طراحی یک کاتالوگ عمده فروشی تاثیرگذار

طراحی یک کاتالوگ عمده فروشی تاثیرگذار

5 نکته برای طراحی یک کاتالوگ عمده فروشی موثر

کاتالوگ ها یک ابزار مهم فروش، برای فروش عمده هستند، اما تولید آنها طولانی و پرهزینه است. هدف این ابزار فروش محصولات شما، تعریف داستان و کمک به ایجاد ارتباط با یک خرده فروشی است. اما در نهایت، هدف فروش است و مهم این است که کاتالوگ خود را با در نظر گرفتن خرده فروش بسازید!

طراحی کاتالوگ عمده فروشی موثر

 

در اینجا پنج نکته سریع برای کمک به شما در ساخت یک کاتالوگ موثر آورده شده است:

1. دسترسی خریداران به شما را آسان کند:

اطلاعات تماس خود را در هر صفحه وارد کنید. یک مکان عالی برای این کار در امتداد پایین صفحه و توسط شماره صفحه است. شماره تلفن، ایمیل و URL خود را حتماً وارد کنید تا خرده فروشان بتوانند به راحتی از شما سوال کنند یا سفارش دهند.

2. در توضیحات محصول خود دقیق باشید:

شما نه تنها باید توصیفات داستان محصول خود را بیان کنید، بلکه اطلاعات فنی مورد نیاز را برای تعیین مناسب بودن محصولات شما باید در اختیار قرار گیرد. مواردی که می توان گنجاند شامل محصولات شماست، جایی که ساخته می شود، اندازه، قیمت گذاری، حداقل مقادیر.

3. عکس های عالی محصول ضروری است:

عکس های عالی قطعه حیاتی کاتالوگ شما هستند. اگر بودجه یک عکاس حرفه ای را دارید. آنها را استخدام کنید! پول شما را برمیگرداند و ارزش دارد. اما در غیر این صورت، عکس های پولی نظیر سایت شاتر استوک نیز خارق العاده هستند. شما باید با این عکسها نه تنها داستان برند و محصولات را بیان کنید، بلکه به خرده فروشان نشان دهند که محصولات شما در قفسه هایشان چگونه به نظر می رسند. و به یاد داشته باشید که این عکسها را می توان در تمام مواد بازاریابی شما استفاده کرد. ایمیل مارکتینگ، رسانه های اجتماعی و… . برای مشاهده نمونه تصاویر به صفحه استودیو طرح گندم مراجعه کنید.

 

کاتالوگ تبلیغاتی عمده فروشی

4. عمر کاتالوگ خود را افزایش دهید:

من اعتقاد زیادی به داشتن یک کاتالوگ چاپی دارم، عمر کاتالوگ خود را با قرار دادن آن در طول دو سال افزایش دهید. به عنوان مثال، 2016 – 2017 و نه فقط 2016. اکثر تولیدکنندگان هر 12 – 18 ماه کاتالوگ خود را چاپ مجدد می کنند، محصولات جدید را به بازار عرضه می کنند. کاتالوگ های دیجیتال باید همیشه به روز باشند، برای مشاهده کاتالوگ های چاپی اینجا کلیک کنید.

5. عملکرد بیش از مد:

به یاد داشته باشید که این ابزار مهمترین و مهمترین ابزار فروش است و باید با در نظر گرفتن خرده فروش ساخته شود. کاتالوگ شما باید کاربردی باشد و شامل تمام جزئیات مربوط به خرده فروش برای سفارش دادن باشد. بخشی را به شرایط و ضوابط فروش خود اختصاص دهید. حداقل الزامات سفارش، زمان چرخش، روش های پذیرفته شده، گزینه های حمل و نقل و سیاست های بازپرداخت / مبادله خود را وارد کنید. صفحه پشتی مکانی عالی برای قرار دادن شرایط و ضوابط شما است.

طراحی یک کاتالوگ عمده فروشی

امروزه طراحی کاتالوگ بسیار گسترده تر از قبل چه در زمینه چاپی با هزاران ایده و چه در زمینه دیجیتال شده است پیشنهاد میکنیم قبل از طراحی و سفارشات خود به صفحه سفارش طراحی کاتالوگ برای مشاهده ایده ها سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − five =