قیمت هر شات عکس صنعتی | ✅ تخفیف ویژه عکاسی از محصولات

قیمت هر شات عکس صنعتی

یکی از انواع عکاسی که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است عکاسی صنعتی می‌باشد. عکاسی صنعتی با توجه به این موضوع که رابطه گسترده و تنگاتنگی با تبلیغات کسب و کار ها دارد مورد توجه بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است. از طرفی بسیاری از عکاسان سعی می‌کنند که به طور تخصصی این شاخه از عکاسی را دنبال کنند. اما در این بین نکته قابل توجهی که هم برای عکاسان وجود دارد و هم برای کارفرمایان قیمت عکاسی صنعتی می‌باشد.

به نظر شما قیمت هر شات عکس صنعتی چقدر است؟

اصلاً عکاسی صنعتی چه نوع عکاسی است؟

اگر شما نیز به مانند بسیاری از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستید تا پایان این مقاله که یکی دیگر از سری مقالات سایت طرح گندم می‌باشد با ما همراه باشید.

عکاسی صنعتی چیست؟

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی

قیمت هر شات عکس صنعتی بپردازیم ابتدا نیاز است که شما بدانید عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی به گونه‌ ای از عکاسی گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن نشان دادن یک محصول با بالاترین کیفیت ممکن و با جزئیات دقیق می‌باشد. عکاسی صنعتی می‌تواند هم از یک محصول باشد و هم از روند تولید یک محصول به عنوان مثال برای عکاسی صنعتی قطعات خودرو وظیفه عکاس رفتن به کارخانه خودروسازی و گرفتن عکس از مراحل تولید محصول و قطعات تولیدی با جزئیات می‌باشد.

برای استعلام قیمت عکاسی صنعتی و دریافت 30% تخفیف ویژه کلیک کنید:👇

در عکاسی صنعتی که عکاسی تبلیغاتی زیر مجموعه آن است عکاس سعی می‌کند با نشان دادن جزئیات یک محصول به بهترین شکل ممکن علاوه بر اینکه اعتماد مشتری را نسبت به محصول جلب می‌کند او را ترغیب به خرید محصول کند. از عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی معمولاً برای طراحی کاتالوگ و بروشور استفاده می‌شود. استفاده از تجهیزات حرفه‌ای مانند دوربین و تجهیزات نور می‌تواند در بالا بردن کیفیت عکس های  صنعتی تاثیرگذار باشد. معمولاً شرکت‌های تبلیغاتی معتبر مانند طرح گندم برای گرفتن این گونه از عکس‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات استفاده می‌کنند.

قیمت هر شات عکس صنعتی

ادیت عکس های صنعتی

برای اینکه خروجی یک عکس صنعتی یک عکس با کیفیت باشد باید دو مرحله طی شود، مرحله اول ثبت عکس از محصول و مرحله دیگر ادیت این عکس‌ها می‌باشد. در مورد ادیت عکس‌های صنعتی باید بگوییم که ادیت  تکمیل کننده عکس‌های صنعتی می باشد.در واقع شما به عنوان عکاس باید قبل از تحویل دادن عکس صنعتی خود به کارفرما آن را به بهترین شکل ممکن ادیت کنید. هرچند که در برخی از مواقع شما به صورت قراردادی فقط عکس خام را به کارفرما می‌دهید که این موضوع می‌تواند در تعیین قیمت عکاسی شما تاثیرگذار باشد.  باید توجه داشته باشید که بدون داشتن دانش و البته تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امکان ادیت عکس‌های صنعتی وجود ندارد. ادیت به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایتان از زیبایی،  رنگ و جلاء خاصی برخوردار شود که می‌تواند بر ذهنیت مخاطب تاثیر گذار باشد‌.پس باید سعی کنید ادیت عکس‌های صنعتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

قیمت هر شات عکس صنعتی با ادیت

یکی از نکات بسیار مهم که شما باید چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان عکاس در مورد آن اطلاع داشته باشید قیمت هر شات عکس صنعتی با ادیت می‌باشد. قیمت هر شات عکس صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

تجهیزات عکاسی

تجهیزات عکاسی نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت هر شات عکس صنعتی دارد. با توجه به اینکه عکاسی جزء آن دسته از مشاغلی می‌باشد که تجهیزات در آن حرف اول را می‌زند. استفاده از تجهیزات با کیفیت مانند تجهیزات نور حرفه‌ای، انواع لنزها و از همه مهمتر دوربین حرفه‌ای و پیشرفته می‌تواند نقش بسزایی در کیفیت نهایی عکس داشته باشد. پس می‌تواند باعث بالاتر رفتن قیمت هر شات عکس صنعتی شود.

👈 بیشتر بخوانید: عکاسی صنعتی مزون چگونه انجام می شود؟

مهارت و تجربه عکاس

اینکه شما به عنوان کارفرما از چه کسی برای گرفتن عکس صنعتی از محصول خود استفاده می‌کنید بسیار مهم می‌باشد. شما می‌توانید برای گرفتن عکس صنعتی به عکاس‌های تازه کار و مبتدی مراجعه کنید هرچند که ممکن است بابت این کار مبلغ کمتری پرداخت کنید اما شاید نتیجه نهایی آنچنان که باید و شاید مطلوب نباشد. اما استفاده از عکاسان با تجربه و متبحر می‌تواند منجر به گرفتن عکس‌های صنعتی با کیفیت شود که در روند کلی تبلیغات و فروش شما بسیار تاثیرگذار می باشد. البته که شما برای هر شات این عکس‌ها باید قیمت بیشتری بپردازید. پس تجربه و تبحر عکاس نیز نقش بسیار مهمی در قیمت هر شات عکس صنعتی دارد.

شهر و محل عکاسی

شهر و محل عکاسی یکی دیگر از نکات بسیار مهم در تعیین قیمت هر شات عکس صنعتی می‌باشد. معمولا عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی با توجه به موقعیت جغرافیایی که عکاس باید برای گرفتن عکس به آنجا برود متغیر می‌باشد.

به عنوان مثال قیمت هر شات عکس صنعتی در شهرهایی مانند تهران که عکاسان زیادی در آن وجود دارند با گرفتن  عکس صنعتی در شهرهای دور افتاده که تعداد عکاسان صنعتی کم می‌باشند تفاوت دارد.

در برخی از مواقع ممکن است که شما از یک شهر دیگر برای گرفتن عکس صنعتی یک عکاس را از یک شهر دور دعوت کنید این موضوع ی‌تواند باعث بالاتر رفتن قیمت هر شات عکس صنعتی شود.

هزینه های تولید

هزینه‌هایی که یک عکاس برای گرفتن عکس صنعتی پرداخت می‌کند نهایتاً در تعیین قیمت هر شات عکس صنعتی تاثیرگذار می‌باشد. شما فرض کنید که یک عکاس برای گرفتن عکس صنعتی نیازمند استخدام یک یا دو نفر جهت کمک و استفاده از وسایل دیگری برای چیدمان و فضاسازی باشد. مسلماً این هزینه‌ها باعث بالا رفتن قیمت عکس صنعتی می‌شود.

قیمت هر شات عکس صنعتی

👈 در این رابطه بخوانید: عکاسی تبلیغاتی چیست؟

کیفیت ادیت

همانگونه که در قسمت‌های قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم ادیت مکمل و تکمیل کننده عکس صنعتی می‌باشد.بدون شک انجام یک ادیت با کیفیت می‌تواند باعث بالاتر رفتن کیفیت عکس و در نتیجه قیمت آن شود.پس باید سعی کنید که ادیت عکس‌های صنعتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

جمع بندی

ما در این مقاله تحت عنوان قیمت هر شات عکس صنعتی به بررسی کامل این موضوع پرداختیم. به عنوان جمع بندی موضوع می‌توانیم بگوییم که قیمت هر شات عکاسی صنعتی به عوامل مختلف و گوناگونی مانند تجهیزات استفاده شده توسط عکاس، شهر و محل عکاسی، هزینه‌های تولید و کیفیت ادیت در قیمت موثر می‌باشند. از نکات بسیار مهم در تعیین قیمت هر شات عکس صنعتی شرکتی است که برای شما عکاسی صنعتی را انجام می‌دهد.شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های معتبر مانند شرکت تبلیغاتی طرح گندم عکس‌های صنعتی با کیفیت را با نازل‌ترین قیمت از محصولات خود بگیرید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورده باشید.

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =