ترفندهای تبلیغاتی برای کمک به رشد کسب و کار

ترفندهای تبلیغاتی

ترفندهای تبلیغاتی برای کمک به رشد کسب و کار

ترفندهای تبلیغاتی بسیار یوجود دارند که می تواند باعث شناخت، برند سازی و در نتیجه رشد کسب و کار شما بشود.

در یک کسب و کار بزرگ یا کوچک، یکی از پیچیده ترین جنبه های زندگی شرکتی، استراتژی ورود به یک بازار جدید است.

خواه این یک پروژه بین المللی سازی برای گسترش به بازار خارجی باشد یا یک شرکت نوپا (رابط با یک بازار کاملاً جدید برای کسب و کار)، مهم است که یک تحلیل عمیق از بازار جدید انجام شود تا شرکت بتواند با موفقیت آن را فتح کند.

هنگامی که ایده و بازار کسب و کار خود را ایجاد کردید، باید استراتژی بازاریابی بومی و دیجیتال مناسب را برای جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به خریدار پیدا کنید. یک استراتژی بازاریابی قدرتمند باید شامل ارزش‌های کسب‌وکار، ارزش پیشنهادی، و جمعیت‌شناسی مهم، در میان سایر عناصر حیاتی باشد. همچنین باید از استراتژی های آنلاین و آفلاین استفاده کند.

در واقع هیچ فرمول مطمئنی برای موفقیت فوری وجود ندارد، اما می توانید با این نکات از موسسان استارت آپ، رشد کسب و کار خود را تقویت کنید. باما همراه باشید.

طراحی وب سایت

 

ترفندهای تبلیغاتی
ترفندهای تبلیغاتی

 

 

از دیگر ترفندهای تبلیغاتی می توان به طراحی سایت اشاره کرد. وب سایت در حال حاضر مرکز اصلی شما برای تجارت آنلاین است. حتی اگر کالاهای زیادی را به صورت آنلاین نفروشید، اکثر مردم همچنان قبل از خرید، در مورد یک شرکت در اینترنت تحقیق می کنند. به همین دلیل است که سایت شما باید بدرخشد.

تصور نکنید که محتوا به تنهایی کسب و کار شما را به صورت آنلاین روشن می کند. ایجاد یک پلتفرم سازگار با موبایل، افزایش سرعت و آسان کردن سایت برای استفاده، همگی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

وبلاگ نویسی

 

ترفندهای تبلیغاتی
ترفندهای تبلیغاتی

 

 

ترفندهای تبلیغاتی وبلاگ نویسی و ایجاد محتوای آموزنده برای سرنخ ها و مشتریان شما بخش مهمی از بازاریابی است. وبلاگ نویسی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی محتوا است و تحقیقات نشان می دهد که بازاریابانی که از وبلاگ ها استفاده می کنند 67 درصد بیشتر از کسانی که از وبلاگ استفاده نمی کنند، سرنخ بیشتری دریافت می کنند. مهمتر از آن، بازاریاب هایی که محتوای ارزشمند منتشر می کنند، 13 برابر بیشتر احتمال دارد که ROI مثبت دریافت کنند.

یک وبلاگ تجاری به شما امکان می دهد شخصیت خود را به مطالبی که منتشر می کنید اضافه کنید. وبلاگ ها همچنین بخشی از دیگر تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهند زیرا محتوایی را ارائه می دهند که به سایت شما باز می گردد. با ایجاد بک لینک به وبلاگ خود، ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید.

استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی

از دیگر ترفندهای تبلیغاتی پیروی از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی است. پلتفرم های اجتماعی به استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما کمک زیادی می کنند؛ زیرا می توانید تعداد طرفداران خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید محصولات جدید خود را تبلیغ کنید، اطلاعات را به اشتراک بگذارید و مستقیماً با مشتریان خود در یک حساب رسانه اجتماعی ارتباط برقرار کنید و با استفاده از ابزارهای مفید برای مدیریت تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود در زمان خود صرفه جویی کنید. در این مورد، حساب رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی و یک پلت فرم فروش عمل می کند.

پلتفرم های محبوب عبارتند از: Twitter، Pinterest، LinkedIn،  Instagram. Reddit. پلتفرم هایی که انتخاب می کنید، در استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید به مخاطبان هدف شما بستگی دارد. اگر بازاریابی شما مبتنی بر عکاسی است، اینستاگرام، فیس بوک و پینترست باید بخشی از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما باشند. با این حال، اگر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مبتنی بر وبلاگ باشد، توییتر، لینکدین و ردیت بهتر عمل خواهند کرد.

اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه، پادشاه شکست ناپذیر است. استفاده از تبلیغات اینستاگرام یک گزینه عالی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است زیرا می توانید تبلیغات خود را برای یک مخاطب خاص هدف قرار دهید.

 

بهینه سازی موتور جستجو

از دیگر ترفندهای تبلیغاتی بهینه سازی محتوای به اشتراک گذاشته شده در وب سایت، وبلاگ یا کانال YouTube شما به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را به سمت صفحه نتیجه جستجوی کاربر هدایت کنند. سئو به شما امکان می دهد تا ترافیک ارگانیک را برای وب سایت خود افزایش دهید و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. سه نوع سئو وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید:

سئوی درون صفحه: بر استفاده از کلمات کلیدی، کلمات کلیدی طولانی، عناوین، متاتگ ها، آدرس های اینترنتی مناسب SEO، اصلاح کننده های عنوان و سایر عناصر صفحه تمرکز دارد.

 

سئوی خارج از صفحه: بر روی بک لینک هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند متمرکز است. وبلاگ نویسی مهمان روشی موثر برای ایجاد بک لینک برای وبلاگ شما و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوگر است.

سئو فنی به عمل بهبود جنبه های فنی وب سایت شما برای بهبود رتبه آن در موتور جستجو اشاره دارد. موتورهای جستجو در وب می خزند و وب سایت ها را بر اساس سهولت استفاده به کاربر ارائه می دهند. بنابراین، بهینه سازی وب سایت شما برای خزیدن، سریع و ایمن شدن، استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشد.

طراحی ابزار های تیلیغاتی

 

 

طراحی کاتالوگ

 

 

 

ترفندهای تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که می توانید در بستر های مختلف آنلاین و آفلاین اراپه کنید و مخاطبان را از مزایای استفاده از محصولات و هدف خود آگاه کنید مانند: طراحی کاتالوگ کاغذی، طراحی کاتالوگ الکترونیک و به هم ترتیب، طراحی بروشور، طراحی بیلبورد، طراحی لیبل و….

هر یک از این ابزارها می تواند در توسعه کسب و کار شما کار آمد باشند و تاثیرات به سزایی را بر روی فروش شما داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:  نحوه ی بازاریابی کاتالوگ چگونه است؟

 

میزبانی وبینارها

 

 

 

ترفندهای تبلیغاتی
ترفندهای تبلیغاتی

طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 58 درصد از بازاریابان از وبینارها استفاده می کنند و 35 درصد فکر می کنند که بازاریابی وبینار در آینده بسیار مهم خواهد بود. چرا؟ وبینارها بستری برای کسب و کارها هستند تا دانش خود را به اشتراک بگذارند و سرنخ ایجاد کنند. وبینارها جذاب هستند زیرا به موضوعات هیجان انگیز می پردازند و به بینندگان شما اجازه می دهند ببینند محصولات شما چه کاری می توانند انجام دهند. وبینار خود را با ضبط پخش‌های خود برای مخاطبین برای تماشای بعدی تبلیغ کنید. آنها یک پلت فرم عالی برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان هستند.

کلام آخر

دراین مطلب تلاش کدیم شما را با برخی از ترفندهای تبلیغاتی آشنا کنیم و در نکاتی را در راستای استفاده از آنها در اختیار شما قرار دهیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم می‌تواند به شرکت‌های نوپا کمک کند تا تحلیلی از دسترسی به بازار های آنلاین و آفلاین تعریف کنند که از تجزیه و تحلیل بازار شروع می‌شود، چالش‌ها و راه‌حل‌های احتمالی فروش و ارائه ی یک محصول و یا یک خدمات جدید در بازارهای ایران را برجسته می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هشت =