چاپ لیبل سلفون دار و مزایای آن

لیبل سلفون دار

چاپ لیبل سلفون دار و مزایای آن

لیبل سلفون دار چگونه می تواند در سازماندهی کسب و کار به شما کمک کند؟

بر کسی پوشیده نیست که چاپ لیبل، مزایای گسترده ای را به مشاغل ارائه می دهد و به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تولید بسته بندی و ارائه ی محصول یک شرکت تبدیل شده است. امروزه هزاران تولید کننده، پردازنده و خرده فروش در سراسر جهان با تولید برچسب های رنگی در کارخانه ها و دفاتر خود، درآمد و حاشیه سود فروش خود را افزایش می دهند و کنترل حدذاکثری روی محصولات خو دارند.

برچسب گذاری خصوصی

برچسب‌گذاری خصوصی در دهه گذشته به ویژه در صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی، شیمیایی، پزشکی، CBD و مکمل‌های غذایی گسترش یافته است.

مطالعات نشان داده است که بیشتر مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند کالاهای دارای برچسب خصوصی یا مارک فروشگاهی را به دلیل کیفیت یا ارزش بالاتری که محصول ارائه می‌دهد، خریداری کنند، زیرا برای آنها اطمینان خاطر ایجاد می کند.

برخی از تولیدکنندگان که از چاپگرهای لیبل رنگی داخلی استفاده می‌کنند، می‌توانند از مزیت رقابتی در بازار برخوردار شوند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار مشتریان بیشتری قرار دهند و با محصولات دارای لیبل سلفون دار که به سرعت در مقادیر برچسب کوتاه‌مدت و مقرون به صرفه سفارشی می‌شوند، به مشتریان بیشتری خدمت کنند.

فوراً برچسب تولید کنید

لیبل سلفون دار
لیبل سلفون دار

داشتن توانایی چاپ تعداد دقیق برچسب‌هایی که می‌خواهید، در هر زمان که به آن‌ها نیاز دارید، بیشتر از بازاریابی محصول تأثیر می‌گذارد، همچنین ابزاری برای افزایش بهره‌وری با ساخت برچسب‌های درخواستی است. حتی بهترین روش‌های پیش‌بینی و خرید می‌تواند در آخرین لحظه بخش بسته‌بندی را به دنبال برچسب‌ها رها کند.

برای تولیدکنندگان با چندین محصول، داشتن برچسب مناسب یا لیبل سلفون دار در موجودی در زمان مناسب برای محصول مناسب اغلب یک چالش است؛ به راحتی با چاپ داخلی رفع می شود. با چاپ لیبل رنگی، تولیدکنندگان انعطاف‌پذیری دارند تا برچسب‌ها را فوراً چاپ کنند، خطوط بسته‌بندی را در عرض چند دقیقه تغییر دهند و بلافاصله شروع به برچسب‌گذاری محصولات جدید کنند.

کاهش هزینه ها و زمان انبارگردانی

چاپ لیبل داخلی هزینه‌های لیبل‌های کوتاه‌مدت و با تعداد کم را کاهش می‌دهد و به طور همزمان به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا موجودی‌ها را با روش‌های تولید ناب و به‌موقع جایگزین کنند.

حتی با بهترین شیوه‌های مدیریت موجودی، پیش‌بینی اینکه چه تعداد برچسب واقعاً قبل از تغییر محصولات یا طرح‌های برچسب استفاده می‌شوند، دشوار است. علاوه بر این، اقتصاد چاپ لیبل سلفون دار، چاپخانه‌ها را ملزم می‌کند تا مقادیر زیادی لیبل را بخرند، معمولاً بیشتر از آنچه در زمان کنونی نیاز دارید.

در نتیجه، رول های برچسب های خریداری شده همیشه در موجودی کالا باقی می مانند. پس از مدت طولانی نگهداری، برچسب ها ممکن است کثیف، آسیب دیده یا زرد شوند و خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهند. برچسب ها یا حتی محصولاتی که برچسب روی آنها اعمال می شود نیز ممکن است قبل از استفاده منسوخ شوند.

انعطاف‌پذیری تولید را به دست آورید

طراحی لیبل

به طور سنتی، لیبل سلفون دار نمایشگر اصلی تمام رنگی در خارج از محل توسط یک چاپخانه لیبل تجاری چاپ می‌شد، در حالی که برچسب‌های “پانل پشتی” با متن و بارکدهای خاص محصول در داخل یک چاپگر برچسب بارکد ساده چاپ می‌شدند.

کنترل کیفیت داخلی را حفظ کنید

برای شرکت‌هایی که در صنایع بسیار تحت نظارت مانند داروسازی، دستگاه‌های پزشکی، مواد شیمیایی خطرناک و به طور فزاینده مکمل‌های غذایی و غذاها فعالیت می‌کنند، برای فرآیند بسته‌بندی، رعایت استانداردهای کیفیتی که توسط حسابرسان شخص ثالث ایجاد شده و توسط سیستم‌های مدیریت کیفیت داخلی نگهداری می‌شوند، حیاتی است.

این مزیت برای شرکت هایی در صنایع های تحت نظارت است که در آن تغییرات برچسب الزامی یک واقعیت پرهزینه است. قانون برچسب‌گذاری کشور مبدأ، افشای برچسب‌گذاری دقیق‌تر، و الزامات جدید برچسب‌گذاری خطرات شیمیایی GHS نمونه‌های اخیر استانداردهای برچسب‌گذاری دولتی هستند که باعث شده شرکت‌ها به طور کامل برچسب‌های خود را اصلاح کنند.

طراحی و چاپ لیبل سلفون دار رنگی بر حسب تقاضا داخلی به شرکت شما این امکان را می‌دهد که اطمینان حاصل کند که کنترل دقیقی روی محصولات دارید تا عملیات تولید شما همیشه بتواند محصول مناسب را برای مشتری مناسب در زمان مناسب برچسب‌گذاری کند.

همچنان بخوانید: چاپ کاتالوگ چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =