انواع عکاسی در بازاریابی را بشناسید

انواع عکاسی در بازاریابی 

انواع عکاسی در بازاریابی

به عنوان یک مدیر بازاریابی یا صاحب کسب و کار، باید عکاسی با کیفیت بالا را در بازاریابی خود بگنجانید تا توجه مخاطبان خود را به برند جلب کنید. با 9 نوع عکاسی و نحوه استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی خود آشنا خواهید شد.

در حالی که عوامل زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق وجود دارد، برندهایی که شروع به کار می کنند اغلب داشتن عکاسی خلاقانه و موثر را فراموش می کنند.

در واقع بازاریابی بصری یکی از مهمترین جنبه های موفقیت بازاریابی است. بدون تصاویر برند، سودآورترین بخش های مشتریان شما متوجه نمی شوند که شما چه کسی هستید و چرا کاری را انجام می دهید.

با استفاده از رسانه های اجتماعی، بازاریابی پیامکی و تبلیغات نمایشی، فرصت های بیشتری برای مشاهده تصاویر برند شما توسط میلیون ها مشتری علاقه مند وجود دارد.

اما، چگونه مطمئن می شوید که عکاسی بخش مهمی از کمپین های بازاریابی شما است؟

اینجاست که انواع عکاسی در بازاریابی وارد می شود.

برای کمک به شما در اجرای استراتژی بازاریابی، اجازه دهید در مورد 10 نوع عکاسی که در بازاریابی وجود دارد صحبت کنیم. و اینکه چگونه می توانید از نکاتی که هنگام اطلاع رسانی به عکاس خود برای ایجاد عکاسی چشم نواز و جذاب برای بازاریابی خود استفاده کنید، استفاده کنید. با ما همراه باشید

عکس برای ابزار های تبلیغاتی چاپی

 

تبلیغات چاپی

 

 

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی عکس برای ابزار های تبلیغاتی چاپی مانند: کاتالوگ، بروشور، تراکت و… است.

از عکاس خود دعوت کنید تا دیدگاه شما را برای تبلیغ در یک روزنامه / مجله خاص یا قوانین / دستورالعمل های خاص هنگام ارائه تصویر نهایی کاملاً درک کند. تصاویر دیگری را که در نشریات چاپی دیگر یافت می شوند و فکر می کنید عالی هستند را با عکاس خود به اشتراک بگذارید تا عکاس احساسی نسبت به نوع تصاویری که شما دنبال می کنید داشته باشد.

عکاسی برای رسانه های اجتماعی

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی عکس برای آپلود در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است.

مطمئن شوید که عکاس شما از نوع عکس ها و سبکی که برند شما در رسانه های اجتماعی استفاده می کند آگاه است. همچنین ممکن است بخواهید نمونه‌هایی از بهترین (پرپسندترین عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده) خود را که برای استراتژی و اهداف رسانه‌های اجتماعی شما کارآمد هستند، ارائه دهید.

مطالب مرتبط: آموزش عکاسی برای اینستاگرام

 

عکاسی برای دکوراسیون داخلی

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویربرداری برای دکوراسیون داخلی است.

به عکاس خود در مورد اندازه و متریالی که هنگام چاپ در مقیاس بزرگ استفاده خواهید کرد، توضیح دهید. همچنین، ممکن است بخواهید از عکاس خود دعوت کنید تا دیوار یا منطقه ای را که در آن عکس نمایش داده می شود، بازرسی کند. عکاسان ممکن است بخواهند منطقه و نور طبیعی را بررسی کنند و مطمئن شوند که رنگ ها مطابقت دارند. عکاس شما ممکن است بتواند بهترین مکان و اندازه مورد نیاز برای تصویر چاپ شده در مقیاس بزرگ را پیشنهاد دهد.

عکس برای بسته بندی محصول/برچسب

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویر برداری برای بسته بندی محصولات و برچسب ها است.

نوع دقیق محصول(های) تصویر نشان داده شده و اندازه و مواد (یعنی بسته بندی) را که تصویر در آن چاپ می شود را برای عکاس خود مشخص کنید. عکاس ممکن است تصویر خاصی را با توجه به نوع اندازه و متریالی که روی آن چاپ می‌کنید توصیه کند.

عکاسی برای پرتره های شرکتی

 

انواع عکاسی در بازاریابی

 

 

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویربرداری برای سطح «C» و عکس‌های پرتره حرفه‌ای کارگردانان برای گزارش‌های سالانه، انتشارات رسانه‌ها، خبرنامه‌های شرکت و گزارش‌های سرمایه‌گذار.

عکاسی برای روابط عمومی (PR)

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویر برداری برای PR است.

نوعی عکاسی تجاری با زاویه خبری، عکاسی روابط عمومی برای ایجاد تصاویری برای استفاده خبری یک کسب و کار، سازمان یا فردی سفارش داده شده است. این تصاویر با بیانیه های مطبوعاتی یا برای استفاده در روابط عمومی استفاده می شود و به افزایش پوشش مطبوعاتی در روزنامه ها، مجلات و به طور فزاینده ای در پلت فرم های رسانه های اجتماعی کمک می کند.

عکاسی برای رویدادهای بازاریابی

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویربرداری رویدادهای بازاریابی است.

برای مثال؛ شما در حال اجرای یک رویداد هستید یا مدیر عامل شما در یک رویداد صحبت می‌کند، مطمئناً به یک عکاس حرفه‌ای نیاز دارید تا مطمئن شوید که مطالب بصری دارید که می‌توانید بعداً برای استراتژی محتوا، روابط عمومی یا وثیقه بازاریابی یا کمپین‌های خود استفاده کنید.

عکس برای صفحات محصول

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویربرداری برای صفحات محصول است.

شما می خواهید بهترین عکس ها از محصولات شما در صفحات محصول وب سایت شما آپلود شود. این یک دلیل رایج برای گرفتن چند عکس جدید است. شما می خواهید مطمئن شوید که محصول شما به خوبی ظاهر می شود و مردم می توانند برای دیدن جزئیات بزرگنمایی کنند. به عنوان مثال، در بازاریابی مد، خریداران آنلاین بالقوه می خواهند بتوانند تمام جزئیات محصول شما را ببینند.

عکاسی برای عرضه محصولات

 

 

یکی از انواع عکاسی در بازاریابی تصویربرداری برای عرضه محصولات است.

برای مثال این تصویرمحصول بالا را مشاهده کنید که دکوراسیون و رنگ پردازی چقدر حرفه ای است و به مخاطب احساس اطمینان را القا می کند.

کلام آخر

با استخدام و کار با یک عکاس حرفه ای، تضمین می کنید که تصاویری را ایجاد کنید که در هر پلت فرم بازاریابی تاثیرگذار باشد. تصاویر شما در رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند و در صفحات وب سایت شما جذابیت ایجاد می کنند.

شما می توانید انواع مختلف عکاسی را برای بازاریابی خود تجربه کنید. هنگام ارائه خلاصه عکاسی خلاقانه خود به یک عکاس حرفه ای، می توانید ایده های خلاقانه ای در مورد نحوه استفاده از عکاسی برای کمپین های بازاریابی خود درخواست کنید.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با انواع عکاسی در بازاریابی آشنا کنیم و مزیت های انواع عکاسی را برای شما عزیزم با مثال شرح دهیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با به کارگیری افراد با تجربه و متخصص توانسته است سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد؛ جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها لازم است با کارشناسان بخش عکاسی تماس حاصل بفرمایید.

 

 

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =