استعلام قیمت عکاسی صنعتی

استعلام قیمت عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی را می‌توان جزء آن دسته از عکاسی‌ها دانست که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، چرا که عدم کیفیت این نوع از عکس‌ها می‌تواند شما را از نتیجه نهایی که آشنایی هرچه بیشتر مشتری با محصول و جلب اعتماد او می‌باشد دور کند. به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان سراغ عکاسان حرفه‌ای در این زمینه می‌روند اما نکته‌ای که در این مورد وجود دارد قیمت عکاسی صنعتی است؟

بسیاری از کارفرمایان اطلاع دقیقی از قیمت عکاسی صنعتی ندارند از طرفی برخی از عکاسان صنعتی که تازه وارد این حرفه شده‌اند نمی‌دانند که میزان دستمزدشان برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چقدر است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که چه به عنوان کارفرما و یا به عنوان عکاس قصد اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید تا پایان این مقاله که یکی دیگر از سری مقالات طرح گندم می‌باشد با ما همراه باشید. چرا که ما در این مقاله تحت عنوان استعلام قیمت عکاسی صنعتی به این موضوع پرداخته‌ ایم.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چگونه عکس های هستند؟

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به  استعلام قیمت عکاسی صنعتی بپردازیم، ابتدا نیاز است که شما بدانید عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که عکاسی تبلیغاتی زیر مجموعه عکاسی صنعتی می‌باشد.هرچند که هدف کلی هر دو نوع این عکاسی جلب اعتماد مشتری و ترغیب کردن او به خرید محصول می‌باشد. اما در جزئیات با یکدیگر اختلاف‌هایی دارند در عکاسی صنعتی بیشتر هدف نشان دادن جزئیات محصول به مشتری می‌باشد این در حالی است که در عکاسی تبلیغاتی سعی می‌شود که با بیشتر کردن زرق و برق محصول مخاطب را ترغیب به خرید محصول کرد. از عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی برای طراحی کاتالوگ و بروشور استفاده می‌شود که نقش بسزایی در تبلیغات دارند.

استعلام قیمت عکاسی صنعتی

استعلام قیمت عکاسی تبلیغاتی

قیمت عکاسی تبلیغاتی به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد که از مهمترین این عوامل می توان به یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت عکاسی تبلیغاتی مدت زمانی است که شما درگیر پروژه هستید‌ در برخی از مواقع ممکن است که عکاسی از یک محصول و یا کسب و کار چند روز طول بکشد.مسلماً هر چقدر که تعداد روزهای بیشتر شود قیمت نیز بالاتر می‌رود. البته در برخی از مواقع بعد از درخواست کارفرما و گفتن شرایط با عکاس می‌توانند به این توافق برسند که به صورت قطعه‌ای با یکدیگر همکاری داشته باشند.

تعداد فریم ها

تعداد فریم‌ها یا تعداد عکس‌ها در تعیین قیمت عکاسی تبلیغاتی تاثیرگذار می‌باشد. به شکل کلی هر چقدر که کارفرما تعداد بیشتری عکس بخواهد قیمت افزایش پیدا می‌کند. هرچند که در عکاسی برخی از محصولات یک تعرفه تعیین شده  و حداقل تعداد عکس مشخصی وجود دارد. به عنوان مثال برای عکاسی تبلیغاتی مبلمان خانگی و اداری حداقل باید ۵ فریم عکس گرفته شود.

چیدمان و فضاسازی

یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت عکاسی تبلیغاتی چیدمان و فضاسازی می‌باشد. عکاسی تبلیغاتی معمولاً در دو لوکیشن یا در لوکیشن مورد نظر کارفرما و یا در آتلیه عکاسی انجام می‌شود. با توجه به این موضوع که عکاسی تبلیغاتی نیازمند فضاسازی و چیدمان درست صحنه می‌باشد اگر چیدمان و فضاسازی با عکاس و در آتلیه باشد مسلماً قیمت عکاسی بیشتر می‌شود. اما چنانچه خود کارفرما چیدمان و طراحی فضا را انجام دهد، هزینه آن کمتر می‌شود.

قیمت عکاسی صنعتی از محصول

در بحث استعلام قیمت عکاسی صنعتی نکاتی وجود دارد یعنی برای اینکه شما بتوانید به بهترین شکل ممکن استعلام قیمت عکاسی صنعتی را انجام دهید باید به نکاتی توجه داشته باشید که مهمترین این نکات عبارتند از:

نوع محصول

نوع محصولی که شما قصد عکاسی از آن را دارید تا حدود زیادی در تعیین قیمت عکاسی صنعتی تاثیرگذار می‌باشد. به عنوان مثال قیمت عکاسی صنعتی از محصولاتی که پیچیدگی خاصی ندارند نسبت به محصولاتی که از پیچیدگی‌های خاصی  برخوردار هستند کمتر است و برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند.

جنس و ابعاد محصول

جنس و ابعاد محصول را می‌توان یکی دیگر از مواردی دانست که شما در هنگام استعلام قیمت عکاسی صنعتی باید به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال شرایط عکاسی از اجسام شاینی و براق با اجسام و محصولاتی که کاملاً مات هستند تفاوت می‌باشد. این موضوع در مورد ابعاد یک محصول نیز وجود دارد.

حجم کاری

حجم کاری را می‌توان یکی دیگر از عوامل موثر و تاثیرگذار در تعیین قیمت عکاسی صنعتی دانست در برخی از مواقع نیاز است که شما از محصولات متنوع و گوناگونی عکاسی کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا شما با توجه به نوع محصول از تجهیزات مختلفی استفاده کنید. این موضوع می‌تواند باعث بالاتر رفتن قیمت شود.

👈 آیا نیاز به دریافت خدمات عکاسی صنعتی در تبریز هستید؟ کافیست با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت عکاسی صنعتی

تجربه کاری عکاس

تجربه کاری عکاس علاوه بر اینکه می‌تواند باعث بالاتر رفتن کیفیت عکس‌های صنعتی شود در تعیین قیمت نیز تاثیرگذار می‌باشد به عنوان مثال انتخاب عکاسی که بتواند یک نورپردازی مناسب انجام دهد، اصول هنری عکاسی را به بهترین شکل ممکن بشناسد و با قاب بندی به شکل حرفه‌ای آشنا باشد می تواند قیمت عکاسی صنعتی را برای کارفرما افزایش دهد.

اگر شما به عنوان کارفرما این مقاله را مطالعه می‌کنید باید بدانید که شاید شما برای استفاده از عکاس با تجربه مبلغ بیشتری پرداخت کنید اما مطمئن باشید که بازدهی عکس صنعتی شما بسیار بیشتر خواهد بود.

هزینه عکاسی صنعتی چقدر است؟

اینکه هزینه عکاسی صنعتی چقدر است؟ سوالی است که برای بسیاری از کارفرما ها و حتی عکاسانی که در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت می‌کنند به وجود آمده است.هزینه عکاسی صنعتی می‌تواند با توجه به نوع امکانات و تجهیزاتی که شما استفاده می‌کنید متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر شما برای عکاسی صنعتی از دوربین و تجهیزات نور حرفه‌ای استفاده کنید قیمت عکاسی صنعتی بیشتر می‌شود.البته اینکه محل و لوکیشن عکاسی چقدر از شرکت و یا آتلیه شما دور باشد نیز می‌تواند در تعیین هزینه‌های عکاسی صنعتی موثر باشد. اگر شما برای عکاسی صنعتی به پرسناژ بیشتری برای چیدمان صحنه و کمک نیاز داشته باشید این موضوع نیز می‌تواند هزینه‌های عکاسی صنعتی را برای شما بالا ببرد.

جمع بندی

ما در این مقاله تحت عنوان استعلام قیمت عکاسی صنعتی به بررسی کامل این موضوع پرداختیم. به عنوان جمع بندی این  موضوع می‌توانیم بگوییم که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی گونه‌ای از عکاسی می‌باشند که از آنها برای تبلیغات و مشخصاً طراحی کاتالوگ و بروشور استفاده می‌شود. شما برای انجام عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ می‌توانید به شرکت‌های معتبر مانند طرح گندم مراجعه کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان کیفیت عکس را فدا بر قیمت پایین آن نکنید.چرا که عکس با کیفیت می‌تواند از نظر مالی بازدهی زیادی برای شما داشته باشد.

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =