آموزش عکاسی برای اینستاگرام

عکاسی برای اینستاگرام

آموزش عکاسی صنعتی اینستاگرام

عکاسی برای اینستاگرام با چند تکنیک ساده و مهم

این روزها بسترهای متفاوتی مانند اینستاگرام برای فروش محصولات یا حتی ارائه اطلاعات کسب و کار برای صاحبین مشاغل وجود دارد که از طریق محتوای تصویری و نمایش آنها ایجاد اعتماد می‌کنند و برای فروش و عرضه و یا اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند.

برای مثال اگر شما یک بلاگر هستید یا کسب و کاری برای خود در اینستاگرام راه اندازی کرده اید باید اصولی را رعایت کنید تا پست و تصویر شما بتواند مخاطب را برای لحظه ای از میان صدها عکس روی پست شما متمرکز کند.

برای اینکه ثابت کنید حرفه ای هستید و در کسب و کارتان موفق هستید یک صلاح بیشتر ندارید و آن هم دوربین و خلاقیت شماست.

باید اصول عکاسی برای اینستاگرام را بدانید، به همین منظور ما در این مقاله سعی کردیم چند تکنیک مهم عکاسی که به شما کمک خواهد کرد را برایتان شرح دهیم با ما همراه باشید.

عکاسی برای پیج اینستاگرام

توقع مخاطب را برآورده کنید

این روزها با وجود گوگل، اینستاگرام و… مخاطبان ساعات زیادی را به تماشای محتوای تصویری می‌گذارند؛ هر بار به دلیلی این کار را انجام خواهند داد، گاهی برای سرگرمی گاهی هم برای خرید اینترنتی، بنابراین آنها روزانه تصاویر بسیاری اعم از تصاویر با کیفیت، تصاویر غیر اصولی و تصاویر خلاقانه می‌بینند و توقعشان از محتوای تصویری بالا رفته است؛ به همین جهت بینندگان به دنبال تصاویر با کیفیت و خلاقانه هستند.

عکاسی برای اینستاگرام

عکاسی با پس زمینه سفید

اگر محصولات شما ابعاد بزرگی ندارند و می توانید برای اطراف آن ها چیدمان و فضا منفی در نظر بگیرید، یکی از بهترین انتخاب ها عکاسی برای اینستاگرام با بک گراند سفید است.

می‌توانید با کم هزینه ترین گزینه ها مانند کاغذ سفید، مقوا سفید، پارچه سفید و یا دیوار خالی یک تصویر زیبا ثبت کنید.

زمانی که شما پس زمینه را انتخاب کرده اید می‌توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود و یا ایده گرفتن از تصاویر مختلف روی پس زمینه را تزیین کنید یا حتی می‌توانید به راحتی با استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ آنها را ادیت کنید.

مشاهده نمونه کارهای عکاسی صنعتی در شرکت تبلیغاتی طرح گندم

 

نور پردازی صحیح

شاید تصور کنید که باید عکاسی برای اینستاگرام را نیز با تجهیزات نورپردازی پر هزینه انجام دهید. اما گاها نیاز به ادوات حرفه ای ندارید و می‌توانید با کم‌ترین هزینه و امکانات نیز عکس های مناسبی در صفحه ی خود منتشر کنید.

از نور طبیعی استفاده کنید؛ می‌توانید از تابش پرتو های نور که از طریق پنجره وارد می‌شوند استفاده کنید و تصاویر خلاقانه بگیرید یا از نور فلش گوشی، باکس لایت یا رینگ لایت ها استفاده کنید تا بتوانید زاویه نور مناسب را ایجاد کنید.

استفاده از سه پایه برای کاهش لرزش دست

تا به حال پیش آمده است یک زاویه مناسب با نور صحیح را پیدا کنید اما به علت های مختلف نتوانید آن زاویه را حفظ کنید و در نهایت آن را از دست بدهید؟ راه کار این امر بسیار ساده است استفاده از سه پایه به شما کمک می‌کند که علاوه بر جلوگیری لرزش دست بتوانید یک زاویه مناسب را فیکس کنید.

آموزش عکاسی برای اینستاگرام

عکس FLAT LAY در اینستاگرام بسیار محبوب است

عکس FLAT LAY از محصولات گذاشته روی یک سطح صاف گرفته شده از بالا هستند. وظیفه آن‌ها نمایش محصول و کمی سبک زندگی است. به عنوان مثال، این می‌تواند یک عکس از محل کار، یک میز، یا یک طرح موضوعی دیگر از چیزها باشد.

کلام آخر

مجموعه تبلیغاتی طرح گندم تلاش کرد در این مقاله تکنیک های مختلفی را جهت عکاسی برای اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار دهد، امیدوار هستیم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. ممنونیم که تا پایان مقاله با ما همراه بوده اید.

 همچنان بخوانید: کاربرد عکاسی صنعتی در کسب و کار

به ما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =