آیا طرح بروشور شما همه موارد را دارد؟

طرح بروشور

آیا طرح بروشور شما همه موارد را دارد؟

اگر متخصص طراحی بروشور نیستید ، ممکن است توانایی تشخیص یک طرح خوب از یک طرح معیوب را نداشته باشید. همه آنها یکسان هستند ، درست است؟ خوب واقعا نه. طراحی موثرتری نسبت به رنگ آمیزی و گرافیک بدون توجه به چشم انداز بینندگان و بازده بازار وجود دارد.

بنابراین ، چه عناصری بهترین طراحی بروشور را ایجاد می کنند؟ مانند همه اجزای طراحی نام تجاری ، بروشورها اهداف خاص خود را برای تقویت گردش و حضور مشتری در یک برند ارائه می دهند. برای دستیابی به این هدف ، بروشور شما باید برخی از موارد مهم را با موفقیت پشت سر بگذارد ، در غیر این صورت ناموفق خواهد بود. در اینجا نکاتی وجود دارد که طراحان بروشور باید آنها را حتماً در نظر داشته باشند.

مینیمالیستی باشید

 

طرح بروشور

 

همانطور که قبلاً بحث شد ، طراحی بروشور وظیفه خاصی دارد. مهم این است که طراحی شما به جای پر کردن همه چیز با انواع عناصر ، این نیاز را تسهیل کند. بله ، عناصر طراحی مانند 3D ،gradient،glitter ، تایپوگرافی ، برای تکمیل تلاش زیادی می طلبد. اما در مورد یک بروشور ، همه اینها ممکن است بیننده را گیج و غرق کند. بهتر است از یک رویکرد مینیمالیستی استفاده کنید و اجازه دهید نام تجاری به طور خلاقانه صحبت کند. این کار باعث می شود که طراحی به آسانی در نظر گرفته شود و برای تحقیقات بیشتر و پاسخ به فراخوان به عمل فرصت باقی می گذارد.

مطالب مرتبط : آموزش طراحی بروشور در کورل (0 تا 100)

مدرسه قدیمی نباشید

مینیمالیستی به این معنی نیست که ساده و خسته کننده باشید. مشتریان این روزها پیروان هوش و مد هستند ، بنابراین الگوها و طرح های قدیمی و رایج کار نمی کنند. این امکان وجود دارد که برخی از مارک ها در طراحی سرگرم کننده تر از دیگران باشند ، بهترین طرح های خلاقانه را می توان با کمترین امکانات ایجاد کرد . به دنبال چیزی باشید که معمولاً مردم تمایل به دیدن آن دارند. این می تواند هر چیزی باشد ، حروف برجسته ، عریض و بدون تصویر در صفحه اول ، یا تصاویر پر جنب و جوش بدون تایپوگرافی. این می تواند یک سوال خالی در صفحه اول یا یک سبک تاشو منحصر به فرد باشد ، خلاق باشید!

CTA INTEGRATION

 

 

 

طرح بروشور

تمرکز اصلی برای طراحی بروشور شما باید بر روی اقدام باشد. اساساً ، این همه سر و صدا برای همین است ، اگر در آخرین خط ، در آخرین صفحه ، به دنبال اقدام هستید ، پس بروشور شما چه فایده ای دارد؟ اطمینان حاصل کنید که طرح شما به آن فضا می دهد تا برجسته و واضح و بلند باشد ، در غیر این صورت بروشور مانند سایر ابزارهای تبلیغاتی ظاهر می شود و به هدف خاص خود نمی رسد. همچنین می توانید چندین بار آن را در بروشور خود قرار دهید ، مادامی که اجباری به نظر نرسد. نکته این است که CTA باید به گونه ای تنظیم شود که به محض اینکه به دست مشتری برسد ، آنها آن را از دست ندهند ، حتی اگر فقط بدون خواندن همه چیز ، آن را مرور کنند.

همچنین بخوانید : نکات مهم در طراحی بروشور

با همه اینها گیج نشوید ، نکات تا آنجا که می توانند روشن هستند ، فقط مطمئن شوید که:

طراحی جلب توجه می کند
CTA موثر ارائه می دهد
نام تجاری خود را همانطور که هست به نمایش می گذارد
هنگامی که همه این موارد را رعایت کردید ، می توانید مطمئن باشید که شرکت طراحی بروشور برای  شما کار خوبی انجام داده است ، و طرح شما آماده دسترسی به عموم مردم است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =