پاپ آپ، استند، کانتر و رول آپ

پاپ آپ، استند، کانتر و رول آپ جزء تجهیزات تبلیغاتی به خصوص در نمایشگاه ها، همایش ها و دورهمی های کاری است که به تبلیغ و برندسازی کمک می‌کند. هر کدام از این تجهیزات دارای فرآیند متفاوتی برای تولید و ارائه هستند که بحث عکاسی صنعتی و حرفه ای در کنار طراحی گرافیکی در تمامی این محصولات لازم است. در ادامه همین مقاله سعی می کنیم تا هر کدام از این تجهیزات قابل ارائه در شرکت تبلیغاتی طرح گندم را به صورت حرفه برای شما شرح دهیم تا آشنایی بیشتری با این ابزارهای تبلیغاتی به دست آورید.

{loadmoduleid 195}

تجهیزات تبلیغاتی نمایشگاهی طرح گندم

پاپ آپ

پاپ آپ صفحه گسترده ای است که تبلیغات شما را به همه نشان می دهد. پاپ آپ استند فرصتی برای دیده شدن در میان کابین های دیگر است. پاپ آپ یکی از مهمترین سازه های نمایشگاهی مورد استفاده در برپایی غرفه های نمایشگاهی، سمینارها و جلسات، بعد از استند می باشد، قابلیت برپایی سریع و شکل منحصر به فرد این سازه باعث شده که در زمینه سازه های اطلاع رسانی جایگاه ویژه ای داشته و تقریبا هیچ سازه ای جای آن را نگیرد. فضای وسيع نمايش پاپ آپ بسيار محبوب مخاطبين است. انواع پاپ آپدر سايزهای 3*1 ، 3*2 ، 3*3 ، 3*4 ، 3*5 و… در سه نوع تخت، ريلی، فنری و به شکل استوانه ی و منحنی تولید می‌شود.

پاپ آپ،استند،کانتر و رول آپ

مزایای استفاده از پاپ آپ ها

  • نصب سریع و آسان
  • زمان نصب کوتاه
  • سبک وزن
  • کیفیت بالا
  • لیسانس تبلیغات
  • اندازه های مختلف وجود دارد

استند

در ابتدا بهتر است تعریف استند تبلیغاتی را مرور کنیم. استند سازه ای است که انواع مختلف چاپ با رسانه های مختلف بر روی آن نصب شده است و به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را با وضوح و دید بازتر به عموم نمایش دهید. از مزایای انواع استند می توان به ظاهر و سبک بودن آنها اشاره کرد. او البته خاطرنشان کرد که این امر باعث می شود غرفه ها قابل حمل باشند. استندها از مواد اولیه فلزی، پلکسی گلاس، مقوا و… ساخته شده‌اند.

استندها انواع مختلفی دارند از جمله استندهای تبلیغاتی، استندها نمایشگاهی و استند فروشگاهی که برای مصارف داخلی و خارجی تولید می شوند و استندهای تبلیغاتی بسته به نوع متریال مصرفی و سازنده در انواع و مدل های مختلف مانند کراس، کرابس، ایکس اس. بادبان، قرقره، پرچم و… در قیمت های مختلف در بازار موجود می‌باشد.

پاپ آپ،استند،کانتر و رول آپ

رول آپ

رول آپ سازه ای است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از پرطرفدارترین سازه های نمایشگاهی قابل حمل می باشد. این نوع ساخت از نوع استند محسوب می‌شود و دارای پایه آلومینیومی و ستون های عمودی می‌باشد. تفاوت اصلی سیم پیچ و پایه X در این است که این نوع سازه، طرح چاپ شده در لوله ای با فنر در داخل پایه آلومینیومی آن مونتاژ می شود که کمترین آسیب را به آب بند وارد کرده است.
رول آپ ها دو نوع سیم پیچ ثابت و سیم پیچ دوار دارند. رول آپ ها دارای پایه پهن و… نگهداری و نصب رول آپ آسان بوده و فضای کمی را اشغال می کنند و نصب در زمان کوتاه نیز از ویژگی های رول آپ می باشد. پارچه، pvc و pp پرکاربردترین انواع چاپ رول هستند. معمولا در سایزهای 80 در 120 سانتی متر، 120 در 200 سانتی متر و 80 در 200 سانتی متر از رول آپ های نمایشگاهی استفاده می‌شوند.

 

برای مشاهده نمونه کارهای چاپ شده و طراحی استند نمایشگاهی، پاپ آپ نمایشگاهی  مجموعه طرح گندم کلیک کنید.
به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =