طراحی لیبل ادویه جات

لیبل ادویه جات

طراحی لیبل ادویه جات

نکات مهم برای طراحی لیبل ادویه جات

بسته بندی و برچسب گذاری محصول نقش مهمی در تعیین میزان جلب توجه محصول شما در یک بازار اشباع دارد. مهم نیست که کیفیت محصول شما چقدر است، اگر نتوانید آن را به روش درست ارائه کنید، در نهایت در سمت بازنده قرار خواهید گرفت. پنج اصل اساسی در ساخت یک برچسب محصول ایده آل وجود دارد؛ که ما در این مقاله در این باره گفت و گو خواهیم کرد با ما همراه باشید.

اصل سادگی را حفظ کنید

برای طراحی لیبل ادویه جات نیاز است که طراحی آن را از پیچیدگی دور کنید.

به خطر انداختن محتوا و پیچیده کردن طراحی لیبل چاپی می تواند برای کسب و کار شما بسیار مضر باشد، زیرا در صورت عدم ارائه حقایق لازم در مورد محصول، مشتریان بالقوه شما را منحرف می کند. شما باید تحقیق کنید و برچسب برخی از محصولات مرتبط با محصول خود را بررسی کنید.

 این امر به شما ایده روشنی می دهد که دقیقاً لیبل های معروف و محبوب روی برچسب های خود چه المان هایی دارند که ارزش شناسایی را دارند. برای مثال؛ چند سوال اساسی که باید روی برچسب پاسخ داده شود، توضیحات و نام تجاری مرتبط است. نگاه مختصر به جزئیات را برای مصرف کنندگان سخت نکنید.   

لیبل ادویه جات را منحصر به فرد نگه دارید

طراحی لیبل شکلی از بازاریابی است که هدف آن تعیین یک محصول خاص با هویت منحصر به فرد است که آن را از سایرین جدا می کند. شما باید چیزی متفاوت از سایر رقبا را امتحان کنید، اگرچه الهام گرفتن اما نباید تقلید کرد و یک راه حل حتمی نیست.

 یک طراحی برچسب تبلیغاتی ایده‌آل تماماً توجه مردم را در یک نگاه به خود جلب می‌کند و شما نمی‌خواهید تصوری از طراحی کاملاً مشابه با رقبای خود ایجاد کنید. به همین جهت ما فکر میکنیم که اگر نیاز به یک طراحی لیبل ادویه جات حرفه ای دارید باید از یک طراح با تجربه کمک بگیرید.  

واقعیت را نشان دهید 

 

 

لیبل ادویه جات

 

تصویر ساختگی از یک محصول ممکن است تبلیغات اولیه را برای شما به ارمغان بیاورد، اما آسیبی که در دراز مدت متحمل می شوید غیرقابل جبران است. این باعث می شود مصرف کنندگانی که برای اولین بار محصولات شما را امتحان می کنند و احساس می کنند فریب خورده اند، دیگر به سراغ محصول شما نیایند و نرخ تبدیل مشتریان شما کاهش یابد به همین جهت در زمان طراحی لیبل ادویه جات تصاویر واقعی و ویژگی های درست را درج کنید.

 طرح ادعاهای نادرست فقط تعداد مشتریان بازگشتی را کاهش می دهد و در بدترین موارد، ممکن است توسط دادگاه مصرف کننده نیز تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید. از این رو، توصیه می شود نام تجاری را به درست ترین شکل نشان دهید، بدون اینکه با اطلاعات فریبنده به مصرف کنندگان خیانت کنید.

فایل طراحی را قابل تنظیم نگه دارید

فایل لیبل ادویه جات را نگه دارید تا بتوانید آن را به راحتی اصلاح و تغییر دهید و بر روی تمامی بسته بندی ها استفاده کنید.

مسلم است که شما یک نوع ادویه را در بازار نمی فروشید و حتی اگر می فروشید، باید اندازه های مختلفی از ادویه در حال فروش وجود داشته باشد. در هر صورت، شما باید طرح برچسبی داشته باشید که متناسب با انواع نسبت ها باشد. داشتن طرح چاپ قابل تنظیم نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه کل برچسب زدن می شود، بلکه هویت برند متمایز را صرف نظر از نوع محصول به شما منتقل می کند. هرگز سعی نکنید اصول اولیه سرهم بندی کنید!

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم نکات و اصول اولیه طراحی لیبل ادویه جات را شرح دهیم امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با به کار گیری طراحان مجرب توانسته است تجربه ای خوش را برای برند های کوچک و بزرگ ایجاد کند. جهت مشاهده ی نمونه کارها و طراحی لیبل و چاپ لیبل کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =