طراحی سایت حرفه‌ایی در طرح گندم

طراحی سایت طرح گندم

طراحی سایت طرح گندم

طراحی سایت امروزه به موضوعی مهم در دنیای وب تبدیل شده است به طوری که برای هر کسب و کار، داشتن یک سایت طراحی شده و زیبا، سایتی مناسب بودن برای کاربر، سایتی سبک بودن و بهینه بودن از نظر سئو بسیار مهم و حیاتی شده است. از طرفی برای معرفی خدمات و محصولات یک مجموعه به کاربران ایران (حتی سرتاسر دنیا) بستر اینترنت یکی از موارد عالی برای برندسازی و افزایش فروش و عرضه خدمات در مجموعه های مختلف شده است. لازم به ذکر است که دنیای طراحی سایت به قدری وسعت دارد که ممکن است افراد دارای دانش کمتر در این زمینه به راحتی نتوانند موضوع و مشخصات سایت خود را معین کنند. این افراد ممکن است یا هزینه ی بیشتر و بیهوده تری را برای طراحی سایت پرداخت کنند (در حالی که با هزینه کمتر هم این عمل قابل اجرا است) و یا در میزان هزینه لازم کوتاهی کنند و در به نتیجه رسیدن سایت و درآمدزایی آن به مشکلی بخورند (به این دلیل که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل مدت زمان فعالیت سایت یا عمر سایت بسیار مهم است)

با این تفاسیر در بخش بلاگ سایت شرکت تبلیغاتی طرح گندم در ابتدا مقاله ای جامع برای موضوع طراحی سایت در دسترس عموم قرار دادیم تا مطالعه کنندگان این مطلب را به سمت سایت زیر مجموعه طرح گندم برای طراحی سایت سوق دهیم و بهترین و کامل ترین نمونه کارهای طراحی سایت طرح گندم را (از هر نظر به خصوص سئو) در اختیار عموم قرار دهیم. این مقاله مختصری راجع به طراحی سایت که باید بدانید، اما طراحی سایت را به صورت کامل تر در سایت زیر مجموعه ای طرح گندم که مختص به طراحی سایت است با نمونه کارهای مختلف و جذاب به شما نمایش خواهیم داد. عکاسی صنعتی نیز موضوعی است که به کمک طراحی سایت بخصوص طراحی سایت های فروشگاهی در مجموعه سفارشات طراحی سایت طرح گندم آمده و کمک زیادی را به طراحی سایت های حرفه ای کرده است.

طراحی حرفه ای سایت

بعد ازده ها خدمات شرکت تبلیغاتی طرح گندم در زمینه های طراحی (طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراح لوگو)، عکاسی (عکاسی صنعتی، عکاسی هوایی و…)، چاپ (چاپ سربرگ و…) طراحی سایت جدیدترین بخش فعالیت این مجموعه است که به واسطه جایگاه ویژه ی طرح گندم در زمینه های ذکر شده، طراح سایت طرح گندم نیز طرفداران خاص خود را از میان مشتریان این مجموعه پیدا نموده است.

طراحی سایت

اگر بخواهیم طراحی سایت را مختصرا معرفی کنیم باید بگویم، در دسترس قرار گرفتن مجموعه ای از نرم افزارها رایانه ای، برای ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات در سیستمی پر قدرت به نام سرور یا هاست های اشتراکی (برای سایت های کوچکتر) که به اینترنت متصل بوده و با استفاده از مرورگر های اینترنتی می توان از طریق اینترنت آن را ددید وبررسی کرد، طراحی سایت می گویند.

علت استقبال از طراحی سایت در مجموعه ها انجام هزینه ای برای سیستمی کردن فرآیندهای ارائه اطلاعات، فروش و …. است به طوری که همیشه و در هر زمان در دسترس باشد، نسبت به نیروی انسانی خطای کمتری داشته باشد، زیبایی و کارایی مناسبی را به کاربر ارائه دهد و در کل با جمع بندی تمامی موارد با رفع نیاز کاربر به فروش بیشتر و یا برندسازی مجموعه کمک کند. این در حالی است که اگر تمامی این موارد را یک مجموعه بخواهد به وسیله نیروی انسانی و تامین شرایط ممکن برای پیاده سازی آن تامین کنند، هزینه های لازم قطعا چندین برابر طراحی و پشتیبانی یک سایت خواهد بود.

این مقاله بخشی مختصر برای معرفی زیر مجموعه طراحی سایت در سایت طرح گندم است که می توانید با استفاده از لینک زیر به آن قسمت مراجعه کرده و بیشتر و جامع تر طراحی سایت را بشناسید.

موضوع مهم بعدی هم این است که با داشتن یک سایت و بهینه سازی ان براساس اصول سئو برای موتورهای جستجو (مثل گوگل) می توان کار کرد تا کاربر با جستجو کلمات مهم یک سایت در این موتورهای جستجو، سایت هدف را در اولین نتایج گوگل ببنید و از آنجایی که قطعا نیازی دارد که جستجو کرده و به دنبال رفع آن نیاز است، قطعا از طریق گوگل می توان فروش محصول و یا خدمات را بیشتر کرد و یا برندسازی بهتری برای یک مجموعه انجام داد. لازم به ذکر است که ترفندهای سئو یک سایت براساس موضوع سایت متفاوت است. سئو یک وب سایت فروشگاهی براساس ترفندها و روش های خاص خود با سئو یک سایت مقاله ای بسیار متفاوت بوده و هر کدام روش های خاص خود را دارد.

ضمنا اگر مجموعه ای بخواهد، می تواند با استفاده از سیستم گوگل ادورز، بات پرداخت هزینه هایی (که نسبت به سئو بیشتر بوده، نسبت به سئو موقت بوده و دائمی نیست) به رتبه های اول گوگل برسد که همین موضوع هم به طراحی سایت و ایجاد یک سایت زیبا و حرفه ای بستگی دارد. این موارد مختصرترین مزایای طراحی یک سایت است که می تواند به یک مجموعه کمک کند.

طراحی سایت بازدهی دارد؟

بازدهی طراحی سایت را باید از چند نظر بررسی کرد.

  • اگر سایت طراحی شده (با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ها عمومی و یا اختصاصی) به صورت حرفه ای، با سرعت بارگذاری بالا، رعایت بهینه بودن از نظر سئو، جذابیت بصری و گرافیکی (UI) ، جذابیت و سهولت در کارایی (UX)، کسب اعتبار از سایت های دیگر (لینک سازی خارجی)، فعالیت صحیح و به جا در شبکه های اجتماعی، ارائه محتوا متنی، تصویری و ویدئویی جامع و درست و… ایجاد شود، از آنجایی که رضایت کاربر را در بر دارد و همین رضایت کاربر است که برای موتورهای جستجو (مثل گوگل) مهم است، هم در جذاب کاربر به برندسازی موفق است و هم بیشتر ورودی ممکن را برای سایت از گوگل به همراه خواهد داشت.
  • هماطور که ذکر شد، از آنجایی که یک سایت طراحی شده (به صورت کامل) هزینه ای به مراتب کمتر نسبت به ایجاد همان سایت با استفاده از نیروانسانی داشته و ضریب خطای کمتری هم دارد، به فروش بیشتر کمک کرده و در رشد یک مجوعه موثر است.
  • در دنیای امروز نداشتن سایت حرفه ای، عدم حضور در فضای مجازی و… به وجه کاری هر مجموعه ای ضربه می زند و به پنهان ماندن نام برند در میان مخاطبان منجر می شود. بنابراین طراحی سایت یکی از راه های به روز بوده و بهبود جلوه ی کاری در ذهن و تفکر مخاطبان هدف هر سایتی است.
  • محیا کردن ملزومات یک سایت باید براساس نظر کارشناسان طراحی سایت، کارشناسان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ باشد تا خروجی بهتری را بدهد، اما در ابتدا راه ایجاد یک سایت می توان از به صرفه ترین امکانات (از نظر هزینه ای و کارایی) استفاده کرد تا در صورت رضایت به فکر ارتقاء هر سرویس بود و این موضوع به بازدهی سایت و عدم ایجاد فشار بر مجموعه ها (به خصوص مجموعه های نوپا) کمک زیادی خواهد کرد.

طراحی سایت

مراحل طراحی یک سایت

  1. پیدا کردن نام مناسب و استفاده نشده (یا همان دامنه سایت) برای خرید به نام شخصی حقیقی مالک مجموعه و یا به مالکیت حقوقی مجموعه
  2. خرید سرور و یا هاست برای بارگذاری سایت روی آن
  3. انتخاب سیستم مدیریت سایت (سیستم اختصاصی همان سیستم های برنامه نویسی شده و یا سیستم عمومی مثل wordpress ،Joomla و…) و روی گزینه 2 هم موثر است.
  4. تهیه کردن مجوزهای لازم (که براساس نوع سایت و فعالیت ممکن است بیشتر و یا کمتر شود)
  5. تهیه امکانات که برای توسعه سایت به هر 2 روش اختصاصی و عمومی (بستگی به گزینه 3 دارد)
  6. ایجاد بهترین UI یا رابطه کاربری برای جذابیت در نظر کاربر
  7. ایجاد بهترین UX یا تجربه کاربری (مربوط به سهولت استفاده کاربر از سایت)
  8. بهینه سازی سایت بوسیله ی کارشناس سئو (تمامی 7 گزینه قبل نیز باید تحت نظر کارشناس سئو باشد)
  9. انجام هزینه (کمتر از طراحی سایت) برای تعمیر و نگهداری سایت

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم شما را با مزایای طراحی سایت و کاربرد آن دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد. 

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته است سابقه ای درخشان از خود برجای بگذارد و لبخند رضایت مشتریان را به ارمغان بیاورد. جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارها کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط » اهمیت طراحی سایت در بازاریابی را بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *