عکاسی صنعتی از آزمایشگاه و خطوط تولید

عکاسی صنعتی از آزمایشگاه

نکات مهم عکاسی صنعتی از آزمایشگاه و خطوط تولید آزمایشگاه

عکاسی صنعتی از آزمایشگاه و خطوط تولید می بایست به گونه ای باشد که در حین فرآیند تولید انجام گیرد و چگونگی روند انجام کار را در نمای کلی و در تصویری دیگر در نمای جزئی به خوبی نشان دهد. عکاسی صنعتی از خط تولید و آزمایشگاه ها از دو جنبه متفاوت محصول مورد نظر و دستگاه های مربوط به تولید محصول مورد بررسی و عکسبرداری قرار می گیرد. چنانچه خود محصول مد نظرتان باشد، بهتر است یکبار از نمای کلی ماشین آلات عکسبرداری انجام شود، و در تصویرهای دیگر عکسبرداری به صورتی گرفته شود که خود کالا و شکل آن و مرحله ای که در آن قرار دارد، قابل مشاهده باشد. از سوی دیگر در عکاسی صنعتی از آزمایشگاه چنانچه خود دستگاه ها سوژه ی عکاسی باشند، علاوه بر نمای کلی می‌بایست عکسبرداری طوری انجام شود که نمایان کننده‌ی فرآیندی باشد که آن دستگاه بر روی محصول اعمال می کند.

ضمنا برای درک بهتر مخاطب از اجزای تشکیل دهنده ماشین آلات مورد نظر، در صورت امکان از داخل خود دستگاه نیز می‌توانید عکسبرداری نمایید که در درک بیننده از اجزای تشکیل دهنده‌ی دستگاه کمک شایانی می‌نماید. دقت نمایید قبل از عکاسی سطح تمام دستگاه‌ها تمیز گردد تا کیفیت بهتری در خروجی عکس داشته باشیم.

 

همیشه تجهیزات مناسب را در دست داشته باشید

داشتن طیف وسیعی از لنزهای سریع خوب برای عکاسی صنعتی از آزمایشگاه و خطوط تولید حیاتی است. فقط برای اینکه بتوانید صنعت را به خوبی تسخیر کنید. شما هرگز نمی دانید یک ماشین چقدر بزرگ است یا سوژه چقدر بزرگ است، بنابراین یک لنز واید فرشته خوب تضمین می کند که می توانید تصویر کامل را به روشی پویا ثبت کنید. لنزهای زوم فوق العاده خوب هستند زیرا اغلب به دلیل قوانین ایمنی و بهداشتی نمی توانید به مناطق خاصی دسترسی پیدا کنید. بنابراین استفاده از یک زوم خوب مانند 70 تا 200 به این مسائل کمک می کند.

همچنین بخوانید: عکاسی تبلیغاتی از جواهرآلات

توجه به جزئیات

عکاسی صنعتی از آزمایشگاه

توجه داشته باشید که چگونه عکس ها توسط عموم مشاهده می‌‎شود. اطمینان حاصل کنید که همه افراد در تصاویر لباس مناسب می پوشند. برای مثال مطمئن شوید که دستکش‌ها، کلاه ایمنی در جای خود، کت‌ها به‌درستی درست شده‌اند، توری‌های مو کاملاً در جای خود قرار دارند. اینها فقط چند نمونه از مواردی است که باید به آنها توجه کرد. نادیده گرفتن این امر آسان است، حتی توسط شرکت و منجر به رد شات می‌شود.

آب و هوا

همیشه تا جایی که می توانید برای انتخاب روز مناسب برای عکاسی صنعتی از آزمایشگاه و خطوط تولید برنامه ریزی کنید. به خصوص اگر عکسبرداری در فضای باز باشد. از روزهای آفتابی کامل خودداری کنید. سعی کنید در صورت امکان یک روز ابری خوب انتخاب کنید. پوشش کامل ابر مانند یک “جعبه نرم” بزرگ عمل می کند و نور حتی ملایم خوبی می دهد.

تنظیمات

ما همیشه سعی می‌کنیم در نور طبیعی عکاسی کنیم، حتی در درها. برای هر ماشین متحرکی، سرعت شاتر آهسته‌تری را امتحان کنید تا حرکت را ثبت کنید. این همچنین می تواند به جذب افراد در حال حرکت کمک کند. گاهی اوقات ممکن است افراد قابل تشخیصی را نخواهید. این تکنیک همچنین می تواند احساس پرمشغله و مولد ایجاد کند. از سوی دیگر، اگر به دنبال گرفتن سوژه ثابت و با جزئیات هستید، ممکن است به سرعت شاتر بالایی نیاز داشته باشید. ممکن است برای این کار به تنظیم ISO بالاتری نیاز داشته باشید و از یک لنز بسیار سریع استفاده کنید.

مطالب مرتبط » نمونه عکاسی آزمایشگاهی

ایمنی

همچنین مطمئن شوید که برای پروژه عکاسی صنعتی از آزمایشگاه کارمندان لباس های روشن و قابل رویت به تن دارید. کلاه ایمنی، توری مو نیز ممکن است ضروری باشد. همیشه شرایط استاندارد بهداشت و ایمنی را برای جایی که در آن کار می‌کنید بپرسید یا جستجو کنید. اغلب این موارد در اختیار شما قرار می گیرد، اما بسته به جایی که می‌خواهید بروید، ممکن است برخی مکان های خارج از سایت برای شما آماده نشده باشند. دیده شدن و لباس پوشیدن مناسب برای امنیت شما حیاتی است. ممکن است در میان تجهیزات بسیار بزرگ و خطرناک عکس بگیرید، بنابراین همیشه به ایمنی فکر کنید.

پس از صحبت در مورد لباس، ما همیشه یک جفت چکمه کار در دست داریم. اکثر سایت‌هایی که در آن حضور می‌یابیم ممکن است در مکان‌های بسیار گل آلودی باشند. چکمه های کلاهک فولادی قوی نیز مطابق با اکثر مقررات ایمنی و بهداشت صنعتی خواهد بود.

خودجوش باشید

عکاسی صنعتی از آزمایشگاه

هرگز اجازه نده فرصتی از تو بگذرد. تجهیزات خود را آماده داشته باشید. ممکن است در یک موقعیت عالی برای شات قدم بزنید. مطمئناً فعالیت های زیادی در جریان است. بنابراین انتظار نداشته باشید که کسی به سادگی به شما بگوید که هدف شما کجاست. فقط هر چیزی که مرتبط است را ضبط کنید.

در نهایت سعی کنید خلاق باشید! برای ایجاد عکس های دراماتیک از سوژه خود به زوایای دید فکر کنید. اغلب ما از سوژه‌های خاصی با لنزهای متنوع عکس می‌گیریم تا مطمئن شویم که هیجان صنعت مشتریانمان را در عملیات کامل ثبت می‌کنیم. عکاسی صنعتی از آزمایشگاه یکی از شاخه های عکاسی صنعتی می باشد که دارای قوائد و تکنیک های خاصی است که در بالا به تمامی موارد اشاره شد.

عکاسی صنعتی طرح گندم

استدیو تخصصی عکاسی صنعتی در مجموعه طرح گندم با سابقه ای درخشان، تصاویری برجسته و ماندگار از کالا یا محصولات شما را در ذهن مشتریانتان نمایان می‌کند. مجموعه ما با تیمی حرفه ای، با دارا بودن تجهیزاتی مدرن، عکسبرداری از محصولات کوچک و بزرگ با پس زمینه دل خواهتان را به صورت کاملا حرفه ای ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *