تولید ویدئو تبلیغاتی چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

تولید ویدئو تبلیغاتی

ساخت ویدئو تبلیغاتی چه کمکی به کسب و کارتان می‌نماید؟

چه شرکت شما به دنبال کمک برای یک پروژه ویدئویی باشد یا یک کمپین تبلیغاتی کامل یا مجموعه‌ای از ویدئوها تحت عنوان تولید محتوا برای پلتفرم های آنلاین، تیم شرکت تبلیغاتی طرح گندم می‌تواند ویدیوها را استوری‌برد، تولید، کارگردانی و ویرایش کند تا تجربه‌ای جذاب برای بینندگان ایجاد کند. با استخدام یک تیم حرفه ای تولید ویدئو تبلیغاتی برای ایجاد ویدیو برای کسب و کار یا برند شما، مخاطبان خود را “متعجب” کنید.

طرح گندم با تیمی از مجرب از فیلم‌برداران و ایده پردازان باتجربه همکاری می‌کند تا تمام جنبه های تولید ویدیو را برای مشتریان خود انجام دهد. صرف نظر از این که آیا این اولین ویدیوی شما از صدمین فیلم شماست، ما با پروژه شما با نهایت حرفه ای که شایسته آن است رفتار می‌کنیم.

 

فیلم های محصول

فروش محصول خود را با یک ویدیوی حرفه ای افزایش دهید که آگاهی را گسترش می‌دهد و در ذهن مشتریان می‌ماند.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با تیمی از فیلمبرداران باتجربه و مجرب همکاری می‌کند تا تمام جنبه های تولید ویدیو را برای مشتریان خود انجام دهد. صرف نظر از این که آیا این اولین ویدیوی شما از صدمین فیلم شماست، ما با پروژه شما با نهایت حرفه ای که شایسته آن است رفتار می‌کنیم.

 

برنده جایزه بازاریابی ویدئویی

 

تولید ویدئو تبلیغاتی

 

 

تولید ویدئو تبلیغاتی به مشتریان شما کمک می کند تا آگاهی از برند را گسترش دهند و توجه مشتری را با تولید و بازاریابی ویدیویی خلاقانه و برنده جایزه جلب کنند. ما محتوای ویدیویی منحصربه‌فردی را توسعه می‌دهیم که پیام مناسب را در زمان مناسب و از طریق تصاویری قدرتمند ارسال می‌کند. بازاریابی ویدیویی یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی ما است که به ما امکان می دهد به مشتریان نشان دهیم که چرا باید از مشتریان ما خرید یا استخدام کنند. ما زوایایی را پیدا می کنیم تا مشتریان را از نظر احساسی تشویق کنیم تا از یک برند خرید کنند و در آن سرمایه گذاری کنند.

به ما اجازه دهید تولید تولید ویدئو تبلیغاتی شما را مدیریت کنیم تا بتوانید بر انجام عملیات روزانه کسب و کار خود تمرکز کنید.

 

قابلیت اندازه گیری و نتایج

آژانس دیجیتال مارکتینگ ما به شما کمک می‌کند تا بر اصول بازاریابی ویدیویی تسلط پیدا کنید و استراتژی ایجاد کنید که برای کسب و کار در حال رشد شما بهترین کار را داشته باشد و در عین حال نتایج را به حداکثر برساند.

 

فیلم های خدماتی

به مشتریان بالقوه نشان دهید که خدمات شما در این صنعت بهترین است با یک ویدیوی کاملاً مشخص تا نحوه انجام آن را به آنها نشان دهید.

 

ویدیوهای برند

با تولید ویدئو تبلیغاتی داستان منحصر به فرد و هویت برند خود را به اشتراک بگذارید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند و به تجارت شما روح می بخشد.

 

توصیفات ویدیویی

نظرات مشتریان را در مورد نام تجاری خود به اشتراک بگذارید و از یکی از بهترین ابزارهای تبدیل ویدیو بهره ببرید.

 

فیلم های تبلیغاتی

با یک ویدیوی تبلیغاتی برای به اشتراک گذاشتن با بینندگان، از آخرین معامله و رزومه خود صحبت کنید، و مخاطبان را توجیح کنید که محصول یا خدمات شما به بهبود زندگی آنها کمک خواهد کرد.

تبلیغات ویدیویی اینستاگرام

سرویس‌های تبلیغاتی مانند اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که از پایگاه کاربران عظیم شبکه اجتماعی برای ایجاد آگاهی از هدف برند، فروش، جذب سرنخ و افزایش فالوورهای کانال استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط » 10 نکته مهم برای  تبلیغات اینستاگرامی که باید بدانید!

 

اینستاگرام یکی از پربازدید ترین اپلیکیشن ها  پس از گوگل است و به طور متوسط ​​روزانه 3 میلیارد ویدیو در این پلتفرم تماشا می شود. با چنین مخاطب بزرگ و اختصاصی، فرصتی باورنکردنی برای کسب‌وکارها وجود دارد تا محصولات خود را با تولید ویدئو تبلیغاتی در اینستاگرام تبلیغ کنید و به پایگاه عظیمی از مشتریان دست یابند.

 

زمان تماشای طولانی

 

تولید ویدئو تبلیغاتی

 

 

برخلاف بسیاری از وب‌سایت‌ها و اشکال سرگرمی دیگر، میانگین بازدید از تلفن همراه دراینستاگرام نزدیک به 40 دقیقه است. بنابراین بسیار رسانه مهمی است و می تواند در برند سازی و توسعه کسب و کار به شما کمک کند. اما آیا هر ویدئویی می تواند نظر مخاطبان را جلب کند؟

برای اینکه مخاطبان را به دنبال کننده تغییر دهید باید کیفیت و اصالت خود را حفظ کنید.

 

محبوب و قابل اشتراک گذاری

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در سرویس های تبلیغاتی آنلاین این است که ویدیوهای شما و ویدیوهایی که در آنها تبلیغ می کنید به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند. بنابراین اگر تولید ویدئو تبلیغاتی شما هدفمند و با کیفیت باشد افراد را ترغیب می کند تا محصول و خدمات خوب شما را برای دوستان خود ارسال کنند.  

 

پلتفرم های ارگانیک و پولی

یوتیوب، مانند بسیاری دیگر از رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری، بستری را برای تبلیغ محتوای پولی و ارگانیک ارائه می‌دهد. مردم ویدیوهایی را در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارند تماشا می کنند، ویدیوهای راهنما، ویدیوهای سرگرمی، و هر چیزی که توجه آنها را جلب می کند. برندهایی که ویدیوهای خلاقانه، جالب و آموزنده می سازند، بازدید و درآمد زیادی به دست می آورند. تبلیغات YouTube می تواند به رشد و شکوفایی برند شما کمک کند.

همچنین آپلود ویدئو در یوتیوب در سئو سایت و شما بسیار موثر است و به عنوان یک بک لیک قوی به حساب می آید.

بنابراین اگر تمایل به فعالیت و توسعه کسب و کار خود دارید از تولید ویدئو تبلیغاتی برای این پلتفرم غافل نشوید.

 

چرا بازاریابی ویدئویی مهم است:

 

 

بازاریابی ویدیویی توجه مخاطب را در مدت زمان کوتاهی جلب می کند و آنها را در طول مدت ویدیو درگیر می کند. 87 درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو باعث افزایش ترافیک وب سایت آنها شده است.

ویدئوها فرم پیشرو محتوا و رسانه در یوتیوب، ویمیو، فیس بوک و اینستاگرام هستند که بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند.

این یک روش کارآمد و مؤثر برای جلب توجه برند شما در عین صرفه جویی در هزینه در مقایسه با سایر اشکال سنتی رسانه است. لایک ها و مشترکین بیشتری دریافت کنید که به یک پایگاه هواداران اختصاصی و مشتریان وفادار تبدیل شوند. 

کلام آخر

در این کمقاله تلاش کردیم مزایا و نکات مهمی در مورد تولید ویدئو تبلیغاتی را شرح دهیم امیدوارم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم با سالها تجربه در زمینه ی ساخت فیلم صنعتی و تیزر تبلیغاتی توانسته است در میان رقبا و در کنار برند های معتبر سابقه ای درخشان از خود برجای بگذارد؛ جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده ی نمونه کارهای مرتبط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط » انواع ویدئو تبلیغاتی را بشناسید! 

 

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =