لباس مناسب برای عکاسی

لباس مناسب برای عکاسی

لباس مناسب برای عکاسی چیست ؟ در روز عکاسی چه لباسی بپوشیم بهتره ؟ ار این مقاله به پاسخ سوالات مطرح شده پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

در یک جلسه عکاسی چه بپوشیم

شما برای عکاسی خود برنامه ریزی کرده اید، عکاس ایده آل را پیدا کرده اید، قرار ملاقاتی را تعیین کرده اید… اما همه اینها در مقایسه با آنچه که بعداً می آید آسان به نظر می رسد: “چه بپوشم؟!”. انتخاب لباس مناسب برای عکاسی شما نباید یک کار طاقت فرسا باشد! این راهنمای آسان را دنبال کنید تا به شما کمک کند هر سبکی را در روز عکاسی خود تکان دهید.

لباسی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران!

لباس مناسب برای عکاسی لباسی است که تمیز، جذاب و تا حدی بی نظیر باشد. شما نمی توانید با کلاسیک هایی مانند پاستل، بژ و رنگ های تیره تر مانند سرمه ای عکس بگیرید. اکسسوری ها می توانند سرگرم کننده باشند، اما مطمئن شوید که لباس های جانبی شما از خود شما بیشتر جلوه نمی کند! گردنبندها، هدبندها و کلاه های ساده می توانند بدون ایجاد حواس پرتی، جلوه های خوبی ایجاد کنند. چیزی نپوشید که در آن راحت نباشید! شما دوست دارید که بتوانید در حین عکسبرداری ژست بگیرید، بنابراین از لباس های خیلی تنگ یا محدود کننده خودداری کنید و کفش هایی بپوشید که بتوانید بایستید و با آنها حرکت کنید.

 

لباس مناسب برای عکاسی

 

هماهنگی بین لباس ها

هنگام انتخاب لباس خود، به یاد داشته باشید که نوع عکاسی را در نظر بگیرید و عکسبرداری در کجا برگزار می شود. استایل خود را با در نظر گرفتن موقعیت عکاسی برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید عکسبرداری خود را در یک شهر شلوغ انجام دهید، بهتر است از رنگ های ثابت استفاده کنید تا لباس شما در یک محیط شلوغ دیگر حواس پرتی را ایجاد نکند. همچنان می‌توانید با پوشیدن لوازم جانبی یا آوردن وسایل کوچک، چیزهای سرگرم‌کننده اضافه کنید.

اگر در حال انجام یک صحنه عکس گروهی هستید، مهم است که با یک دیگر هماهنگ باشید! اگر سبک شما نیست، همه نیازی به پوشیدن یک لباس ندارند، اما از چاپ های بزرگ یا داشتن رنگ های متضاد شدید خودداری کنید. مطمئن شوید که یک سبک لباس می پوشید، انواع لباس ها مانند ژاکت های حجیم و لباس های لاغری را در یک عکس با هم ترکیب نکنید.

استایل خود را نمایش دهید

به یاد داشته باشید که می خواهید روز ها از این عکس ها لذت ببرید. در حالی که هیچ اشکالی در هدف گذاری برای ظاهر کلاسیک وجود ندارد، از نشان دادن برخی از شکل و استایل های خود نترسید! اینجاست که تجهیزات جانبی وارد عمل می شوند. اگر می خواهید ایده هایی در مورد چگونگی اضافه کردن استایل بدون تحت تأثیر قرار دادن عکس داشته باشید، قبل از عکاسی با عکاس خود صحبت کنید.

لباس مناسب برای عکاسی

همچنین بخوانید: پس زمینه عکاسی

نتیجه گیری

در حالی که انتخاب یک لباس ممکن است استرس زا و سخت به نظر برسد، امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا انتخاب کامل خود را انجام دهید! به یاد داشته باشید، با انتخاب های کلاسیک مانند لباس های ساده، شلوارهای خاکی یا شلوار جین تیره، و پیراهن های پاستلی یا سرمه ای نمی توانید عکس بگیرید. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که از روز عکاسی خود لذت ببرید، زیرا در حال ساختن خاطراتی هستید که تا آخر عمر باقی خواهند ماند!

اگر به دنبال عکاسی مقرون‌به‌صرفه و حرفه‌ای در تهران هستید، استدیو عکاسی طرح گندم در تهران کلیه خدمات عکاسی از جمله عکاسی صنعتی را انجام می دهد ! ما خدمات مختلفی را ارائه می‌دهیم که از عکس‌های انفرادی گرفته تا عکس‌های خانوادگی را شامل می‌شود. امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *