کاتالوگ آنلاین نامناسب چگونه می تواند کسب و کار شما را نابود کند؟

کاتالوگ آنلاین نامناسب

چگونه یک کاتالوگ آنلاین بد می تواند به کسب و کار شما لطمه می زند و برای جلوگیری از آن چه کاری باید انجام دهید

کاتالوگ آنلاین نامناسب چه خطراتی در مارکتتینگ برای کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد؟

طراحی و چاپ کاتالوگ هنوز برای اکثر فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی متوسط و کوچک که تیم‌های نسبتاً کوچک‌تری را به کار می‌گیرند که نقش‌های متنوعی را به صورت روزانه انجام می‌دهند، یک چالش باقی می‌ماند. بعلاوه، کاتالوگ های آنلاین اغلب به صورت دستی با استفاده از برگه های اکسل طراحی می شوند که منجر به کیفیت پایین و داده های متناقض و نادرست در سراسر پلتفرم های فروش می شود. بدتر از آن، منابع محدود، فقدان تخصص، محدودیت های زمانی و در دسترس نبودن یک منبع حقیقت واحد برای مدیریت کل داده های محصول، چالش را بیشتر می کند.

اشتباه املایی توضیحات محصول، تصاویر محصول با کیفیت پایین و اطلاعات نادرست یا نادرست برخی از مشکلات معمولی است که صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک با آن مواجه هستند. فقدان طراحی کاتالوگ موثر بر کسب و کارهای تجارت الکترونیک تأثیر منفی می گذارد و می تواند نتیجه را از بین ببرد. بیایید ببینیم که چگونه داده های محصول با مدیریت ضعیف می تواند به برخی از بخش های مهم آسیب برساند.

ادامه مطلب

1- فرصت فروش از دست رفته به دلیل نمایه سازی ضعیف

هنگامی که محصولات به درستی چیدمان، دسته بندی و فهرست نشده باشند، ممکن است خریداران را گیج کند و جمع آوری اطلاعات مناسب برای خرید را برای آنها دشوار کند. برچسب‌ها و برچسب‌های نادرست، ورق زدن بی‌وقفه در کاتالوگ را برای خریداران دشوار می‌کند و آنها را گیج و ناامید می‌کند. در نتیجه، در نهایت یک فرصت فروش بالقوه را از دست می دهید.

مقاله مرتبط:

7 عنصر اصلی برای طراحی کاتالوگ آنلاین

2- تجربه ارتباط ضعیف با مشتری به دلیل ارائه اطلاعات نادرست محصول

 

یک کاتالوگ آنلاین نامناسب نمی تواند احتمال ایجاد ارتباطط با مشتریان را تضمین کند.  فرآیند دستی همیشه مستعد خطا است و وقتی صدها فرآیند دستی دارید که در بخش های مختلف آن را مدیریت کنید، اغلب منجر به ناهماهنگی داده‌های محصول، عدم دقت و اشتباه یا حتی از دست دادن اطلاعات می‌شود. چنین خطاهایی در کاتالوگ محصولات و اطلاعات طبقه بندی نادرست و متناقض محصولات در سراسر پلتفرم ها، جستجو و یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای کاربران دشوار می کند. علاوه بر این، اطلاعات متناقض به اعتماد خریداران لطمه سمی زند و در نتیجه یک تجربه خرید ناخوشایند ایجاد می کند که به نوبه خود به اعتبار شما آسیب می رساند.

کاتالوگ آنلاین نامناسب

مطالعه بیشتر:

اصولی برای تاثیرگذاری کاتالوگ

3- رتبه بندی ضعیف در موتورهای جستجو و قابلیت کمتر کشف

داده‌های محصول یا کاتالوگ با کیفیت پایین یکی از مهمترین عواملی است که در رتبه‌بندی پایین موتورهای جستجو و قابلیت کشف محصول وجود دارد. مدیریت ضعیف داده ها بر فهرست محصولات شما در سراسر صفحه و در هر مرحله تأثیر منفی می گذارد و همچنین بر رتبه بندی موتور جستجو و نتایج جستجو تأثیر گذار است. به عبارت دیگر، اگر کاتالوگ محصول شما در وسایت ها و شبکه های اجتماعی ها به خوبی مدیریت نشود، شما دیده نمی شوید و ترافیک و فروش بالقوه خود را از دست می دهید. برای تقویت رشد کسب و کار، روی بهبود مدیریت کاتالوگ سرمایه گذاری کنید.

مدیریت موثر کاتالوگ محصول نیازمند مهارت و راه حل های فناوری مناسب است زیرا شامل جمع آوری، سازماندهی، طبقه بندی، استانداردسازی و انتشار داده های محصول با کیفیت بالا در هر کانال فروش است. این زیربنای هر تجارت الکترونیکی است که بدون آن، کسب و کار رونق یا زنده ماندن نخواهد داشت.

مطالب مقاله کاتالوگ آنلاین نامناسب چگونه می تواند کسب و کار شما را ناوبد کند؟ از این منبع خارجی ترجمه شده است.

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =