نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور

نکات مهم آموزش طراحی بروشور

نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور را در این مقاله بخوانید.

ثابت شده است که چاپ کاتالوگ شما بهترین راه برای متمایز شدن از رقبای شماست! همانطور که در وبلاگ قبلی ما ذکر شد؛ سال 2017 عصر طلایی چاپ است، چاپ اکنون به عنوان یک روش بازاریابی “غیر سنتی” در نظر گرفته می‌شود و تا همین اواخر کمی خارج از مد تلقی می‌شد. مانند صفحات وینیل، ما معتقدیم چاپ در حال تجدیدحیات است و دوباره در حال افزایش است. استفاده از چاپ با کیفیت عالی برای بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که با انجام کاری متفاوت از رقبای خود متمایز شوید و مخاطبان هدف خود را به روشی منحصر به فرد تحت تأثیر قرار دهید.

طراحی بروشور شما بسیار سرگرم کننده است و ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در این فرآیند کمک کنیم! ما می‌خواهیم که شما بتوانید بروشوری تهیه کنید که مردم بخواهند آن را بردارند و بخوانند.

در اینجا نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور برای ارائه یک بروشور زیبا به مشتریان شما با تمام اطلاعات مورد نیاز آنها وجود دارد.

طراحی را ساده نگه دارید

از فضای سفید نترسید. تمیز نگه داشتن طرح خود، بدون درهم ریختگی و به حداقل رساندن متن شما، می تواند بسیار موثر و جذاب باشد. حتی می‌توانید رنگ سفید روی سفید داشته باشید و با استفاده از منبت بافتی ایجاد کنید تا ظاهری شیک و شیک داشته باشید.

عملکرد

نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور

از طراحی بروشور خود به عنوان فرصتی برای بازی استفاده کنید. خارج از چارچوب فکر کنید و با در نظر گرفتن اینکه چگونه بروشور شما یک بار در دست مشتریان شما قرار می‌گیرد، از قالب به نفع خود استفاده کنید. می توانید صفحاتی را اضافه کنید که تا می شوند تا موارد بیشتری را نشان دهند، و بروشور شما را تعاملی تر می کند، که هرگز تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

از اشکال برای تاثیرگذاری استفاده کنید

سعی کنید از اشکال و رنگ های جغرافیایی برای ایجاد یک طرح تاثیرگذار استفاده کنید. اشکالی که از رنگ های متضاد در پس زمینه خود استفاده می کنند واقعاً می توانند برجسته باشند و توجه را به یک پیام چاپی خاص یا به طور کلی بروشور شما جلب کنند.

در حالی که در مورد اشکال، می توانید یک بروشور طراحی کنید که مستطیل یا مربع شکل نباشد؛ طرح دایره ای چطور؟ یا شاید بروشور شما مانند یک مثلث خوب به نظر برسد؟ در مجموعه طرح گندم ما می توانیم به هر شکلی که دوست دارید بروشور شما را چاپ کنیم!

طراحی خطی

به طور سنتی بروشورها به صورت کتابچه چاپ می‌شوند، اما ما روز به روز بروشورهایی را چاپ می‌کنیم که با فرمت بازی می‌کنند و چنین طرح هایی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. چرا یک بروشور تاشو به سبک آکاردئون طراحی نمی‌کنید؟ به طوری که به جای ورق زدن از صفحه ای به صفحه دیگر، بتوان آن را به طور کلی خواند.

مواد

نوع موادی که برای بروشور خود استفاده می کنید می‌تواند چیزهای زیادی در مورد تجارت شما بگوید. چیزی را انتخاب کنید که به مشتریان شما احساسی نسبت به شرکت شما بدهد. استفاده از مواد بازیافتی این تصور را ایجاد می‌کند که کسب و کار شما دوستدار محیط زیست است، یا اگر یک تجارت تجاری هستید، ممکن است موادی را بخواهید که قوی تر باشد. ما گزینه های مختلف زیادی در طرح گندم داریم.

مطالب مرتبط : اصول طراحی بروشور تاثیرگذار

قالب برش

نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور

برش قالب یک راه هیجان انگیز برای جذب مشتری است. با ایجاد پنجره‌هایی روی جلد بروشور، مشتری می‌تواند بخشی از یک تصویر را ببیند، و او را وسوسه کند که آن را باز کند و همه چیز را فاش کند. به طور مشابه، از برش های قالب می‌توان برای ایجاد صفحات تاکیدی استفاده کرد.

صفحات تاکیدی

صفحات تاکیدی روشی عالی برای ایجاد طرح در یک صفحه خالی برای شکستن بروشور هستند و به مشتریان خود استراحتی لحظه ای از تصاویر و متن می‌دهند.

برش های زاویه ای

از نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور در مورد برش، می‌توانید ابعاد دلخواه تعریف کنید و طرحی زاویه دار ایجاد کنید. بروشور شما نه تنها جالب‌تر به نظر می‌رسد، بلکه می‌توان آن را به شکلی منحصربه‌فرد نیز تا کرد، شاید مانند یک پاکت؟

تایپوگرافی

فراموش نکنید که در تایپوگرافی خود خلاق باشید. حروف پررنگ و بزرگ تا کنون یک روند طراحی بزرگ در سال 2017 بوده است. حتی می‌توانید از تصاویر درون فونت خود استفاده کنید تا واقعاً نظر خواننده را جلب کنید یا به انتقال پیام خود کمک کنید.

درست چاپش کن

در نهایت نکات آموزشی طلایی در طراحی بروشور ما این است که اطمینان حاصل کنیم که بروشور خود را در دستان درست قرار می‌دهید. هیچ چیز بدتر از به دست آوردن طرحی نیست که از آن راضی باشید، اما وقتی از روی کاغذ چاپ می‌شود؛ دیگر آنقدرها زیبا به نظر نمی‌رسد.

در شرکت تبلیغاتی طرح گندم ما نه تنها خدمات چاپ با کیفیت را ارائه می‌دهیم، بلکه خدمات طراحی را نیز ارائه می‌دهیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه طراحی بروشور مرتبط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =