کاتالوگ در طرح گندم چگونه طراحی خواهد شد؟

نمونه طراحی کاتالوگ طرح گندم

روند طراحی و چاپ کاتالوگ در طرح گندم

کاتالوگ یکی از شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی در دنیا است. اینکه کاتالوگ شامل چه می شود، چه اطلاعاتی باید داشته باشد و… را در سایر مقالات توضیح می دهیم. اما در این مقاله مختصرا کاتالوگ را بررسی می کنیم. در نظر داشته باشید که طراحی کاتالوگ در مجموعه طرح گندم به واسطه نمونه کارهای فراوان و حرفه ای، بسیار قدرتمند و بی نظیر است.

 

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یک کتابچه ی کامل است که شرکت، سازمان یا کارخانه ای را می توان با آن به نمایش گذاشت. یا محصول و خدماتشان معرفی کرد. کاتالوگ‌ها برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد می شوند. هر چه کاتالوگ بهتر طراحی و چاپ شود، انتخاب محصول مورد نظر برای مصرف کنندگان آسانتر خواهد بود، بنابراین طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ نقش مهمی در انتخاب مشتری خواهد داشت.

کاتالوگ یک راهنمای جامع برای محصولات و خدمات است که همه گزینه های موجود را به صورت سازمان یافته به مشتریان نشان می‌دهد. حتی در عصر تبلیغات الکترونیکی و موتورهای جستجوی امروزی، هر کسب و کاری همچنان می تواند از کاتالوگ استفاده کند. گاهی اوقات مشتریان نمی دانند چه چیزی می‌خواهند بخرند و می‌خواهند قبل از تصمیم گیری همه گزینه های ممکن را ببینند. به همین دلیل ما همیشه به مشتریان توصیه می کنیم برای محصولات و خدمات خود چاپ کاتالوگ با کیفیتی زیبا داشته باشند.

 

نمونه طراحی کاتالوگ طرح گندم

 

تولیدکنندگان کسانی هستند که محصول یا خدمات خاصی را برای رفع نیازهای مصرف کنندگان تولید می کنند. هر چه این محصول ساده‌تر باشد و تجربه کاربری آسان‌تر باشد، ارائه آن از طریق کاتالوگ راحت‌تر است و از توضیحات، محتوا و عکس‌های کمتری برای ارائه این محصول استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد اطلاعات ارائه شده در بروشورها جامع و مفصل است به طوری که با مطالعه آنها می توانید به اهداف، روش ها، اجرا و جهت گیری موضوع بروشور پی ببرید، اما اطلاعات ارائه شده در کاتالوگ ها شرح دقیق وظایف است. و موضوعات، در آن موضوع و محصول معرفی شده است.

هنگام چاپ کاتالوگ، نام محصول، مدل، شماره یا مشکل و تصویر آن را با مشخصات فنی مختصر و یا سایر توضیحات مختصر لازم برای تصمیم گیری خریدار مشخص کنید. برخی از کاتالوگ ها نیز برای سفارش خرید در دسترس عموم قرار می گیرد، بنابراین می توانند با توجه به لیست کاتالوگ، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه مورد نظر سفارش دهند.

مصرف کنندگان کسانی هستند که به محصول یا خدمات خاصی نیاز دارند و به دنبال تولیدکنندگانی هستند که نیازهای خود را برآورده کنند. کاتالوگ های تولیدکنندگان می تواند آنها را در خرید محصول مورد نظرشان راهنمایی کند. هرچه کاتالوگ بهتر طراحی و چاپ شود، انتخاب محصول مورد نظر برای مصرف کنندگان آسانتر خواهد بود، بنابراین طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ نقش مهمی در انتخاب مشتری خواهد داشت. هر چه عکس ها و مطالب واضح تر باشد، مخاطب راحت تر تصمیم به خرید می گیرد و باید به تمام سوالات او پاسخ داده شود. مخاطبان تولید کاتالوگ های آرایشی و بهداشتی می توانند داروخانه ها و فروشندگان آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی باشند و مصرف کنندگان مواد غذایی شامل بانکداران، سوپرمارکت ها و عموم مردم هستند.

 

مزایای چاپ کاتالوگ

زمانی که فروشنده کاتالوگ جذابی برای محصولات خود ارائه می دهد، نرخ رشد کسب و کار بلادرنگ 15 درصد افزایش می یابد.

انواع مختلف کاتالوگ با توجه به نیاز مشتریان تهیه می شود.

  • انواع مختلف کاتالوگ با توجه به نیاز مشتریان تهیه می شود.
  •  هزینه طراحی کاتالوگ در مقایسه با هر روش دیگری که برای ایجاد آگاهی از محصول استفاده می شود بسیار کمتر است.
  • هنگامی که محصولات همراه با اطلاعات دقیق و واضح نمایش داده می شوند، خریداران به اندازه کافی برای یافتن ویژگی های بیشتر می مانند و شانس خرید به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
    بسته به بودجه، می توانید آن را از ارائه گرافیکی ارزان تا بسیار گران قیمت بسازید.
  • شناسایی کسب و کار با کمک یک کاتالوگ خوب طراحی شده سریع تر، آسان تر و بهتر می شود.
  • کاتالوگ حرفه ای خواننده را مجذوب نگه می دارد و شانس توسعه کسب و کار بسیار افزایش می دهد.
  • مزیت طراحی کاتالوگ طرح گندم این است که سفارش دهندگان می توانند آن را تا حد امکان غنی کنند؛ یا می توانند بسته به نیاز مخاطبان یا مصرف کنندگان هدف خود را بسیار ساده و مرتبط نگه دارند.
  • اگر کاتالوگ دیجیتال یا کاتالوگ الکترونیک خود را در شرکت تبلیغاتی طرح گندم سفارش دهید؛ می توانید نسخه چاپی آن را نیز تهیه کنید.

کاتالوگ های طرح گندم

کاتالوگ برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات یک شرکت، طراحی و چاپ می شود. طراحی کاتالوگ دارای جزئیاتی هستند که برای مصرف کننده اهمیتی ندارند اما برای واسطه یا فروشنده و یا مغازه داری که این کالا یا خدمات را به مصرف کننده عرضه می کند مهم می نماید. طراحی و چاپ کاتالوگ در قطع خشتی، پالتويی، رحلی، رقعی و وزيری با گرماژ از 70 تا 500 گرم، چاپ از تک رنگ تا ده رنگ با صحافی چسب گرم، مفتول، لوپ و پانچ و فنر صورت می پذیرد.

 

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی تا چاپ کاتالوگ حتما با ما تماس بگیرید، کارشناسان طرح گندم در این زمینه به شما کمک خواهند نمود.

{loadmoduleid 197}

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =