نکات طراحی کاتالوگ الکترونیکی عالی

نکات طراحی کاتالوگ الکترونیکی

نکات طراحی کاتالوگ الکترونیکی عالی

در زمان های اخیر، تبلیغات شکل های زیادی پیدا کرده است. صرفاً به توزیع بروشورها و جزوات به عابران محدود نمی‌شود. با افزایش تعداد پرتال های آنلاین، نیاز به تبلیغات در آن پلتفرم‌ها نیز وجود دارد. طراحی کاتالوگ الکترونیکی در خدمت این هدف و نیاز بوده است. اینها اساساً شکل دیجیتالی کاتالوگ هستند که در مورد محصول یا خدمات ارائه شده صحبت می‌کنند تا مصرف کنندگان را ترغیب به خرید آنها می‌کنند. برای طراحی کاتالوگ الکترونیکی متقاعد کننده برای کسب و کار خود، باید نکات درست را بدانید و آن را رعایت کنید. البته پیدا کردن نرم افزار خوب نیز بسیار مهم است. به جای این که مسئولیت را خودتان به عهده بگیرید، آن را به متخصصانی بسپارید که می‌توانند یک کاتالوگ الکترونیکی شگفت انگیز برای رشد کسب و کار شما ایجاد کنند.

درست مانند هر پروژه دیگری، ایجاد یک کاتالوگ الکترونیکی نیاز به برنامه ریزی دارد. به عنوان یک تاجر، باید ایده روشنی از اینکه کاتالوگ الکترونیکی شما چگونه خواهد بود و به چه نکات کلیدی اشاره خواهد کرد، داشته باشید. از انتخاب متن مناسب گرفته تا مجموعه‌های محصول گرفته تا موقعیت‌یابی تصویر برند، طراحی یک کاتالوگ الکترونیکی به جزئیات زیادی نیاز دارد. با حرفه‌ای‌ها بنشینید تا نیازهای دقیق خود را بیان کنید. می توانید یک پلان اولیه تهیه کنید که موقعیت متون و تصاویر را نشان دهد. شما باید تصمیم گیرنده باشید که تبلیغات شما چند بار در کاتالوگ الکترونیکی خود را نشان می دهد. در حالی که یک شرکت معتبر طراحی کاتالوگ مطمئناً می‌تواند به شما در مورد نحوه بهتر کردن کاتالوگ الکترونیکی کمک کند، ایده اولیه باید از آن شما باشد.

چند اصل هنگام طراحی کاتالوگ دیجیتال:

طراحی با توجه به مخاطبان هدف

مشتریان هدف خود را هنگام طراحی کاتالوگ الکترونیکی در نظر داشته باشید. از انتخاب اندازه فونت متون گرفته تا رنگ ها و تصاویر، همه چیز باید به ذهن مخاطبان برسد.

 محل قرارگیری محصولات

قرار دادن مهمترین محصولات درست در صفحات اول برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. خوانندگان بلافاصله از طریق طراحی موثر کاتالوگ الکترونیکی با محصولات ارائه شده آشنا می‌شوند و به آن علاقه‌مند می‌شوند.

نظم

قرار دادن جزئیات و محصولات زیاد در یک صفحه برای مخاطب چندان خوشایند به نظر نمی رسد. در عوض، به هم ریختن صفحه ممکن است منجر به از دست دادن اطلاعات و نکات کلیدی توسط افراد شود.

برای مطالعه و اطلاع دقیق از مراحل ساخت کاتالوگ دیجیتال کافیست کلیک کنید

 همچنین بخوانید: چاپ کاتالوگ یا کاتالوگ دیجیتال، کدام بهتر است؟

پس زمینه آرام

پس زمینه های شلوغ اغلب تمام توجه خوانندگان را از بین می برد. شما می خواهید مردم روی محصولات تمرکز کنند، نه روی پس زمینه. پس زمینه را ظریف نگه دارید تا مشتریان بتوانند به راحتی بر آنچه واقعاً به دنبال آن هستند تمرکز کنند.

استفاده تصاویر برجسته

نگه داشتن یک تصویر کوچک و در عین حال معنادار در یک گوشه هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. تصاویر بزرگ و برجسته با رنگ های روشن فوراً توجه مشتری را به خود جلب می کند و پیام درست را منتقل می‌کند.

از آنجایی که شرکت طراحی کاتالوگ، کاتالوگ الکترونیکی را به صورت آنلاین منتشر می کند، تضمین می کند که بخش بزرگی از مردم با تبلیغات مواجه می‌شوند و در این فرآیند با محصول شما آشنا می‌شوند. با کاتالوگ های الکترونیکی باکیفیت، کسب و کار شما برجسته می‌شود و در کمترین زمان افزایش قابل توجهی در فروش خواهد داشت.

کلام آخر

شرکت طرح گندم ارائه کننده کلیه خدمات طراحی کاتالوگ الکترونیکی، طراحی بروشور، طراحی سایت و سئو می باشد. برای آگاهی از تعرفه‌های خدمات طراحی کاتالوگ برای بهبود وضعیت کارتان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =