ساک خرید سوزنی مراحل تولید و مزایای استفاده

ساک سوزنی طرح گندم

ساک سوزنی یکی از انواع ساک های دستی و تبلیغاتی در مجموعه محصولات شرکت تبلیغاتی طرح گندم است. بنا به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد استفاده از ساک های سوزنی برای امر تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه های موجود است. پس در ادامه با ما برای معرفی ساک سوزنی (ساک خرید سوزنی، ساک سوزنی تبلیغاتی و…) با طرح گندم همراه باشید.

ساک سوزنی چیست؟

ساک سوزنی، کیفی است که از پارچه صنعتی ساخته شده است. پارچه سوزنی یا پارچه نبافته ای است که در واقع بافته نمی شود و با عملیات شیمیایی مانند حرارت دادن یا استفاده از حلال ساخته می‌شود. برای تولید این پارچه ها از روغن ها و پارچه های بازیافتی نیز استفاده می شود که بسته به اینکه می خواهید پارچه چقدر استحکام داشته باشد، درصد آنها متفاوت است.بیشتر ایتفاده از این پارچه ها در بیمارستان ها، مدارس یا هتل ها و… استفاده می‌شود. نوع این پارچه ها و در واقع کاربر آنها را سازنده می تواند مشخص کند، این پارچه ها را می توان به صورت یکبار مصرف یا پارچه های بادوام مصرف کرد.

در کل ساک خرید سوزنی، همان ساک سوزنی است که بیشتر افراد آنها را به عنوان ساک های تبلیغاتی در فروشگاه ها برای ارائه به مشتری و حمل محصولات خریداری شده ارائه می دهند.

همانطور که قبلا ذکر شد یکی از کاربردهای پارچه سوزنی ساخت ساک های سوزنی است. این محصول برای تبلیغات بسیار کاربردی است و در واقع جزوه بهترین هدایا برای تبلیغات است. شرکت ها از این ساک های سوزنی برای برندسازی استفاده می‌کنند، در واقع این کیف ها نشانه هویت و سلیقه شما در احترام به مشتریان است.

 

نمونه های طراحی و چاپ ساک دستی در شرکت تبلیغاتی طرح گندم

انواع ساک دستی

ساک دستی پارچه ایی عمدتا با دو جنس پارچه متقال و اسپان تولید می شود. ساک پارچه ایی با گرماژ 60 برای افزایش استحکام که کاربردهای مختلفی دارد و به لحاظ هزینه هم مناسب است. ساک با پارچه سوزنی نیز با گرماژ 90 برای مصارف گوناگون با تحمل وزن سنگین تر مناسب است که استفاده از هر دو در تبلیغات تاثیر زیادی دارد.

 

مزایای ساک های سوزنی

  • مزیت این نوع ساک ها نسبت به سایر ساک ها در استحکام بالایی است که دارند و عمر بیشتری نسبت به سایر ساک های مقوایی و… از خود نشان می دهند (هر چه بیشتر تبلیغات شما با از بین نرفتن محصول تبلیغاتی بیشتر باشد، تبلیغات اثر بهتری خواهد داشت)
  • برای کسانی که به محیط زیست اهمیت می دهند، این کیف ها نیز گزینه مناسبی هستند زیراهم با شرایط مناسب طبیعت تولید می شوند، هم ماندگاری بالایی دارد، قابل بازیافت است و موقع تجزیه نیز آسیبی به محیط زیست نمی‌زند.
  • ساک سوزنی نیز قابل شستشو بوده و قیمت مناسبی را به همراه دارد.
  • قابلیت چاپ در طرح های مختلف را دارد
  • در سایزهای متفاوتی قابل ارائه است

ساک سوزنی طرح گندم

این نوع ساک دستی از جنس پارچه سوزنی (بافتینه) در گرماژ 60، 70 و90 گرم در انواع ته کاست، بغل کاست با دسته های موزی و بند دار تولید می شوند. مناسب برای نمایشگاه‌ها، سمینار و همایش، ارائه هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ، فروشگاه‌های کیف و کفش، عینک، آرایشی و بهداشتی، قطعات خودرو، طلا، ساعت، لباس و اغذیه و…از مزیت های این ساک دستی قیمت مناسب و دوام بالای آن می‌باشد. در دو نوع حرارتی (با دستگاهای تمام اتوماتیک) و دست دوز تولید می شود که در نوع حرارتی با استفاده از امواج اولتراسونیک و چاپ سیلک آماده تحویل می‌گردد.

{loadmoduleid 195}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *