

 

بازاریابی ویدئویی

 

 

یکی از بزرگترین سوالات در هنگام ورود به بازاریابی ویدئویی این است که چگونه می توانید ویدیوهای خود را دریافت کنید. انجام این ویدیوها در خانه بسیار وسوسه انگیز است. به هر حال، دوربین های باکیفیت و حتی تلفن های دوربین دار به راحتی در دسترس هستند. چقدر تولید فیلم تبلیغاتی می تواند سخت باشد؟

با این حال، مهم است که بدانیم تولید ویدیو بیشتر از فیلمبرداری است. برای تولید ویدیوهایی که بر مخاطبان شما تأثیر می گذارد، به مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها نیاز دارد.

همچنین برای فیلم برداری حرفه ای به ابزار و تجهیزات مناسب نیاز دارید. نباید تصور کنید که فقط داشتن دوربین مناسب نیست. شما همچنین به تجهیزات ذیل نیاز خواهید داشت:

 

  • نور دوربین
  • سه پایه
  • میکروفون های خارجی
  • گیمبال
  • نرم افزار ویرایش و تولید فیلم

 

استخدام یک فیلمبردار یا همکاری با یک شرکت تبلیغاتی مانند طرح گندم به شما امکان دسترسی به این تجهیزات را می دهد. این امر شما را از خرید ابزارهایی که ممکن است کسب و کار شما دائماً از آنها استفاده نمی کند، نجات خواهد داد و در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. همچنبن برای عکاسی صنعتی از محصولات خود می توانید با ما در مجموعه تبلیغاتی طرح گندم تماس بگیرید.

ثانیا، چیزهای زیادی برای تولید یک ویدیوی موفق وجود دارد. در اینجا یک لیست ساده برای شروع وجود دارد:

همچنین بخوانید: تاثیر عکاسی صنعتی بر کسب و کار شما

 

تعیین اهداف بسته به اهداف برند شما

  •         شناخت مخاطبان
  •         ارائه یک استراتژی ویدیویی
  •         ساخت استوری بورد
  •         توسعه یک سکانس یا فیلمنامه
  •         انتخاب مکان مناسب
  •         برنامه ریزی عکسبرداری
  •         ویرایش محتوای ویدیویی
  •         میکس موسیقی و اضافه کردن صدا
  •         توزیع ویدئو

 

خدمات تولید حرفه ای فیلم تبلیغاتی قبلاً هرچیزی نیاز به تجربه و شناخت بازار کار دارد. یک فرد حرفه ای همچنین می داند که چگونه در صورت بروز چالش ها عیب یابی کنند. به طور کلی، دریافت خدمات مناسب برای کسب و کار شما در در طرح گندم، ارزش بسیار زیادی دارد.

 

یافتن بهترین خدمات تولید ویدئو

 

فیلم صنعتی

مطالب مرتبط <» انواع تیزر تبلیغاتی را بشناسید.

 

خدمات تولید ویدیوی شرکتی یا تبلیغاتی می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی باشد که تاثیر شگفت انگیزی در توسعه کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. در واقع می خواهیم بگوییم که به هزینه ها فکر نکنید؛ بازدهی که به دست می آورید در نهایت هزینه خود را پرداخت می کنند و سود مالی و معنوی قابل توجهی به شما بازگردانده می شود. امروز با بازاریابی ویدئویی خود بخشی از میدان بازی آنلاین باشید!

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با بازاریابی ویدئویی و مزیت های آشنا کنیم و بگوییم اگر به دیجیتال مارکتینگ برای توسعه کسب و کار خود فکر می کنید، باید از تاثیرات ویدئو های تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید، زیرا معمولا قدرت جذب ویدیو تبلیغاتی صدها برابر یک عکس است.

همچنین قدرت باورپذیری و اطمینان بیشتری را برای مشتریان هدف شما ایجاد می کند.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با سالها تجربه، به کارگیری افراد مجرب و دارا بودن تجهیزات حرفه ای در این زمینه توانسته است در امر برند سازی و دیجیتال مارکتینگ کمک های شایانی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کند.

جهت دریافت مشاوره ی رایگان و مشاهده ی نمونه فیلم های صنعتی تولید شده کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =