متن معرفی شرکت در کاتالوگ

متن معرفی شرکت برای کاتالوگ

راهنمای نوشتن نمونه متن معرفی شرکت در کاتالوگ

کاتالوگ ها یک رسانه متفاوت و موثر برای فروش محصولات هستند. از طریق کاتالوگ شما می توانید محصولاتتان را با توضیحاتی کوتاه و جذاب تبلیغ کنید و به معرفی شرکت خود بپردازید. صفحه های آغازین کاتالوگ که به معرفی شرکت اختصاص دارند می بایست حاوی مطالب مهمی مانند چشم انداز و بیانیه شرکت باشند. هدف شما از ارائه کاتالوگ، این است که مشتریان خود را وادار به خرید کنید؛ بنابراین باید هنگام نوشتن و طراحی آن دقت داشته باشید. اگر به دنبال نکات اساسی در مورد نحوه نوشتن نمونه متن معرفی شرکت در کاتالوگ هستید، جای درستی آمده اید.

همچنین بخوانید: ویژگی های کاتالوگ جذاب

متن معرفی شرکت در کاتالوگ
متن معرفی شرکت در کاتالوگ

3 نکته مهم در نوشتن متن معرفی کاتالوگ

درست مانند نگارش هر نشریه تبلیغاتی، نوشتن کاتالوگ نیز با مجموعه ای از قوانین و قواعد خاص همراه است. به طور حتم متن یک کاتالوگ با مقاله وبلاگ تفاوت دارد. در راهنمای زیر 3 نکته اساسی که هنگام نوشتن متن کاتالوگ و معرفی شرکت خود، باید به آنها توجه کنید را آورده ایم:

متن معرفی شرکت برای کاتالوگ
متن معرفی شرکت در کاتالوگ
  1. درج اطلاعات ضروری

چندین بخش از اطلاعات باید در کاتالوگ تجاری شما وجود داشته باشند. زمانی که می خواهید نمونه متن معرفی شرکت در کاتالوگ را بنویسید حتما از درج موارد زیر اطمینان حاصل نمایید.

  • نام شرکت
  • سال تاسیس
  • تاریخچه
  • لوگو و شعار شرکت
  • حوزه فعالیت، رویکرد ها، اهداف و چشم انداز آینده
  • شماره تلفن، آدرس ایمیل و وب سایت
  • ارائه محصولات و خدمات شرکت
  1. سازماندهی منطقی و مناسب

بیانیه معرفی شرکت اغلب قبل از صفحات محصول درج می شود. این محتوا به اندازه توضیحات و ویژگی های محصول مهم است، بنابراین باید به شکلی منطقی و جذاب سازماندهی و ارائه گردد. از این بخش به عنوان فرصتی برای صحبت کردن درباره برند، ارزش های شرکت خود و تاریخچه آن استفاده کنید. نمونه متن معرفی شرکت در کاتالوگ باید هماهنگ با سایر بخش های کاتالوگ باشد. پس یک لحن مناسب را در سراسر کاتالوگ حفظ کنید و ارتباط بین صفحات را نیز در نظر بگیرید.

نمونه متن معرفی شرکت

  1. متن خلاصه و جامع کاتالوگ

نوشتن کاتالوگ می تواند تا حدی گیج کننده باشد، زیرا در عین خلاصه بودن باید موارد زیادی را در آن ذکر کرد. سعی کنید به صورت واقعی و آموزنده به معرفی شرکت خود بپردازید و خواننده را علاقمند نگه دارید. کاتالوگ شما و متن معرفی شرکت می‌بایست کوتاه و جذاب باشد. شما فضای زیادی در اختیار ندارید، پس بین توضیحات شرکت، ویژگی ها و مزایا اولویت بندی کنید.

 

دریافت خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای

شما می خواهید با انتشار محتوای جذاب و مرتبط در کاتالوگ خود، مردم را جذب کنید؛ بنابراین بهتر است برای اطمینان از کیفیت کار، طراحی کاتالوگ خود و تنظیم محتوای آن را به مجموعه ای حرفه ای بسپارید. شرکت تبلیغاتی طرح گندم، با سابقه طولانی در حوزه طراحی کاتالوگ سنتی و کاتالوگ دیجیتال آماده است تا نیاز های کسب و کار شما را برطرف کند. ما در طرح گندم باکیفیت ترین کاتالوگ را متناسب با تجارت شما طراحی می کنیم و در سریع ترین زمان و با قیمت مناسب تحویل می‌دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =