مراحل طراحی کاتالوگ سه بعدی

طراحی کاتالوگ سه بعدی

اصول طراحی کاتالوگ سه بعدی حرفه‌ایی

مشاوران فنی ما توصیه‌های مفیدی را برای تولیدکنندگانی که به دنبال طراحی کاتالوگ سه‌بعدی برای قطعات و محصولات خود هستند به اشتراک می‌گذارند و به راحتی کار می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به نکاتی که نیاز است برای یک طراحی کاتالوگ موفق در نظر گرفته شود، بپردازیم.

راه اندازی و طراحی کاتالوگ سه بعدی برای تیم شما و تیم ما یک پروژه بزرگ است. تیم مشاوران فنی ما بیش از یک دهه سابقه درخشان در طراحی انواع کاتالوگ دارند. آنها مشاهده کرده‌اند که پروژه‌ها بسته به حجم، آمادگی و دقت داده‌های مشتری بین دو ماه تا دو سال طول می کشد.

چگونه مطمئن می شوید که پروژه به نحو احسن انجام می شود؟

حقیقت این است که هر سازنده‌ای می‌تواند به یک راه‌اندازی سریع و موفقیت‌آمیز کاتالوگ دست یابد. مهم نیست کاتالوگ چقدر بزرگ یا کوچک باشد.

هنگامی که تصمیم می گیرید طراحی کاتالوگ سه بعدی محصولات خود را آغاز کنید، ما یک فرآیند، جدول زمانی و توافق نامه ارتباطی تنظیم می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که پروژه شما در مسیر خود باقی می‌ماند. این یک فرآیند مشارکتی است و به تیم ما و شما نیاز دارد که چارچوب را رعایت کرده و داده‌های دقیق را ارائه دهند.

در اینجا 10 توصیه از مشاوران فنی ما برای اطمینان از اینکه طراح کاتالوگ شما بدون مشکل انجام می‌شود آورده شده است:

مراحل طراحی کاتالوگ

جهت اطلاعات بیشتر در مورد مراحل طراحی کاتالوگ کلیک کنید.

1. مرتباً با ما ملاقات کنید و از ما سؤال بپرسید.

برای بحث در مورد پیشرفت کاتالوگ، یک برنامه جلسه منظم تنظیم کنید! موفق ترین پروژه های ما نتیجه تلاش مشترک بین تیم های ما و شماست. یک جلسه آنلاین ساده 15 دقیقه ای یک هفته در میان می تواند راه طولانی برای حفظ جریان ارتباطات و ایجاد مسئولیت برای هر دو تیم کمک کند. وقتی می‌توانیم سؤالات را شخص به فرد مورد بحث قرار دهیم، این به کاهش سردرگمی و پیشبرد سریع پروژه کمک می‌کند.

از پرسیدن سوال دریغ نکنید! ما برای پاسخگویی به سوالات، ارائه به‌روزرسانی‌های وضعیت، و انجام هر کاری که برای ارائه یک کاتالوگ عالی برای کاربرانتان لازم است، آماده هستیم.

2. یک فرد تعیین شده داشته باشید که تعاملات روزانه را با تیم ما انجام دهد.

ما یک مالک پروژه در کنار خود خواهیم داشت تا ارتباطات را ساده و واضح منتقل کند، انجام این کار از طرف شما نیز مفید خواهد بود. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنیم که سؤالات ما برای دریافت پاسخ‌های سریع به شخص مناسب هدایت می‌شوند و سردرگمی را در طول پروژه از بین می‌برد.

در پروژه‌های بزرگ‌تر که در آن‌ها انواع مختلفی از محصولات در حال مدل‌سازی هستند، ممکن است بر اساس تخصص مهندسی و مدیریت محصول، بیش از یک نفر را برای پوشش محصولات خاص انتخاب کنید. در این صورت توصیه می‌شود که این افراد تعیین شده برای هماهنگی داده ها و نتایج نهایی در ارتباط منظم باشند. ما با تشکیل جلسات منظم وضعیت به منظور شامل همه ذینفعان لازم به هماهنگی کمک خواهیم کرد.

3. توسعه دهنده وب سایت خود را زودتر درگیر کنید.

طبق تجربه ما، بسیاری از جزئیات و ایده ها در نتیجه پیاده سازی وب سایت به وجود می آیند. منتظر نمانید تا تمام مدل‌سازی‌ها کامل شود تا متوجه شوید که تیم وب شما پیشنهادی برای افزودن چیزی به مدل‌ها برای بهبود تجربه کاربر دارد، زمانی که بتوانیم آن مکالمات را زود شروع کنیم. اگر تغییراتی در مدل‌ها یا داده‌ها برای پشتیبانی از یک ویژگی وب ایجاد شود، معمولاً اضافه کردن آن در ابتدای کار آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر است، نه اینکه پس از تکمیل دوباره برگردید و مجدداً مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد، همانطور که ما یک کاتالوگ می‌سازیم، آن را به عنوان “یک و تمام” نمی سازیم، و ما همیشه برای بهبود و تکامل محتوا با شما همکاری خواهیم کرد. با افزایش مخاطبان و گروه بازخورد شما، همیشه ایده ها و پیشنهادات بیشتری در جریان است، اما ایده خوبی است که تیم های مهندسی، بازاریابی و وب خود را زودتر هماهنگ کنید.

در به روز رسانی های آینده به نکات مهم دیگری که برای طراحی کاتالوگ سه بعدی نیاز است، خواهیم پرداخت.

نزدیک به تاریخ راه اندازی:

1. یک راه اندازی نرم با یک پنجره زمانی برای انجام تنظیمات و تغییرات را امتحان کنید.

دریافت یک خط محصول به صورت زنده در اسرع وقت به همه افراد درگیر کمک می‌کند تا ببینند که همه چیز نباید در راه اندازی اولیه عالی باشد. بسیاری از مشتریان ما در موارد کوچکی که پس از راه اندازی قابل اصلاح هستند، گیر می‌کنند. ما می خواهیم این پروژه در آغاز به بهترین شکل باشد. با این حال، ما همیشه می‌توانیم در حین حرکت تغییرات کوچکی ایجاد کنیم.

ما مشتریانی داشته‌ایم که سال‌ها کاتالوگ خود را از راه‌اندازی زنده نگه داشته‌اند (بله، جمع) زیرا زمانی که اکثر کاربران نهایی هرگز نمی‌دانند مشکلی وجود دارد، پروژه(ها) کاملاً کامل نیستند. در اسرع وقت چیزی از سرمایه گذاری خود دریافت کنید و ما می توانیم به انجام ترفندهای مورد نیاز کمک کنیم.
رایان بوید، مدیر پروژه، 8 سال در CADENAS PARTsolutions

 

2. لازم نیست یکباره کل فیل را بخورید.

اگر کاتالوگ بزرگی دارید، به راحتی می توانید غرق شوید – بهترین روش تقسیم کردن و غلبه کردن است. ضرب‌الاجل‌های سرسام‌آور برای خطوط محصول یا خانواده‌های خاص تعیین کنید تا پروژه را به مراحل مدیریت آسان‌تر تقسیم کنید. به جای اینکه منتظر بمانید تا همه چیز تمام شود، کاتالوگ را زمانی که اولین بخش مهم تمام شد راه اندازی کنید. راه اندازی مداوم محصولات جدید نیز راهی عالی برای تشویق مردم به ادامه بازدید مجدد از سایت شما است.
جفری آبل، مدیر توسعه eCATALOG، 6 سال در CADENAS PARTsolutions

 

3. پس از انتشار کاتالوگ خود را تبلیغ کنید و پیدا کردن آن را آسان کنید.

کاتالوگ خود را به راحتی پیدا کنید! بزرگترین پیاده سازی های پیکربندی کننده ما دارای دسترسی چند نقطه ای در وب سایت شما هستند. کاتالوگ شما می تواند در تمام سطوح مختلف سایت و کاتالوگ شما یکپارچه شود. هرچه نقاط ورودی و مسیرهای بیشتری به کاربران بدهید، موفقیت بیشتری با آن خواهید داشت.

همچنین، مطمئن شوید که در مورد کاتالوگ خود در تمام پلتفرم های بازاریابی خود صحبت می کنید. این ابزار جدید عالی دلیلی عالی برای افراد برای آمدن به سایت شما است، اما تنها در صورتی می آیند که شما در مورد آن به آنها بگویید. ما می‌توانیم در این مورد نیز کمک کنیم – از تیم بازاریابی متخصص خود استفاده کنیم تا با انتشار مطبوعات، داستان موفقیت، ویدیو و غیره تأثیر بیشتری بگذاریم.
اریک کلارک، مدیر پروژه، یک سال در CADENAS PARTsolutions

 

کلام آخر

مجموعه طرح گندم ارائه کننده کلیه خدمات طراحی کاتالوگ، کاتالوگ دیجیتال، طراحی بروشور، طراحی لوگو، عکاسی صنعتی، عکاسی حرفه ای و… می باشد. برای مشاوره و دریافت خدمات با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =