همه چیز در مورد طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ

طراحی حرفه ایی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور با کیفیت به ارائه های تجاری، بازاریابی و فروش شما کمک می‌کند.

سندی برای بازاریابی

برای اینکه بروشورها و کاتالوگ ها موثر باشند، باید از نظر بصری جذاب باشند و پیامی واضح را منتقل کنند. در طرح گندم، تیم طراحی ما با کارکنان شما همکاری خواهد کرد تا هر یک از کالاها یا خدمات شما را در طرحی هیجان انگیز و فراموش نشدنی ارائه دهند.

 پس از تکمیل، طراحی کاتالوگ و بروشور شما ابزاری مستقل خواهد بود که کسب و کار شما را به نمایش می‌گذارد. ما می‌توانیم ابزار تبلیغاتی شما را چاپ کنیم یا می‌توانیم طرح بروشور نهایی شما را در قالب فایل آماده برای استفاده با چاپ خانه مورد نظر شما ارائه دهیم. برای پاسخگویی به تقاضای فعلی، بسیاری از بروشورها و کاتالوگ ها نیز به صورت دیجیتالی به صورت PDF یا به صورت تعاملی از طریق یک شبکه اجتماعی تحویل داده می‌شوند. تیم ما می تواند از هر زمان و در هر زمینه تبلیغاتی به شما کمک کند.

 

طراحی هدفمند کاتالوگ و بروشور

 

 

طراحی کاتالوگ و بروشور

 

طراحی کاربر محور فقط یک نقطه شروع است. راه‌حل‌های ما با بینش‌هایی از بهترین شیوه‌ها تا تجزیه و تحلیل، استراتژیک و مبتنی بر تحقیق و کشف هستند. با توجه به مهارت و علاقه مندی کاربران طراحی کاتالوگ و بروشور را انجام خواهیم داد، که نتیجه یک محصول منسجم است و هم می تواند نسخه چاپی را پوشش دهد و همچنین می تواند نسخه دیجیتال کاتالوگ یا بروشور شما را نیز پوشش دهد.

 

ما تجربیات را طراحی می کنیم

هر شرکتی داستانی دارد که آن را منحصر به فرد می کند و آن داستان باید جذاب و الهام بخش باشد. فرآیند طراحی تجربی ما از طریق روش های طراحی تجربی، احساسات و تعامل بین برند و مصرف کننده را ایجاد می کند.

 

صفحه های تاثیرگذار طراحی کنید

 

 

طراحی کاتالوگ و بروشور

 

 

یک صفحه تاثیرگذار می‌تواند با تأکید بر اجزای کلیدی برند مانند طراحی کلی و در عین حال اطلاعات آموزنده در مورد محصول شما، آگاهی از برند و حفظ مخاطب را برای بازار هدف شما افزایش دهد. این مهم است که بدانید مشتری شما هنگام ایجاد مواد برای درگیر کردن آنها و نشان دادن راه حل هایی برای مشکلاتی که محصول شما برای آنها حل می کند به چه چیزهایی نیاز دارد.

 چه به عنوان ابزار آگاهی استفاده شود و چه برای دریافت پاسخ مستقیم، تک پیجرها آگاهی از برند را ایجاد می‌کنند و بر جذب و حفظ مشتری تأثیر می گذارند.

وب سایت و کارت ویزیت آفلاین شما

همه ما قبول داریم که کامپیوتر کاغذ را کاملاً بی مصرف نکرده است، ما هنوز از قلم و کاغذ استفاده می کنیم و به نظر نمی رسد که نسخه چاپی ابزار های تبلیغاتی منسوخ شوند. در حالی که وب‌سایت شما می تواند شامل طراحی کاتالوگ و بروشور آنلاین باشد، باید یک بروشور آفلاین نیز داشته باشید، برای مشتریان حاضر و توزیع در سراسر شهرتا به توانید تمامی مخاطبان را با هدف برند خود آشنا کنید.

 کاتالوگ ها، بروشورها و ابزار های تبلیغاتی بصری هنوز برای بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند.  هیچ محصول یا خدماتی بدون بروشور، کاتالوگ یا کاتالوگ دیجیتال نمی‌تواند برنامه بازاریابی و فروش داشته باشد. ما بروشورها، کاتالوگ های خیره کننده ای ایجاد می کنیم که می تواند توجه همه را جلب کند.

لطفاً برای ایجاد کاتالوگ، دو تایی، سه تایی، Z-fold ،C-fold، جزوات، بروشور شرکت و هر طراحی بروشور شرکتی دیگر با ما در ارتباط باشید.

یک کاتالوگ توسعه یافته دارایی خیلی خوب برای توسعه ی هر شرکتی است. در زمانی که تلاش می‌کنید محصولات یا برند شما در بازار شناخته شود، ارائه این ابزار ها می تواند کمک شایانی در رابطه با . شرکت‌های برنده زمان و قدرت زیادی را صرف مدیریت نحوه دیده شدنشان از سوی جهان می‌کنند.

کلام آخر 

طراحی کاتالوگ و بروشور خلاقانه و حرفه ای، کاتالوگ الکترونیکی، بروشور دیجیتال، بروشورهای شرکتی، کاتالوگ محصولات و… تنها برخی از خدمات ارائه شده در شرکت تبلیغاتی طرح گندم است، جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =