آنچه باید درباره ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی شبکه اجتماعی بدانید!‏

ساخت تیزر تبلیغاتی شبکه اجتماعی

درباره ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی چه می دانید؟

آیا می دانید که بهترین راه برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات شما، ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی است. تیزر تبلیغاتی به سازندگان محصول اجازه می‌دهد تا برای انتشار محصولات بعدی تبلیغ کنند. اما ساخت کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی کار راحتی نیست. شما باید پروسه ساخت تیزرهای تبلیغاتی یا فیلم صنعتی را به شرکت تبلیغاتی طرح گندم بسپارید. این شرکت تبلیغاتی در زمینه ساخت تیزرهای جذاب دارای سوابق متعددی است. بنابراین، به منظور معرفی محصولات و خدمات خود با استفاده از تیزر می توانید این کار را به شرکت طرح گندم واگذار کنید.

ساخت کلیپ کوتاه برای شبکه های اجتماعی و اینستاگرام

شبکه های اجتماعی دارای کاربران متعددی هستند. بنابراین، شما می توانید خدمات خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به کاربران معرفی کنید. رسانه هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید باید از جذابیت لازم برای جلب توجه کاربران برخوردار باشند. محتواها و تیزرهای تبلیغاتی باید به صورت حرفه ای و با نرم افزارهای مخصوص تولید شوند.
در صورت ساخت و طراحی تیزرها و کلیپ های کوتاه جذاب برای معرفی خدمات خود در شبکه های اجتماعی تعداد فالورهای بیشتری به دست خواهید آورد. بنابراین، ساخت کلیپ کوتاه برای شبکه های اجتماعی و اینستاگرام را برای تبلیغات موثرتر در برنامه خود قرار دهید. ساخت و تولید کلیپ های کوتاه را باید به شرکت تبلیغاتی طرح گندم بسپارید.

ساخت کلیپ تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی به ویدیویی کوتاه گفته می شود که محصول، خدمات یا برند موردنظر شما را به کاربران معرفی می کند. تیزر محصول، پستی است که همراه با عکس و زیرنویس برای معرفی محصول و خدمات کسب و کارها در پلتفرم های اجتماعی به انتشار می رسد. هدف از تولید تیزرهای تبلیغاتی این است که مشتریان با کسب و کارها و خدمات شما به خوبی آشنا شوند. از تیزر تبلیغاتی می توانید برای معرفی محصول و خدمات خود در تلویزیون، شبکه های اجتماعی و وب استفاده کنید. در واقع، تهیه تیزر تبلیغاتی می تواند روشی کاربردی برای رونق کسب و کار و معرفی محصولات شما به مشتریان باشد.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی در مدل ها و انواع مختلف طبقه بندی می شوند. هر یک از انواع تیزرهای تبلیغاتی باتوجه به اهداف متفاوت تولید می شوند. انواع تیزرهای تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند:

  • تیزر رئال

تیزر رئال یکی از انواع تیزرهای تبلیغاتی است. تیزرهای تبلیغاتی رئال براساس سناریوهای از قبیل تهیه شده و به ‏وسیله دوربین حرفه ای ساخته می شوند. معمولاً پیام مخاطب در تیزرهای رئال به کاربران منتقل می شود. تیزر ‏تبلیغاتی رئال به طور معمول در تلویزیون ها نمایش داده می شود. به منظور تولید تیزر رئال از جلوه ها یا افکت ‏های ویژه استفاده نمی شود و وسایل و بازیگران در مقابل دوربین ‏واقعی قرار خواهند گرفت.‏

انواع تیزرهای تبلیغاتی

  • موشن گرافیک

یکی از متداول ترین تیزرهای تبلیغاتی، موشن گرافیک است. به منظور تولید این مدل تیزر، فیلم برداری به شکل واقعی صورت نمی گیرد. تیزرهای موشن گرافیک با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ساخته می شوند. معمولاً این مدل تیزرهای تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای معرفی خدمات کسب و کارها به مشتریان به اشتراک گذاشته می شوند.

  • تیزر ویدئویی انیمیشن

در این مدل تیزر تبلیغاتی، تصاویر و لوازم استودیو به شکل دیجیتالی یا دستی ساخته خواهند شد. از انواع تیزرهای ویدیویی می توان به تیزر استاپ موشن و تیزر رئال انیمیشن اشاره کرد. به منظور سفارش تیزرهای ویدیویی رئال انیمیشن نسبت به سایر تیزرها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. به علاوه، پروسه ساخت تیزرهای رئال انیمیشن سخت تر از سایر انواع تیزر است.

ساخت تیزر برای تبلیغات موثر

انتخاب نوع مناسب تیزر و کلیپ با توجه به مخاطب

شما می توانید پروسه ساخت و طراحی کلیپ ها و تیزرهای ویدیویی را به افراد متخصص در این زمینه واگذار کنید. مجموعه طرح گندم، به عنوان شرکتی فعال در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی می تواند به شما در مطرح شدن در کسب و کارتان کمک زیادی کند. شرکت تبلیغاتی طرح گندم، تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی را با توجه به سلیقه و علایق مشتری تدوین می کند. کسب و کارها و مشتریان شرکت تبلیغاتی طرح گندم نیز با توجه به مخاطب موردنظر خود، تیزر تبلیغاتی را طراحی می کنند.
ایجاد تیزر متقاعد کننده به شما کمک می کند تا با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار کنید. به علاوه، طراحی تیزرهای تبلیغاتی می تواند باعث افزایش میزان مخاطبان و فالورهای شما در فضای مجازی شود. افزایش تعداد فالورهای شبکه های اجتماعی با استفاده از کلیپ کوتاه و تیزر می تواند به موفقیت برندتان کمک زیادی کند.

تیزرهای کوتاه برای حضور بهتر برندها در شبکه های اجتماعی

بهترین راهکار برای حضور بهتر برندها در شبکه های اجتماعی، طراحی تیزرهای کوتاه است. شما می توانید تیزر کوتاه مورد نظر خود را برای حضور بهتر در رسانه ها از طریق شرکت های تبلیغاتی سفارش دهید. تیزرهای تبلیغاتی تولید شده را می توانید در رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

تولید تیزر و کلیپ تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام جزو بهترین پلتفرم ها برای معرفی محصولات و کسب و کارتان به دیگران است. شما می توانید در اینستاگرام ویدیو و کلیپ هایی را به اشتراک بگذارید. به منظور تولید تیزرهای جذاب به طور معمول از زیرنویس های کوتاه در ویدیوها استفاده می شود. مطالب زیرنویس های موجود در تیزرهای تبلیغاتی باید به گونه ای باشند که نظر مشتری را به خود جلب کنند. به طور معمول زیرنویس تیزر و کلیپ های تبلیغاتی باید کوتاه و جذاب باشد. علاوه بر زیرنویس، به کیفیت صدای کلیپ نیز باید توجه داشته باشید. کیفیت صدای تیزر باید به گونه ای باشد که مشتری ترغیب به تماشای کلیپ موردنظر شود.
ساخت تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی باکیفیت و موثر، نیاز به صرف هزینه دارد. اما صرف هزینه برای تولید کلیپ های تبلیغاتی برای حضور بیشتر برند شما در رسانه های اجتماعی ارزشمند است. بنابراین، به منظور بیشتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی باید تیزرهای جذاب را از طریق شرکت های تبلیغاتی سفارش دهید.

نرم افزارهای ساخت تیزرهای تبلیغاتی

بهترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی کار ساده ای نیست که هر فردی قادر به انجام آن باشد. به منظور ساخت بهترین تیزرهای تبلیغاتی به نرم افزارهای مخصوص نیاز دارید. با استفاده از این نرم افزارها می توان پروسه ساخت کلیپ تبلیغاتی را انجام داد. از نرم افزارهای مختلف برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می شود. بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند:

  • نرم افزار ادوبی افتر افکت Adobe After Effect
  • نرم افزار کمتازیا Camtasia
  • نرم افزار ProDAD Heroglyph
  • برنامه اینشات Inshot
  • نرم افزار ادوب ادیشن
  • اپلیکیشن کاین مستر KineMaster
  • نرم افزار افترافکت
  • برنامه VideoAdKing
  • اپلیکیشن Shotcut
  • نرم افزار Corel VideoStudio Ultimate

نکاتی برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی موثر

به منظور ساخت یک تیزر تبلیغاتی موثر باید چند نکته مهم را مدنظر قرار داد. نکات مهم برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند:

  • برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. تیزر باید در بازه زمانی موردنظر و براساس فاکتورهای تعیین شده طراحی و ساخته شود.
  • لوکیشن فیلمبرداری قبل از ساخت تیزر باید به صورت دقیق انتخاب شود.
  • از نرم افزار و برنامه های فتوشاپ باید برای ساخت تیزر تبلیغاتی موثر استفاده شود.
  • توجه به زمان ویدیو جزو دیگر نکاتی است که باید هنگام ساخت یک تیزر تبلیغاتی موثر در نظر گرفته شود.
  • قرار دادن راه های ارتباطی در تیزر تبلیغاتی نیز از سایر نکاتی است که هنگام تولید کلیپ و تیزر باید مدنظر قرار دهید.
  • تولید کنندگان تیزرهای تبلیغاتی باید اصول طراحی و ادیت ویدیو را نیز به منظو ساخت کلیپ ها تیزرهای تاثیرگذار در نظر بگیرند.

 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار شما

هر کسب و کاری برای فروش بیشتر باید از روش های مختلف بازاریابی استفاده کند. تیزر تبلیغاتی شما باید به شکلی باشد که پیام کسب و کارتان را به مشتری انتقال دهد. ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار شما باید با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و به بهترین نحو انجام شود. قبل از تولید تیزر و کلیپ تبلیغاتی باید خواسته ها، نیازها و نظرات مخاطبین خود را مد نظر قرار دهید. تیزر موفق برای معرفی کسب و کار شما باید بتواند در جلب توجه مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد.
ساخت ویدیوها و کلیپ های تبلیغاتی مزایایی را به همراه دارد. از مزایای ساخت انواع تیزر تبلیغاتی می توان به فاکتورهایی از قبیل افزایش فروش و اعتبار برند و برتری نسبت به سایر رقبا اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی موثر فروش خود را افزایش داده و اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنید. سفارش تیزرهای تبلیغاتی جذاب را می توانید عاملی برای رونق کسب و کار خود در نظر بگیرید.

نمونه ویدیوهای شبکه های اجتماعی

اگر نیاز به سفارش تیزر و کلیپ تبلیغاتی را دارید، می توانید این کار را به شرکت طرح گندم بسپارید. این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می کند. شما می توانید پروسه طراحی تیزرهای تبلیغاتی با توجه به نیاز مشتری را به مجموعه طرح گندم واگذار کنید. قبل از اینکه تیزر و کلیپ موردنظر خود را سفارش دهید، می توانید از نمونه ویدیوهای شبکه های اجتماعی طراحی شده توسط شرکت طرح گندم بازدید کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

seventeen − two =