نکاتی قبل از طراحی اوراق اداری طرح گندم

نمونه اوراق اداری

اوراق اداری از طراحی تا چاپ در طرح گندم

طراحی اوراق اداری طرح گندم یکی دیگر از خدمات این شرکت تبلیغاتی است. طراحی بهترین و با کیفیت ترین اوراق اداری که ست اوراق اداری نیز شامل تمامی آن می شود (با توجه به نمونه های موجود) یکی از مهم ترین کارهای تبلیغاتی مجموعه طرح گندم برای سایر مجموعه ها است.

مفهوم اوراق اداری

به مجموعه اسناد یا مدارکی که در پرونده های اداری و پرسنلی یک موسسه یا سازمان برای فعالیت های رسمی یا غیر رسمی استفاده می شود، اوراق اداری می گویندکه ما نیز اوراق اداری طرح گندم را طبق سلیقه درخواست دهنده طراحی خواهیم کرد. با توجه به زیبایی هماهنگی سازمان یا برندها بسیار مهم است که طراحی و سازماندهی برگه ها و اسناد اعتباری یک سازمان به یک شکل صورت بگیرد. مجموعه اسناد اداری معمولاً شامل موارد زیر است:

  • فرم های مکاتبات و نگارش نامه های اداری (سربرگ)
  • کارت ویزیت جهت ارائه کار و ارائه راه های ارتباط با موسسه یا سازمان
  • پاکت ارسال نامه نگاری یا قرارداد مبادله و…
  • کاغذهای یادداشت غیر رسمی

طراحی ست اداری در طرح گندم

نمونه طراحی و چاپ اوراق اداری

هنگام طراحی مجموعه اوراق اداری، هماهنگی بصری در تمامی محصولات آن الزامی است. به عبارت دیگر باید در سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و… هویت مشخصی وجود داشته باشد و این هویت بصری مشترک با ارائه عناصر بصری تزئینی مشترک و یا با رنگ آمیزی و چیدمان مشابه ایجاد شود.

 

انواع اوراق اداری

سربرگ

سربرگ به فرم هایی گفته می‌شود که، معمولاً در کاغذ A4 ارائه می شوند و برای مکاتبه با خدمات، مؤسسات یا افراد استفاده می‌شوند. اطلاعات ظاهر شده در سربرگ عبارتند از:

عنوان مجموعه، آدرس، تاریخ، شماره، پیوست که معمولاً در بالای برگه و معمولاً در سمت چپ فهرست می شوند. لوگو و عنوان معمولا در بالای سربرگ قرار می گیرند، این امر به ویژه در مورد سربرگ های دولتی صادق است.

کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت شناسایی کوچک است که برای ارائه به شرکت، موسسه و… با ذکر شماره تلفن و آدرس استفاده می شود. داشتن کارت ویزیت برای افرادی که با سایر افراد بخصوص مشتریان مجموعه در ارتباط هستند بسیار ضروری است.

پاكت نامه

پاکت نامه معمولا پس از طراحی فرم، طراحی می شود. پاکت نامه برای مکاتبات اداری و جا به جای نامه ها و اسناد در نظر گرفته شده می شود.

نمونه اوراق اداری در طرح گندم

پرطرفدارترین اوراق اداری در طرح گندم

شامل انواع سربرگ های: A6 ،A5 ،A4، پاکت ملخی، ژاپنی و A6 ،A5 ،A4 کارت ویزیت لمینت، برجسته، سلفون، یووی، طلاکوب، PVC، فاکتور، کاغذیادداشت، فلش کارت، کارت های اعتباری و پرسنلی، لیبل وسایل، کاورCD و… می باشد که فرایند طراحی و چاپ را سپری می نماید.با در نظر گرفتن کاغذ های مناسب جهت استفاده در پرینتر ها وبه درخواست مشتری می توان سربرگ ها را در دسته های مشخص سر چسب نمود.

مشاهده ی نمونه کارهای ست اداری در شرکت تبلیغاتی طرح گندم 

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =